حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس و گلکسی اس ۷ رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ

پس از اینکه با خانواده گلکسی Note 20 و تک ستاره گلکسی Z Fold 2 به صورت رسما آشنا شدیم، حالا نوبت به دو عضو در خانواده تبلت های پرچمدار سامسونگ است. تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس و گلکسی اس ۷ رسما معرفی شدند. نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می تواند بزرگترین ویژگی گلکسی تب اس ۷ پلاس باشد و البته نسخه ارزان تر خوشبخاته به جای اینکه ۶۰ هرتز باشد، یک پنل IPS LCD اما ۱۲۰ هرتز است!

گلکسی تب اس ۷ پلاس

تبلت های اندرویدی ممکن است تقریبا به اندازه iPad اپل محبوب نباشد، اما این امر مانع از ادامه سامسونگ برای ادامه دادن مدل های جدید به طور منظم نمی شود. امروز، این شرکت جدیدترین تبلت های اندرویدی پرچمدار خود را معرفی می کند: Galaxy Tab S7 و Tab S7 Plus.

هر دو مدل در پاییز امسال به ترتیب با ۶۵۰ دلار و ۸۵۰ دلار به رنگ نقرهای، سیاه و برنز در دسترس خواهند بود.

مانند Tab S6 از سال گذشته Tab S7 و S7 Plus برای بهتر شدن هم به عنوان دستگاههای مصرف محتوا و هم برای دستگاههای تولیدی، وظیفه مضاعف دارند. در نتیجه، هر دو دستگاه کیس کیبورد اختیاری را در دسترس دارند (199.99 دلار برای S7 و 229.99 دلار برای S7 Plus) که به شما امکان می دهد مانند لپ تاپ سنتی از آنها استفاده کنید. هر دو مدل همچنین دارای قلم S Pen سامسونگ در جعبه هستند که به صورت مغناطیسی به پشت تبلت وصل شده و شارژ می شوند.

قابل توجه ترین تفاوت بین Tab S7 و S7 Plus در اندازه و نمایشگرهای آنها است: تبلت گلکسی S7 دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی است، در حالی که S7 Plus مدل 12.4 اینچی دارد. اگر نزدیک تر بروید و تفاوت های دیگری را مشاهده خواهید کرد، مانند این واقعیت که مدل پلاس دارای پنل OLED است، در حالی که S7 این کار را با یک پنل LCD سنتی تر انجام می دهد.

هر دو نمایشگرهای بسیار نرم با رفرش ریت 120Hz هستند و هر دو از صفحه نمایش 10.5 اینچی که در Tab S6 وجود داشت بزرگتر هستند. اما اینها از نسبت تصویر 16:10 برخوردار هستند که باعث می شود از نظر بهره وری برای تماشای فیلم مناسب تر باشند و هر دو مدل نسبت به همتایان iPad Pro خود از سطح قابل استفاده کمتری برخوردارند.

تفاوت دیگر این دو در این است که Tab S7 Plus دارای یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه است، در حالی که Tab S7 دارای یک در کنار قاب دستگاه بهره برده است. سامسونگ همچنین طراحی تبلت را به شدت صاف و لبه ها را تیز کرده و S Pen را به سمت یک استوانه براق تر هدایت می کند.

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رسما معرفی شد: پشتیبانی از Wi-Fi 6E و GPU قوی تر

سامسونگ به پردازنده کوالکام Snapdragon 865 Plus، رم ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه داخلی و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارتقا داده است. (یک شکاف کارت microSD نیز وجود دارد که امکان ذخیره سازی بیشتر را نیز می دهد.) هر دو مدل در نسخه های Wi-Fi یا سلولار، پشتیبانی کامل از 5G با اتصال میلیمتری و یا زیر ۶ گیگاهرتز در دسترس هستند.

هر دو دارای بلندگوهای چهار گانه با تنظیم Dolby Atmos هستند و از شارژ سریع حداکثر 45 وات در درگاه های USB-C پشتیبانی می کنند. متأسفانه جک هدفون ندارند.

به عنوان تبلت های اندرویدی زوج Tab S7 از سیستم عامل Android 10 را با شخصی سازی OneUI سامسونگ استفاده می کنند. آنها همچنین از رابط DeX سامسونگ پشتیبانی می کنند، که تجربه ای شبیه به دسکتاپ را در هنگام استفاده از کیبورد ایجاد می کند.

سامسونگ DeX که از زمان تلفن هوشمند گلکسی S8 در سال 2017 به اشکال مختلفی به وجود آمده، مدت هاست که ایده ای جالب در دسترس است اما استفاده زیادی از آن نمی شود. باید ببینیم که آیا سامسونگ آن را به اندازه کافی در Tab S7 بهبود داده است تا ببیند که آیا در نهایت مطابق قول خود عمل می کند یا خیر.

ما همچنین باید ببینیم که آیا نقاط قوت سنتی سامسونگ مانند نمایشگرهای عالی و صدای عالی برای توجیه هزینه بالای Tab S7 و Tab S7 Plus کافی است. Tab S6 سال گذشته فروش سختی با 650 دلار داشت، اکنون این شرکت حداقل برای مدل بزرگتر پول بیشتری می خواهد.

آنها هنوز به اندازه مدل های iPad Pro اپل گران نیستند و قلم را نیز به رایگان درون جعبه ارایه می کنند که این یک هزینه اضافی در دنیای اپل است. اما وقتی هزینه کیبورد را اضافه کنید، بیش از 1000 دلار برای پایه Tab S7 Plus خواهید بود، که پول زیادی برای تبلت است، مهم نیست که چه کسی آن را تهیه کند.

