حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14.5 برای آیفون 6S و مدل‌های بعد از آن ارائه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، اپل، برترین‌های ترنجی

اپل در رویداد Spring Loaded از نسخه نهایی iOS پرده برداشت و برنامه عرضه آن را اعلام کرد؛ در نهایت، امروز زمان دریافت آپدیت iOS 14.5 برای آیفون 6S و مدل‌های بعد از آن است.

آپدیت iOS 14.5

آپدیت iOS 14.5 یکی از به‌روزرسانی‌های جذابی است که کاربران اپل منتظر آن هستند؛ این نسخه از سیستم‌عامل محبوب اپل، هم اکنون در حال عرضه برای گوشی‌های پشتیبانی شده است. پیش از این تاریخ انتشار iOS 14.5 را در ترنجی اعلام کرده بودیم.

 

اپل تاریخ انتشار iOS ۱۴.۵ را رسما اعلام کرد

 

در نهایت، به امروز می‌رسیم؛ ٢۶ آوریل یا همان ۶ اردیبهشت خودمان!

به گزارش Realmicentral، انتشار به‌روزرسانی iOS 14.5 برای دستگاه‌های اعلام شده اپل، آغاز شده است. لیست این دستگاه‌‌ها نسبتاً طولانی است. در تصویر زیر، نگاهی به لیست محصولات پشتیبانی شده خواهیم داشت:

دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از iOS 14.5

همان‌طور که مشاهده کردید، سری iPhone 6S و دستگاه‌های جدیدتر از آن، دریافت‌کنندگان این به‌روزرسانی هستند. به جز آن، شاهد حضور آیپاد تاچ نسل هفتم نیز هستیم. انتشار این به‌روزرسانی برای این دستگاه‌ها، آغاز شده است. اکثر کاربران می‌توانند همین حالا این نسخه از iOS را روی دستگاه خود تجربه کنند.

اگر صاحب یکی از دستگاه‌های بالا هستید، راه طولانی را پیش روی خود ندارید. کافیست به بخش آپدیت سنتر مراجعه کنید و این به‌روزرسانی را به سادگی دانلود و نصب کنید. اگر هنوز آن را دریافت نکردید، جای نگرانی نیست. در مدت کوتاهی، شما هم می‌توانید iOS 14.5 را روی دستگاه خود داشته باشید. اما مروری بر قابلیت‌های جدید iOS 14.5 هم خالی از لطف نیست.

قابلیت‌های جدید در آپدیت iOS 14.5

آپدیت iOS 14.5

آپدیت iOS 14.5

یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های این نسخه از iOS، استفاده از قابلیت آنلاک با اپل واچ می‌باشد. این قابلیت برای کسانی که به دلیل استفاده از ماسک دسترسی به Face ID ندارند، کارایی دارد. شما می‌توانید با هماهنگ کردن اپل واچ و دستگاه خود، آن را بازگشایی کنید. قابلیتی که مشابه آن‌را پیش‌تر در اندروید دیده بودیم. البته اپل واچ شما باید اجباراً از سیستم‌عامل WatchOS 7.4 برخوردار باشد.

قابلیت دیگری که در این نسخه اضافه شده است، در میزان دسترسی اپ‌ها است. در این آپدیت، اپ‌ها باید در مورد بررسی و شناسایی فعالیت‌ها، از کاربر اجازه دسترسی بگیرند. اموجی‌های جدید با امکان شخصی‌سازی برای زوج‌ها و تنظیمات جدید صدای سیری، یکی دیگر از موارد جدید است.

و حالا، گوشی‌های سری آیفون ١٢ می‌توانند از قابلیت دو سیم‌کارت 5G بهره‌مند شوند. بنابراین، اگر صاحب یکی از گوشی‌های سری آیفون ١٢ هستید، نصب این آپدیت توصیه می‌شود. همچنین پشتیبانی از AirTag و قابلیت‌ انتقال برنامه ورزشی اپل واچ به اپل تی‌وی نیز اضافه شده‌اند.

جالب است بدانید که رنگ بنفش آیفون ١٢/١٢ مینی این نسخه از iOS را به صورت پیش‌فرض روی خود داشته‌اند.

 

رنگ جدید آیفون ۱۲ معرفی شد: بنفش

 

نظرتان در مورد این به‌روزرسانی چیست؟ از کدام قابلیت جدید بیشتر خوشتان می‌آید؟ آیا این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدایی همیشه اپل سریع ترین و به روز ترین آپدیتارو واسه گوشیاش ارائه میده.👌🏼

Milad7

تغییرات خوبی داشته👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️