حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور گیمینگ جدید شیائومی با نمایشگر ٢۴٠ هرتزی رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شیائومی، مانیتور

شیائومی یکی از کمپانی‌هایی است که در کنار راه اندازی خط تولید گوشی‌های هوشمند خود، محصولات دیگری را نیز ارائه می‌دهد. به تازگی، مانیتور گیمینگ جدید شیائومی رونمایی شده است. این مانیتور، سریع‌ترین میزان به روزرسانی تصاویر نمایشگر را دارد که در ادامه نگاهی به آن داریم.

مشخصات فنی و قیمت مانیتور گیمینگ جدید شیائومی

ما پیش‌تر در ترنجی نگاهی به ویژگی‌ها و برچسب قیمتی مانیتور گیمینگ Mi Fast داشتیم.

 

مانیتور Mi Fast شیائومی با رفرش ریت ١۶۵ هرتزی و قیمت ٢٣۵ دلاری رونمایی شد

 

به گزارش EqualLeaks، چینی‌ها اخیراً از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود پرده برداری کرده‌اند. این مانیتور گیمینگ جدید، دارای ویژگی‌های جذابی مانند رفرش ریت بالا، بیشینه نوری مناسب، زاویه دید بالا و همچنین تأخیر در زمان پاسخگویی کم است. در همین راستا، بیشتر وارد جزئیات می‌شویم.

جدیدترین مانیتور گیمینگ Xiaomi، مجهز به نمایشگر ٢۴.۵ اینچی از نوع LCD است. این نمایشگر، وضوح Full HD و رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی را داراست. رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی این مانیتور، در محصولات پیشین شیائومی بی نظیر است.

به ادعای شیائومی، بیشینه نوری نمایشگر مانیتور گیمینگ جدیدش، برابر با ۴٠٠ نیت است. در همین حین، این مانیتور گیمینگ زاویه دید ١٧٨ درجه‌ای و میزان تأخیر در پاسخگویی ١ میلی ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. به نمایشگر این مانیتور، گواهینامه TÜV اعطا شده است. پشتیبانی از طیف رنگی DCI-P3، قابلیت DC Dimming و ویژگی AMD FreeSync Premium، از دیگر ویژگی‌های این مانیتور گیمینگ هستند. در نتیجه، این مانیتور به لطف برخورداری از چنین ویژگی‌های به روزی می‌تواند به یک گزینه جذاب برای گیمرها تبدیل شود. اما جدا از بخش نمایشگر، چه ویژگی‌های دیگری در این مانیتور گیمینگ تازه وارد نهفته‌اند؟

شیائومی درگاهDisplayPort 1.2، دو درگاه HDMI 2.1 و جک ٣.۵ میلی متری هدفون را در این مانیتور تعبیه کرده است. در نهایت، این مانیتور گیمینگ جدید که در چین عرضه شده است، دارای قیمت ١,۵٩٩ یوانی (معادل ٢۴٠ دلار آمریکا) است. ما فعلاً از امکان عرضه جهانی این مانیتور گیمینگ جدید Xiaomi، اطلاعی نداریم. اما در صورت وقوع چنین اتفاقی، حتماً آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

نظر شما در مورد این مانیتور گیمینگ جدید چیست؟ قیمت و امکانات این مانیتور گیمینگ شیائومی چگونه هستند؟ آیا شما خریداری مانیتورهای گیمینگ را پیشنهاد می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

قیمت عالی مشخصات عالی تر … جهانی معرفی نشده هنوز .

xiaomi mi mix4

واقعا عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️