حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری سامسونگ و مدیاتک در ثبت رکورد سرعت آپلود شبکه 5G

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شبکه 5G، مدیاتک

سامسونگ با همکاری مدیاتک به نقطه عطف قابل‌توجهی در عملکرد سرعت آپلود شبکه 5G دست یافته است. این شرکت‌ها آزمایش‌های گسترده‌ای را در آزمایشگاه سامسونگ در سوون، کره جنوبی، انجام داده و توانایی‌های خود در تلاش‌های مشترکشان را به‌نمایش گذاشته‌اند.

همکاری سامسونگ و مدیاتک در ثبت رکورد سرعت آپلود شبکه 5G

دستاورد پیشگامانه شامل استفاده از شبکه مستقل 5G با 2CC CA (Carrier Aggregation) و باند C با فناوری MIMO بوده است. سامسونگ از رادیوهای C-Band Massive MIMO، یک واحد توزیع‌شده مجازی (vDU) و یک هسته 5G برای آزمایش استفاده کرده است. مدیاتک نیز یک دستگاه آزمایشی مجهز به چیپست جدید CPU مبتنی‌بر M80 ارائه کرده که از سه آنتن (1900 مگاهرتز، 3.7 گیگاهرتز و 3.7 گیگاهرتز) در یک کانال استفاده می‌کند. این دو کمپانی با مشارکت یکدیگر به سرعت آپلود فوق‌العاده بالای 363 مگابیت‌برثانیه دست یافته‌اند.

همکاری سامسونگ و مدیاتک در ثبت رکورد سرعت آپلود شبکه 5G

همکاری سامسونگ و مدیاتک در ثبت رکورد سرعت آپلود شبکه 5G

این مشارکت تکنولوژیکی، نوید پیشرفت‌های زیادی برای محصولات مصرفی در آینده دارد، زیرا سرعت آپلود شبکه را به‌میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و همین مورد یک عامل مهم در اجرای برنامه‌های مختلف است. فعالیت‌هایی مانند پخش زنده ویدیو با وضوح بالا، کنفرانس ویدیویی درحال حرکت و بازی چند نفره با شبکه‌هایی که سرعت آپلود بالایی دارند، تجربه عملکرد روان‌تری را به‌ارمغان می‌آورد.

دونگ وو لی، رئیس گروه راه‌حل‌های فناوری در شبکه‌های سامسونگ، هیجان خود را نسبت‌به این دستاورد و پتانسیلی که برای دستگاه‌های مصرف‌کننده دارد، ابراز کرده است. سرعت لینک بالا، امکانات جدیدی را به‌همراه خواهد داشت و تجربیات کاربر را متحول می‌کند. لی بر تعهد سامسونگ و مدیاتک برای بهبود شبکه‌های مشتریان خود با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری موجود تأکید می‌کند.

نظر شما پیرامون همکاری سامسونگ و مدیاتک در ثبت رکورد سرعت آپلود شبکه 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی