حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 2 با اسنپدراگون ٨٧٠ و قیمت ٣٧۴ دلاری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، ریلمی

کمپانی ریلمی یکی از بازیگران اصلی در رده گوشی‌های قاتل پرچمدار است. امروز، گوشی جدید ریلمی با نام GT Neo 2 رونمایی شده است. اما گوشی Realme GT Neo 2 از چه ویژگی‌هایی بهره می‌برد؟

مشخصات فنی و قیمت ریلمی GT Neo 2: قاتل پرچمدار جدید ریلمی!

ریلمی اوایل امسال از گوشی Realme GT Neo با تراشه Dimensity 1200 و نمایشگری با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی پرده برداشت.

 

ریلمی GT Neo با مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

 

همان طور که ریلمی وعده داده بود، ٣١ شهریور که امروز باشد، مراسم جدید این کمپانی در چین برگزار شده است. در این مراسم، اعلام شد که رابط کاربری RealmeUI 3.0 بر پایه اندروید ١٢ به زودی معرفی می‌شود. اما در این مراسم، یک اتفاق مهم دیگر نیز رخ داد. چینی‌ها بالأخره از نسل جدید قاتل پرچمدار خود پرده برداشتند. این گوشی که Realme GT Neo 2 نام دارد، از مختصه‌های ویژه‌ای برخوردار است. اما آن‌ها دقیقاً چه چیزهایی هستند؟

رنگ بندی ریلمی GT Neo 2

رنگ بندی Realme GT Neo 2

ابتدا از نمایشگر این گوشی شروع می‌کنیم. نمایشگر ریلمی GT Neo 2 قطر ۶.۶٢ اینچی با پنلی از نوع AMOLED E4 سامسونگ دارد. این پنل، از مشخصاتی مانند بیشینه نوری ١,٣٠٠ نیتی، وضوح +Full HD، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و حفره نمایشگر سمت چپ برخوردار است. نکته جالب توجه، وجود نرخ حساسیت لمسی ۶٠٠ هرتزی در نمایشگر این گوشی است! حسگر تشخیص اثرانگشت ریلمی GT Neo 2، در زیر نمایشگر آن واقع شده است. قلب تپنده گوشی قاتل پرچمدار جدید ریلمی، تراشه Snapdragon 870 می‌باشد. تراشه مورد اشاره، مجهز به هسته‌های Cortex-A77 با حداکثر فرکانس کاری ٣.٢ گیگاهرتز است.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

این دستگاه، از اینترنت 5G دوگانه پشتیبانی می‌کند. ریلمی ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 را به همراه ۶ یا ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 2750MHZ برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. گفتنی است که GT Neo 2 از درگاه کارت حافظه جانبی بهره می‌برد. ویژگی بازی 4D نیز در Realme GT Neo 2 به کار گرفته شده است. خنک کننده مایع موجود در این گوشی، عملکرد مناسبی در دفع حرارت دارد.

دوربین اصلی گوشی رده بالای جدید ریلمی سه گانه است. این دوربین، متشکل از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ به همراه سنسور ٨ مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض و سنسور ٢ مگاپیکسلی در راستای ثبت عکس‌های ماکرو است. قابلیت فیلم برداری 4K در این گوشی فراهم شده است. دوربین سلفی هم از وضوح ١۶ مگاپیکسلی برخوردار است. ظرفیت باتری این گوشی جذاب، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. ریلمی یک شارژر ۶۵ واتی را درون جعبه این گوشی قرار داده است. در بخش نرم افزار، اندروید ١١ به همراه رابط کاربری RealmeUI 2.0 پیش فرض ارائه می‌شود. جک ٣.۵ میلی متری هدفون، درگاه Type-C، بلوتوث نسخه ۵.٢، تراشه NFC و وای فای ۶ از دیگر مشخصات این گوشی تازه وارد هستند.

ریلمی یک رنگ سبز را برای این گوشی طراحی کرده است که جلوه خاصی را به قاب پشتی بخشیده است. در نهایت، ریلمی از برچسب قیمتی ریلمی GT Neo 2 پرده برداشت. این گوشی، در حال حاضر با چهار نسخه و در بازار موبایل چین به فروش می‌رسد. قیمت نسخه‌های مختلف آن، به شرح زیر می‌باشد:

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی: ٢,٣٩٩ یوان (معادل ٣٧۴ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/١٢٨ گيگابايتی: ٢,۴٩٩ یوان (معادل ٣٨٧ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,۶٩٩ یوان (معادل ۴١٧ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٩٩٩ یوان (معادل ۴۶۴ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این گوشی تازه وارد ریلمی چیست؟ مشخصات آن مورد پسند شما واقع شده‌اند؟ فکر می‌کنید ارزش خرید این گوشی کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه قاتلی هم هست

m.b

لعنتی رنگ آبی و سبزش دقیقاً همون دو رنگیه که همیشه دوست داشتم…
خیلی نمونه کاملی هست…

نیما عرفانی

آره این گوشی متناسب با قیمتش پرفورمنس عالی و رنگ بندی فوق العاده جذابی داره👌
*****
اینم یه نگاه بنداز…
https://uupload.ir/view/vid_20210922_174514_0qrr.mp4/
comment image
comment image
comment image

m.b

آره…مرسی

ali karimi

سلام، واقعا عجب قیمتی براش گزاشته بخدا اگه سامسونگ بود حداقل کمتر 550تا600 دلار نمیزاشتش، این گوشی کلا یه پرچمداره که، یهip68 هم روش میزاشت و شارژ بی سیم دیگه نامبروان میشد این گوشی، بیاد داخل ایران غوقا میکنه با این مشخصات واقعا عالی زیر 10 میلیون میشه این گوشی دیگه کسی سراغ a50 یا 70 اینا نمیره که رنگ بندیشم که واقعا زیبا هستش

meiyou

واقعا مشخصات درجه یکی داره
گوشی های هم قیمتش تو برند شیائومی و سامسونگ کدوما هستن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️