 

نظر شما درباره تبلت های جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

میشه گفت خوبه
اما مقاله داره تکمیل میشه نمیدونم پردازنده چیه
ممکنه حرفمو پس بگیرم

lovenokia

ای کاش جایگزین میان رده ای هم برای galaxy tab 5e معرفی میکرد. با اسنپ دراگون 765g

Mahdi

عاشقتم تب

حسین

خیلی تو این ضمینه پیشرفت داشتن ب عنوان یک شخص علاقه مند تکنولوژی خیلی با این تب اس ۷+ ذوق کردم واقعا سامسونگ اگه قیمتاش رو پایین بکنه و از تکنولوژی هایی ک داره کمال استفاده رو بکنه میتونه همیشه در صدر باشه

نوت ۲۰ رو اصلا سوپرایز شدم
حالا fhd بودنشو میگیم به جهنم ولی
چرا آخه پلاستیک؟ د آخه لامصب پلاستیکیش کردی حداقل رفرشو ۱۲۰ هرتز میکردی هم fhd هم ۶۰ هرتز
اصلا فوق العادس با قیمت ۱۰۰۰ دلاریش!

نوت ۲۰ الترام حجم باتریش ۵۰۰ میلی امپر کمتر از اس ۲۰ التراس
سلفی ۴۰مگی اس ۲۰ الترا ( که بزرگترین سنسور سلفی در موبایلا در حال حاضره ) شده ۱۰ مگی سال پیش با بهبودای نرم افزاری ( عین اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس )
بلوتوث هم مثل سری اس ۲۰ نسخه ۵ هست ( بابا دیگه انصافتو ۵.۱ که نرم افزاریه چرا ۵.۱ نزاشتی رو گوشی ۱۳۰۰ یوروییت )
و سنسور تله فوتوی 48 مگاپیکسلی imx586 جاشو داده به سنسور ۱۲ مگی 1/3.6 اینچی که از زمان نوت ۸ هیچ ارتقایی نداشته! و فقط لنزو ارتقا دادن و پریسکوپی کردن…
بدتر اینکه بیرون زدگی دوربینشم خیلی بیشتره
بیشترین دلیلی که میبینم طرف بیاد جای اس ۲۰ الترا نوت ۲۰ الترا بگیره اول قلم اس پنش هست دوم استفاده از گوریلا گلس ویکتوس که واقعا ارتقا فوق العاده ای داشته نسبت به نسل قبل وگرنه اس ۲۰ الترا نه تنها چیزی کم نداره بلکه بیشترم داره!
ولی من خودم شخصا نوت ۲۰ الترا با ۱۳۰۰ یورو رو به فایند ایکس ۲ پرو و پی۴۰ پرو پلاس با ۱۴۰۰ یورو ترجیح میدمش

واقعا همونقدر که سری نوت نا امیدم کرد بقیه چیزا خوشم اومد تو مراسم ازش و شستن این فاجعه سری نوتو گذاشتن کنار!
گلکسی اس ۷ و اس ۷ پلاس فوق العاده بودن انصافا
و البته نظرم جلب شد به بادز لایو منتظر ریویو هاش هستم
و فولد ۲ انصافا یه ارتقای فوق العاده نسبت به فولد اولی بود
ولی بازم چیزی که از همه بیشتر منو جذب کرد مانور های نرم افزاری بود از game pass رو گلکسیا بگیر تا دکس بی سیم و انتقال فایل و اجرا اپا روی ویندوز و … دقیقا دارن سامسونگ و مایکروسافت کاری میکنن که اپل خیلی سال پیش انجام دادم که کمبودش به شدت توی اندرویدی ها حس میشد دمشون گرم واقعا

واقعا جالبه واقعا !!!!خخخخخ
تا همین دیروز هی پی ۴۰ پرو رو به خاطر fhdبودن میگفتین آشغاله آشغاله آشغاله
اما وقتی نوبت برن د دخودتون بشه میگید به جهنم
اینقدر ترول نباشید
من تعصبم شیا و ریلمی هست
سامسونگ هم دوست دارم همین طور هواوی رو
ولی به شدت از این ترولاش بدم میاد

پی ۴۰ پرو رفرش ۹۰ هرتز داره حداقل
من هیچوقت نگفتم آشغال به این گوشی
بعدشم به جهنم تیکه بود الان اس ۲۰ پلاس با آفری که خورده زیر ۱۰۰۰ دلار میشه خرید
پس کمتر شیرینی بزن

باشه
فقط یه نکته
اینقدر ترول نباشید
همیشه پی چهل پرو رو با اس ۲۰ اولترا مقایسه میکردی و هی تلاش کیکردی اس ۲۰ اولترا رو برتر نشون بدی
یعنی اس ۲۰ اولترا که آشغال بود نسخه اگزینوس پی چهل پرو رو آشغال تر نشون دادی
ممنون بابت اینکه ترول نیستید

حتی خوندن هم بلد نیستی
کلهم دو بار گفتم ترول
چرا چشات قیری ویری میره ؟
ولی من عذر میخوام کل کل بیهوده میکنیم هر کی نظری داره این نکته رو یادم نبود
خوش باشی

ArmanBgold

خیلی با تبلت هاش حال کردم مخصوصا اینکه 45 وات هست و درون جعبه هم هست!!😍😍😍👌

lovenokia

بهترین برای دیدن فیللللللللللللللم

Auroro

این آشغالو میخواست با آیپد جدید مقایسه کنه؟ احمقانست. بعدشم دوربیناش چرا اینقدر افتضاحن؟؟؟؟!

_V_

کجاش آشغاله؟
قیمتارو دیدی اصن؟

Milad7

تبلت کم کم در حال منسوخ شدنه الان فبلت ها در حال جایگزینی با تبلت ها هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)