حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبیا Z30 با شارژر ١٢٠ واتی ارائه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، نوبیا

نوبیا احتمالاً به زودی از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند. پرچمدار جدید نوبیا که Z30 نام دارد، از فناوری‌های نوآورانه، مانند دوربین سلفی درون نمایشگر استفاده می‌کند. همچنین نوبیا در این گوشی و بخش طراحی و ساخت، مانور زیادی داده است. به نظر می‌رسد که نوبیا Z30 با شارژر ١٢٠ واتی عرضه خواهد شد. رندر جدید این گوشی نیز با رنگ‌بندی‌ دوگانه‌ منتشر شده است.

رندر جدید نوبیا Z30

رندر رسمی نوبیا Z30 چند روز قبل در یک مطلب لو رفته بود. در ترنجی، راجع به رندر رسمی این گوشی و برخی از مشخصات احتمالی آن، صحبت کردیم. اگر می‌خواهید این پست را مطالعه کنید، به لینک زیر مراجعه کنید.

 

رندر رسمی نوبیا Z30 با دوربین سلفی درون نمایشگر منتشر شد

 

مدت زیادی بود که جزئیات خاصی در مورد عرضه نسل بعد پرچمداران سری Nubia Z شنیده نشده بود. تا اینکه Nei Fi، مدیر عامل ZTE، به نحوی ادامه رونمایی از گوشی‌های نوبیا Z را تأیید کرد.

رندر نوبیا Z30

رندر جدید نوبیا Z30

به نقل از Gizchina، یک افشاگر رندر جدیدی از Nubia Z30 منتشر کرده است. این رندر جدید، رنگ‌بندی دیگری از Nubia Z30 را به نمایش در آورده است. همان‌طور که می‌بینید، روی فریم گوشی حالت دوگانگی وجود دارد که رنگ‌بندی جذابی است. همچنین استفاده از فریم فلزی در این گوشی باری دیگر تأیید می‌شود.

برخی از مشخصات فنی احتمالی Nubia Z30

تأییدیه 3C نوبیا Z30

طبق تأییدیه 3C، نوبیا Z30 با شارژر ١٢٠ واتی ارائه خواهد شد. در این تأییدیه، پشتیبانی از اینترنت 5G نیز برای گوشی پرچمدار جدید نوبیا فراهم خواهد بود.

گفته می‌شود که نوبیا قصد دارد برای اولین بار، از تکنولوژی تشخیص چهره 3D در زیر نمایشگر استفاده کند. گویا نوبیا می‌خواهد برای اولین بار، حسگر 3D ToF را به زیر نمایشگر منتقل کند. این امر سبب می‌شود تا دیگر برای استفاده از سیستم تشخیص چهره پیشرفته، ناچ‌های طویل یا حفره‌های نمایشگر قطور در نمایشگر گوشی، خودنمایی نکنند. با این حال، استفاده از این فناوری برای نوبیا هزینه زیادی در ساخت گوشی خواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد که نوبیا با آن مشکلی نداشته باشد. بنابراین، احتمال می‌رود که شاهد افزایش قیمت در نسل جدید گوشی‌های Nubia Z باشیم. در صورت عملی شدن این ایده، نوبیا Z30 به پیشرفته‌ترین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر بدل خواهد شد.

پنل نمایشگر این گوشی، از نوع AMOLED خواهد بود. شاید ظرفیت باتری این گوشی نیز بین ۴,۵٠٠ تا ۵,٠٠٠ میلی‌آمپرساعت باشد.

نظرتان در مورد Nubia Z30 چیست؟ آیا نوآوری نوبیا در پرچمدار جدیدش جذاب است؟ تا چه حد منتظر رونمایی از این دستگاه پرچمدار هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

یه ذره شبیه می 10 لایته به نظرم

Milad7

اوه اوه باتری را به گایلند میبره که

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️