حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید نوبیا با اسنپدراگون ٨٨٨ تأیید شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، نوبیا

برند ZTE با رونمایی گوشی‌های گیمینگ خود تحت برند Nubia، توانست به موفقیت خوبی در کسب محبوبیت برسد؛ گوشی جدید نوبیا، محصولی دیگر از این برند است که به تازگی تأییدیه دریافت کرده است.

گوشی جدید نوبیا با مدل نامبر NX666J در تأییدیه‌های مختلف

نزدیک به ٢ ماه قبل بود که نوبیا رسماً از سری RedMagic 6 خود با تمرکز بر عملکرد گیمینگ به همراه تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ و رفرش ریت ١۶۵ هرتزی پرده‌برداری کرد.

 

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی رسما معرفی شد

 

پس از گوشی‌های سری RedMagic 6، نوبت به دیگر گوشی‌های جدید نوبیا می‌رسد که نماینده جدید نوبیا در رده‌های مختلف باشند. به گزارش Mysmartprice، گوشی جدید نوبیا با مدل نامبر NX666J در TENAA مشاهده شده است. تأیید شدن توسط TENAA، به منزله عرضه گوشی مورد بحث در کشور چین است. در ادامه، رندرها و مشخصاتی که از این گوشی منتشر شده‌اند را می‌بینیم.

رندرهای گوشی جدید نوبیا

رندرهای گوشی جدید نوبیا

در وهله اول، با رندرهای این گوشی رونمایی نشده دیدار می‌کنیم؛ گوشی جدید نوبیا از ماژول دوربین اصلی مستطیلی با چهار سنسور استفاده می‌کند که طراحی آن کمی خاص‌تر از گوشی‌های عادی است؛ در ادامه مطلب به مشخصات این دوربین خواهیم پرداخت. در فریم میانی تنها دکمه‌های پاور و تنظیم صدا دیده می‌شوند و در قاب جلویی حفره نمایشگر دایره‌ای با دوربین سلفی تکی در مرکز نمایشگر واقع شده است. پس از رندرهای NX666J، نوبت به مشخصات فنی آن است.

مشخصات گوشی نوبیا NX666J

ضخامت و وزن این گوشی گیمینگ به ترتیب ٨.٢ میلی‌متر و ١٨۶ گرم است و نمایشگر آن، قطر ۶.۶٧ اینچی دارد؛ پنل این نمایشگر از نوع OLED با وضوح +FHD می‌باشد. آن طور که به نظر می‌رسد، استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ٨٨٨ در این گوشی تأیید شده است، درست مانند گوشی‌های سری RedMagic 6

حافظه رم این گوشی دارای سه نسخه ۶ و ٨ و ١٢ گیگابایتی و حافظه داخلی آن، از نسخه‌های ١٢٨ و ٢۵۶ و ۵١۲ گیگابایتی بهره‌مند است. همچنین سیستم‌عامل اندروید ١١ به صورت پیش‌فرض در این گوشی نصب شده است. سنسور اصلی دوربین NX666J، گوشی جدید نوبیا، وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد و احتمالاً سنسور IMX682 ساخت سونی در این گوشی به کار برده شود. دوربین سلفی هم بر اساس این تأییدیه، وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. در آخر، باتری ۴١٠٠ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از اینترنت 5G برای این گوشی در بخش مشخصات فنی آن، نام برده شده‌اند. حال نوبت تأییدیه Wi-Fi Alliance است.

تأییدیه Wi-Fi Alliance نوبیا NX666J

بر اساس تأییدیه وای‌فای NX666J، این گوشی گیمینگ از Wi-Fi 6 پشتیبانی خواهد کرد که نسخه به‌روز تری از تکنولوژی وای‌فای در گوشی جدید نوبیا است.

جزئیات رسمی رونمایی از این گوشی هنوز از سوی نوبیا اعلام نشده است ولی انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک، این برند تاریخ رونمایی گوشی گیمینگ جدید خود را رسماً اعلام کند. نظرتان در مورد مشخصات NX666J چیست؟ با چه برچسب قیمتی، ارزش خرید این گوشی بالا خواهد بود؟ آیا مشخصات این گوشی نظر مثبت شما را دریافت می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️