حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری سامسونگ و مدیاتک برای ارایه اولین تلویزیون 8K QLED با Wi-Fi 6E

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | تلویزیون، سامسونگ، مدیاتک

همکاری سامسونگ و مدیاتک برای ارایه اولین تلویزیون 8K QLED با Wi-Fi 6E به زودی به ثمر خواهد نشست. پرچمدار تلویزیون های سامسونگ 8K QLED Y21 به عنوان اولین دستگاه با این لقب ارایه می شود. این تلویزیون توسط تراشه مدیاتک MT7921AU  تجهیز شده است. گفته می شود اولین تلویزیونی است که از Wi-Fi Alliance (WFA) گواهینامه Wi-Fi 6E دریافت می کند.

اولین تلویزیون 8K QLED با Wi-Fi 6E

فناوری Wi-Fi 6E که به تازگی ارایه شده، برای استفاده از فرکانس 6GHz در ترکیب با فرکانسهای 2.4GHz و 5GHz موجود طراحی شده است. تراشه مدیاتک MT7921AU همچنین از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می کند.

به لطف این تراشه کاربران می توانند با سرعت ۱.۲ گیگابیت در ثانیه، برای سرگرمی های بی وقفه از پخش روانتر و بازی های روان لذت ببرند.

به این صورت که تلویزیون ها و دستگاه های تلفن همراه به ارتقا روش های اتصال به اینترنت ادامه می دهند، تقاضا برای مدیریت ظرفیت بالای داده افزایش یافته است. Wi-Fi 6E به منظور استفاده از پهنای باند تجزیه نشده طراحی شده است و گفته می شود مزایای بیشماری نسبت به نسل قبلی Wi-Fi دارد. این نسل نه تنها چهار برابر اتصال سریعتر، بلکه انتقال داده پایدار و قابل اطمینان – حتی در صورت اتصال چندین دستگاه به یک روتر – را برای کسانی که از محتوای با کیفیت لذت می برند، ارائه می دهد.

در حال حاضر MediaTek بازیگر اصلی فناوری Wi-Fi است که به طور گسترده در محصولات جهانی استفاده می شود.

مدیاتک

مدیاتک

جری یو ، معاون ارشد شرکت مدیاتک و مدیر کل گروه بازرگانی دستگاه های هوشمند گفت:

“همکاری ما با سامسونگ در ارائه جدیدترین فناوری تلویزیون های هوشمند به مشتریان برای حمایت از این موارد بسیار مهم بوده است.” با فن آوری های پیشرفته اتصال ما – از جمله پشتیبانی از WiFi-6 – در تلویزیون های 8K سامسونگ ، ما بخش برتر تلویزیون هوشمند را در سطح جهانی به جلو هدایت می کنیم. “

چه پخش فیلم های با کیفیت بالا 4K و 8K و چه لذت بردن از محتوای VR و بازی های با کارایی بالا ، تلویزیون های دارای Wi-Fi 6E برای مشتریانی است که به دنبال تجربه های ممتاز مشاهده در خانه هستند.

نظر شما درباره این همکاری بین مدیاتک و سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همکاری مدیاتک با بقیه شرکت ها مث سامسونگ و کوالکام میتونه باعث بیشتر شدن و بهبود عملکرد تو تراشه هاش باشه.👌🏼🤟🏼👏🏼

البته سامسونگ هم تو تراشه هاش ایراد داره که اونم به مرور زمان با amd درست میشه.

Milad7

سلطان تولید صفحه نمایش 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)