حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ریلمی GT Neo رسما مشخص شد: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

هفته گذشته ریلمی در مراسمی به صورت رسمی از گوشی Realme GT 5G رونمایی کرد. پس از مدتی ریلمی خبر داد که گوشی جدیدی با نام ریلمی GT Neo را با پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ معرفی خواهد کرد. امروز این شرکت ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ را تاریخ معرفی رسمی این مدل مشخص کرده است.

ریلمی GT Neo

امروز نایب رئیس Realme و رئیس بازاریابی جهانی این شرکت تایید کرده است که ریلمی GT Neo تا کمتر از دو هفته دیگر معرفی می شود. وی همچنین اضافه می کند که این دستگاه طراحی کاملاً جدیدی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، تأیید شده است که این گوشی توسط چیپست MediaTek Dimensity 1200 تأمین خواهد شد.

به نقل از gizmochina، پوستر جدید این گوشی نشان می دهد که تلفن هوشمند آینده با یک ماژول دوربین مستطیل شکل در پشت و با عنوان “DARE TO LEAP” همراه خواهد شد.

ریلمی GT Neo

ریلمی GT Neo

 

پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰

چیپست Dimensity 1200 در دی ماه ۹۹ رونمایی شد. این پردازنده با معماری ۶ نانومتری است و پیکربندی دایمنسیتی ۱۲۰۰ شامل هشت هسته (1 + 3 + 4) است، هسته اصلی Cortex-A78 است که با سرعت 3.0 گیگاهرتز کار می کند. علاوه بر این ، سه هسته دیگر Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 کم مصرف که با فرکانس 2.0 گیگاهرتز کار می کنند، طراحی شده است. این پردازنده از فناوری MediaTek HyperEngine 3.0 پشتیبانی می کند که هدف آن بهبود عملکرد در بازی ها است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

به تازگی یک تلفن هوشمند از شرکت Realme با شماره مدل RMX3116 در TENAA ظاهر شده است که از یک نمایشگر 6.55 اینچی بهره می برد. انرژی این تلفن توسط باتری های دوگانه 2200 میلی آمپری تامین می شود و از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می کند. همچنین گفته شده است که این گوشی از سیستم عامل Android 12 استفاده خواهد کرد.

 

ریلمی گوشی Realme GT 5G در مدل های زیر معرفی شد:

  • گوشی ریلمی GT 5G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۴۸ دلار
  • گوشی ریلمی GT 5G با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۲۵ دلار

گوشی Realme GT Neo مجهز به Dimensity 1200 می تواند قیمتی در حدود ۳۵۰ تا ۳۸۰ دلار داشته باشد و احتمالاً برخی مشخصات آن را از تلفن هوشمند Realme GT 5G به امانت گرفته است.

می توانید از لینک زیر مشخصات کامل گوشی Realme GT 5G را ملاحظه کنید:

 

گوشی Realme GT 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و Snapdragon 888 رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره گوشی ریلمی GT Neo چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بازم فروردین خسته شدیم دیگه بسهدیگه

Milad7

فروردین پر حادثه😆😆😆

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی