حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 2 با Snapdragon 870 در گیک بنچ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی، شایعات

ریلمی در رده گوشی‌های پرچمدار اقتصادی، فعالیت نسبتاً خوبی دارد. سال گذشته، ریلمی GT Neo به صورت رونمایی شد. این گوشی، توانست توجه بسیاری از کاربران این رده را جلب کند. اما این بار، گوشی ریلمی GT Neo 2 با تراشه رده بالای کوالکام در گیک بنچ مشاهده شده است. به همین صورت، ما از برخی مشخصات این گوشی اطلاع داریم.

ریلمی GT Neo 2 با تراشه رده بالای کوالکام در گیک بنچ رؤیت شد

مدتی پیش، رندر Realme GT Neo 2 منتشر شد. این رندرها، نشان می‌دهند که ما ممکن است چه طراحی را در این گوشی قاتل پرچمدار شاهد هستیم.

 

رندر ریلمی GT Neo 2 به همراه مشخصات فنی آن لو رفت!

 

بر اساس گزارشی Mysmartprice، ریلمی در حال برنامه ریزی برای رونمایی از یک گوشی قاتل پرچمدار جدید است. اما شایان ذکر است که قبل از رونمایی رسمی این گوشی، نتیجه بنچمارک گیک بنچ آن منتشر شده است. بنابراین، اجازه دهید تا نگاهی به آن بیاندازیم.

ریلمی GT Neo 2 در گیک بنچ

ریلمی جی تی نئو ٢ در گیک بنچ ۴

این بنچمارک، در گیک بنچ نسخه ۴ انجام گرفته است. این صفحه، برخی از مشخصات کلیدی Realme GT Neo 2 را به ما نشان می‌دهد. دستگاه مورد اشاره ریلمی، دارای مدل نامبر RMX3370 است. در نتیجه، ما می‌دانیم که این گوشی در واقع همان Realme GT Neo 2 می‌باشد. با توجه به اطلاعات ذکر شده، این گوشی به تراشه Snapdragon 870 مجهز می‌شود. امتیازات بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای آن، به ترتیب برابر با ۴,۶٧٨ و ١٢,۶٩٠ است.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

در ادامه، نسخه تست شده از ریلمی GT Neo 2 در گیک بنچ، از ١٢ گیگابایت حافظه رم بهره مند بوده است. اما انتظار داریم که نسخه‌ای از Realme GT Neo 2 با ٨ گیگابایت حافظه رم معرفی شود. همان طور که انتظار می‌رفت، ریلمی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری RealmeUI 2.0 در این گوشی استفاده می‌کند. در ادامه، اطلاعات خاص دیگری در این صفحه بنچمارک به چشم نمی‌خورد.

اما بر اساس دیگر اطلاعات فاش شده از Realme GT Neo 2، این گوشی رونمایی نشده با شارژر ۶۵ واتی درون جعبه در تأییدیه 3C چین حضور پیدا کرده است. همچنین نمایشگر آن ۶.۶٢ اینچ و دارای پنل AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهد بود. دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی در کنار باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی مورد انتظار هستند.

نظر شما در مورد مشخصات لو رفته این گوشی چیست؟ کدام ویژگی این دستگاه جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گوشی خیلی خوبیه مطمئنا🙂🙂
طراحیشم خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️