حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری مک بوک با تراشه M1 آنقدر خوب است که اپل فکر می کرد یک باگ است!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، لپ‌تاپ

معاون بازاریابی اپل در مصاحبه جدید خود ادعا کرده است که عمر باتری MacBook با تراشه اپل M1 به قدری خوب بوده است که در ابتدا فکر می کردند نشانگر باتری دارای باگ است و به کاهش عمر باتری پاسخ نمی دهد! این در حالی است که تیم کوک خندیده و گفته که عمر باتری مک بوک با تراشه M1 خوب است و این باگ نیست.

عمر باتری مک بوک با تراشه M1

همانطور که گفتیم این ادعا توسط معاون بازاریابی اپل، باب بورچرز ارایه شده است. خب باید سمت ایشان را در نظر داشت. وی همچنین پیشنهاد می کند نسل های آینده سیلیکون اپل (تراشه اپل) ممکن است به اندازه کافی خوب باشند تا Mac ها را به “ماشین بازی” تبدیل کنند.

پس از اینکه آزمایش های سایت Tom’s Guide بسیار نزدیک به عمر باتری وبگردی تحت وای فای ادعا شده توسط اپل (یعنی ۱۷ ساعت) بود، معاون بازاریابی اپل با وب سایت Tom’s Guide صحبت کرد.

چشمگیرترین نکته در مورد تراشه اپل M1 را می توان عمر باتری آن دانست. به عنوان مثال، MacBook Pro در تست وب گردی ما به طور حیرت انگیزی ۱۶ ساعت و ۲۵ دقیقه دوام آورد. مدل قبلی با تراشه اینتل فقط مدت زمان ۱۰ ساعت و ۲۱ دقیقه دوام می آورد. این یک تفاوت بزرگ است که افزایش عمر باتری تا حدود ۶۰ درصد می کند و این اصلا شوخی نیست!

مک بوک M1

مک بوک M1

باب بورچرز گفت:

“وقتی آن سیستم اول را دیدیم، نشستیم و چند ساعتی با آن کار کردیم و درصد باتری تكان نخورد، ما فكر كردیم که “اوه، این یك باگ است و نشانگر باتری خراب است.” ” سپس تیم کوک در پس زمینه خندید و گفت نه، این خروجی است که تصور می شود و بسیار خارق العاده بود.”

بورچرز گفت که موفقیت واقعی رسیدن به چنین عمر باتری در کنار توان عملکرد کافی برای برنامه های مبتنی بر تراشه اینتل است که تحت Rosetta 2 بدون مشکل کار کنند.

در کنار عمر باتری، نگرانی اپل درباره کار کردن نرم افزارهای مبتنی بر تراشه اینتل؛ روی تراشه اپل M1 بوده است.

مایلز گفت:

“ما سالها قبل از شروع به انتقال به اپل سیلیکون، پروژه کوچکی را شروع کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که واقعا می توانیم نسل دوم روزتا را به شکلی تحویل دهیم که به ما این امکان را بدهد تا این کار را بدون مشکل انجام دهیم.” “و ما معتقدیم که این قسمت بزرگی از داستان گذار بود … همه چیز همانطور که انتظار می رفت، کار کردند.”

در حالی که مک بوک های M1 در بحث عملکرد بیشتر محصولات ویندوزی هم قیمت خود را پشت سر می گذارند، یک منطقه وجود دارد که موقعیت را برعکس می کند: بازی.

بورچرز اظهار داشت که این ممکن است در مورد نسل های بعدی سیلیکون اپل صادق نباشد.

همانطور که شایعات پیرامون تراشه M1X برای MacBook Pro 2021 و تراشه اپل M2 احتمالی برای MacBook Air 2022 در حال سینه به سینه شدن است، اپل چیزهای بزرگی را پیش روی تراشه خود می بیند. این موارد هم از نظر دستیابی به طراحی های جدید و هم ار نظر ارضا گیمرها را می تواند شامل شود.

“مایلت” گفت:

“البته، شما می توانید غرور برخی از “افرادِ GPU دوست” را تصور کنید که می گویند، اوکی اگر (این تراشه) به گیمرهای قوی و جدی برسد، از نظر آن ها عالی نخواهد بود. ” “این یک امر طبیعی است که ما باید به دنبال آن باشیم و برای آن از نزدیک با تیم متال و تیم توسعه دهنده خود کار کنیم. ما عاشق این چالش هستیم. “

شما با مک بوک دارای تراشه M1 تجربه ای دارید؟ عمر باتری لپتاپ چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)