حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds SE با بلوتوث ۵.۲ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی هدفون های بی سیم جدیدی را در خارج از چین عرضه کرده است. این محصول هواوی FreeBuds SE نام دارد اما هنوز در چین عرضه نشده است. ایربادز هواوی FreeBuds SE با بلوتوث ۵.۲ همراه است.

ایربادز هواوی FreeBuds SE

همانطور که از نام هواوی فری‌بادز اس‌ای پیداست، یک نمونه اقتصادی خواهد بود. این ایربادز Huawei دارای طراحی کلاسیک با جعبه شارژ بیضی شکل است. این دستگاه در دو انتخاب رنگی موجود است که قسمت داخلی باتری دارای سایه تیره تر و قسمت بیرونی دارای سایه روشن تر است. رنگ ترنجی و سفید جز رنگ هایی است که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید:

فری بادز اس ای هواوی

فری بادز اس ای هواوی

علاوه بر این، قسمت جلوی محفظه هدفون دارای یک فرورفتگی است که باز و بسته شدن آن را راحت تر می‌کند. بدنه هدفون یک ساقه دارد و طراحی کلی آن نسبتا ساده و ارگونومیک است. بخش درون گوش به صورت سیلیکونی نرم در نظر گرفته می شود.

این هدفون از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و دارای پردازنده داخلی BES2500IZ است. همچنین از کاهش نویز تماس پشتیبانی می کند. از نظر عمر باتری، گوشی‌های FreBuds SE دارای یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی بوده و از 6 ساعت پخش موسیقی یا 4 ساعت تماس صوتی پشتیبانی می کند. با قاب شارژ، باتری می تواند تا 24 ساعت پخش موسیقی و 16 ساعت تماس صوتی را انجام دهد.

هنوز خبری در مورد قیمت و زمان عرضه نشده است. نظر شما درباره ایربادز جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)