حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر زنفون ٨ مینی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | ایسوس، رندر

زنفون ٨ مینی گوشی کامپکت ایسوس است. این گوشی، به زودی توسط ایسوس رونمایی خواهد شد. پیش از رونمایی رسمی، رندر زنفون ٨ مینی منتشر شده است و می‌خواهیم نگاهی به این رندر داشته باشیم.

رندر زنفون ٨ مینی

پیش از این در مورد تاریخ رونمایی سری زنفون ٨ گفته بودیم. ایسوس قصد دارد برای اولین بار در تاریخ ٢٢ اردیبهشت ١۴٠٠، از سری پرچمداران جدید خود رونمایی کند. در این سری، حداقل یک گوشی کامپکت با نام زنفون ٨ مینی وجود دارد. حال، می‌خواهیم در مورد رندر زنفون ٨ مینی صحبت کنیم.

 

تاریخ رونمایی سری Zenfone 8 ایسوس مشخص شد: ٢٢ اردیبهشت ١۴٠٠

 

تصاویر منتشر شده از سوی EqualLeaks، تبلیغات منتشر شده از قاب محافظ زنفون ٨ مینی را نشان می‌دهند. در این تصاویر، رندر زنفون ٨ مینی نیز به نمایش در آمده است. حال، بیایید شروع کنیم.

قاب محافظ زنفون ٨ مینی

قاب محافظ زنفون ٨ مینی

مانند همیشه، از قاب پشتی آغاز می‌کنیم. جنس قاب پشتی، احتمالاً از شیشه خواهد بود. روی این شیشه، رنگ گردینت با طرح‌ A شکل دیده می‌شود که در نوع خود جذاب است. در این قاب، ماژول دوربین اصلی مستطیلی شکل زنفون ٨ مینی قرار گرفته است. داخل ماژول دوربین اصلی، دو سنسور و یک فلش LED قرار گرفته‌اند.

فریم زنفون ٨ مینی

به فریم میانی منتقل می‌شویم. روی این فریم، جزئیات خاصی جز وجود دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا دیده نمی‌شود. همچنین با توجه به مشخص نبودن نوارهای آنتن، احتمالاً این فریم از جنس پلاستیک خواهد بود. همچنین با توجه به نبود حسگر تشخیص اثرانگشت در قاب پشتی و فریم میانی، حتماً این حسگر در زیر نمایشگر زنفون ۸ مینی جا خوش کرده است.

قاب جلویی این گوشی در تیزرهای قبلی منتشر شده از سوی ایسوس نمایش داده شده بود. در این قاب، حفره نمایشگر تکی در سمت چپ زنفون ٨ مینی قرار دارد. دوربین سلفی نیز تک سنسور خواهد بود. قبلاً در مورد وجود حفره نمایشگر در این گوشی، صحبت کرده بودیم.

 

تیزر جدید ASUS ZenFone 8 از سوراخ نمایشگر این گوشی حکایت دارد

 

همچنین با توجه به این تصاویر، وجود جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون در بالای گوشی تأیید شده است. مدل نامبر این گوشی، ZS590KS خواهد بود. برای مطالعه دیگر جزئیات منتشر شده از زنفون ٨ مینی، می‌توانید سری به پست گیک‌بنچ این گوشی بزنید.

 

زنفون ٨ مینی با اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌ بنچ دیده شد

 

نظرتان در مورد زنفون ٨ چیست؟ کدام ویژگی این گوشی جذاب‌تر به نظر می‌رسد؟ آیا زنفون ٨ مینی طراحی خوبی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

چرا اینکار رو کردی ایسوس 😐😑😑

M.Y

سری زنفون به دوربین چرخانش معروف بود
که واقعا هم به نظر من عالی بود و هم تو بخش سلفی عالی و هم نمایشگر تمام صفحه
همین که این طراحی رو گذاشته دیگه 😅
البته همین هم خوبه اما به هر حال…

Mahdi

این مینی هست اصلی احتمالا همون چرخان باشه

M.Y

آره احتمالش هست…

Milad7

در ظاهر که بدک نیست 😋

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️