حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo2T در رنگ مشکی و مجهز به دایمنسیتی ۱۲۰۰ رویت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ریلمی، موبایل

شرکت ریلمی از جمله تولید کننده‌های نام آشنای صنعت موبایل است. این شرکت تا به امروز، محصولات رقابتی بسیار مناسبی به بازار عرضه کرده است. اخیرا اخباری درباره محصول جدید این شرکت یعنی ریلمی GT Neo2T به گوش می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیا ریلمی GT Neo2T جدیدی در راه است؟

شرکت Realme دیروز تصویری از GT Neo2T را در فضای مجازی منتشر کرد. بر اساس این تصویر، طراحی این گوشی هوشمند جدید مشخص شد. این تصویر حضور یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی را در پشت دستگاه تأیید می‌کند. پیش از این نیز GT Neo2T در رنگ Glaze White رخ نمایی کرده بود. اما گویا این شرکت در نظر دارد تا رنگ مشکی را نیز به سبد محصولات خود بیافزاید. منبع این خبر یکی از پست‌های وب سایت Weibo است که اخیرا به آن پرداخته است.

همچنین شرکت ریلمی می‌گوید، پنل عقب مدل مشکی رنگ این دستگاه، حالتی مات دارد. بدین ترتیب در برابر اثر انگشت و لکه‌های چربی تا حد زیادی مقاوم است. این تصویر همچنین بخش سمت راست GT Neo2T را نشان می‌دهد. بر این اساس دکمه پاور  در این بخش جای گرفته است. همچنین مشخص است که سنسور اثر انگشت با دکمه پاور ادغام نشده است. این مسئله می‌تواند به روشنی نشان دهد که احتمالاً سنسور اثر انگشت دستگاه، زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

ریلمی GT Neo2T ریلمی GT Neo2T

استفاده از تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ محصول جدید این شرکت

علاوه بر این، شرکت ریلمی در تصویر دیگری نشان داده است که نسخه مشکی رنگ GT Neo2T، مجهز به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ است. یعنی همان تراشه‌ای که در GT Neo استفاده شده بود. ریلمی GT Neo در ماه مارس میلادی در چین راه معرفی شد. وب سایت خبری gsmarena گفته که این گوشی در هند با نام X7 Max 5G به بازار عرضه شده است.

Mediatek Dimensity 1200

تا به اینجا، ریلمی هنوز ویژگی‌های دیگر GT Neo2T را فاش نکرده است. اما می‌توان انتظار داشت که این شرکت در روزهای منتهی به رویداد معرفی ۱۹ اکتبر، مشخصات بیشتری از این دستگاه را منتشر کند.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

ریلمی GT Neo با مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

ریلمی GT Neo 2 با اسنپدراگون ٨٧٠ و قیمت ٣٧۴ دلاری معرفی شد

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ریلمی GT Neo2T از لحاظ طراحی و سخت‌افزار، یک گوشی مناسب محسوب می‌شود؟ شما از این گوشی هوشمند چه انتظاری دارید؟ تا کنون کدام یک از محصولات برند ریلمی را خریداری کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان