حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری اپل ایرپادز ۳ تا تابستان ۱۴۰۰ ارایه نخواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

علی رغم انبوه گزارشاتی که در چند هفته گذشته پیرامون ایرپادز ۳ منتشر شده است، امروز صبح مینگ-چی کو گفت که نسل جدید هندزفری اپل جدید تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ وارد تولید انبوه نخواهند شد، این بدان معناست که آنها به این زودی ها معرفی نخواهند شد. به عبارت دیگر هندزفری اپل ایرپادز ۳ تا تابستان ۱۴۰۰ ارایه نخواهد شد.

اپل ایرپادز ۳

اپل پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در ژاپن

اپل

بسیاری از منابع معتقدند که اپل تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ رویداد معرفی محصول برگزار خواهد کرد. با این حال، تاریخ هنوز توسط اپل تأیید نشده است و هنوز مشخص نیست که چه محصولی ارائه می شود. گزارش امروز Kuo نشان می دهد AirPods 3 در این مراسم احتمالی حضور نخواهد داتش.

بیشتر گزارش های Kuo در مورد پیش بینی های فروش AirPods است. کوو پیش بینی می کند که اپل امسال شاهد کاهش میزان فروش ایرپادز باشد، زیرا اپل با رقابت فزاینده ای از سوی تولیدکنندگان رقیب روبرو است.

کوو می گوید که اپل در سال ۲۰۲۰ حدود ۹۰ میلیون AirPod فروخته است و انتظار دارد تا سال ۲۰۲۱ این میزان به حدود ۷۸ میلیون عدد برسد.

این تحلیلگر می گوید اپل ممکن است نسل دوم AirPods را هنگام عرضه AirPods 3 همچنان برای فروش ارایه کند. با این حال، او هنوز در این مورد مطمئن نیست.

اپل ایرپادز مکس / Airpods Max با ۲۰ ساعت عمر باتری رسما معرفی شد

گفته می شود که جدیدترین محصول اضافه شده به خانواده AirPods (یعنی هدفون روی گوشی گوش 549 دلاری AirPods Max) تأثیر محدودی بر فروش دارد. کوو انتظار دارد که اپل در طول سال فقط ۱ میلیون دستگاه از این هندزفری بفروشد که با توجه به قیمت و فرم فکتورش به نظر من عملکرد خوبی است.

نظر شما چیست؟ منتظر ایرپادز ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

the best 🤤

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)