حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین اصلی Realme GT Neo مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، ریلمی

ریلمی گوشی‌های رده بالا و قاتل پرچمدار زیادی دارد. اما ما ریلمی خیلی در بخش دوربین آن‌ها مانوری نمی‌دهد. حال، امتیاز DxO دوربین اصلی Realme GT Neo مشخص شده است. در ادامه، نگاهی به جزئیات این امتیاز گوشی رده بالای ریلمی داریم.

ریلمی جی تی نئو

ریلمی اوایل امسال از گوشی Realme GT Neo رونمایی کرد. این گوشی، مجهز به تراشه Dimensity 1200 و نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتز است.

 

ریلمی GT Neo با مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

 

این گوشی بالأخره و پس از گذشت چندین ماه، بالأخره به دست مجموعه DxOMARK رسیده است. گوشی رده بالای ریلمی، برای اولین بار در بخش دوربین اصلی تست شده است. هرچند ریلمی در این بخش Realme GT Neo، خیلی تمرکز نکرده است. اما امتیاز DxO دوربین اصلی Realme GT Neo چه قدر است؟ پیش از رسیدن به جواب این سوال، نگاهی به مشخصات مرتبط این گوشی داریم:

– سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8

– سنسور ٨ مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض

– سنسور ٢ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های ماکرو

– فلش LED

– قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ ٣٠ فریم بر ثانیه

همان طور که می‌دانید، DxOMARK برای اعطای نمره در بخش دوربین اصلی، بیش از ٣,٠٠٠ عکس و ٢.۵ ساعت فیلم را ضبط می‌کند.

امتیاز DxO دوربین اصلی Realme GT Neo

امتیاز DxO دوربین اصلی Realme GT Neo

خب، ما دیدیم که این گوشی حداقل بر روی کاغذ، مشخصات خیلی جذاب و درخوری ندارد. اما آیا در عمل همین رابطه برقرار است؟ مجموعه DxOMARK، امتیازی نسبتاً بالا را به این گوشی اعطا کرده است. امتیاز DxO دوربین اصلی Realme GT Neo، برابر با ١٠۵ است. ما انتظار چنین امتیاز بالایی را نداشتیم. در کنار آن، امتیازات ١١۶ در بخش عکاسی، ۵٩ در بخش زوم و ٧٩ در بخش فیلم برداری توقط این گوشی کسب شده‌اند.

این گوشی، توانسته است امتیازی بالاتر از بسیاری از رقبای خود را کسب کند. امتیاز این گوشی در مقایسه با ریلمی ٨ پرو و گلکسی A52 5G بیشتر است. عملکرد دوربین اصلی این دستگاه، در تراز Galaxy A72 است. اما امتیاز کلی آن، از ردمی نوت ١٠ پرو با اختلاف کمی پایین‌تر است. در تصویر زیر، عکس ثبت شده به وسیله Realme GT Neo موجود است:

نقاط ضعف و نقاط قوت دوربین بالارده ریلمی

این گوشی، توانست فراتر از انتظارات ظاهر شود. اما DxOMARK در بخش نقاط قوت، مواردی مانند وایت بالانس مناسب در محیط خارجی، جزئیات بالای سوژه‌های نزدیک، فوکوس خودکار دقیق و نوردهی بالای صورت و داینامیک رنج بالای ویدئوها و نویز کنترل مناسب در فیلم برداری، ذکر شده‌اند. در مقابل، مشکلاتی مانند عدم پایداری نوردهی در ویدئوها، دقت پایین رنگ پوست در نور کم، جزئیات کم گوشه‌های تصاویر فوق عریض، افکت بوکه و بلر کردن مصنوعی و فوکوس خودکار کند در فیلم برداری از در دوربین این گوشی موجود هستند.

نظر شما در مورد این امتیاز چیست؟ شما جه انتظاری از Realme GT Neo داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️