حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر MiniLED احتمالا سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

گفته می شود که اپل سال ۱۴۰۰ را دست پر آغاز خواهد کرد. گفته می شود که آیپد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر MiniLED احتمالا سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. این یک پیشرفت بزرگ برای نمایشگر در آیپدها خواهد بود، البته پس از نمایشگر پروموشن ۱۲۰ هرتزی جذاب آن ها.

آیپد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر MiniLED

منابعی DigiTimes ادعا می کنند که عرضه کننده پنل لمسی تایوانی یا GIS با توجه به پیش بینی ارایه محصول جدید، ظرفیت تولید خود را در یک مرکز در چنگدو چین گسترش می دهد. گفته می شود که یکی از مهمترین محصولات جدید، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی مدل ۲۰۲۱ است که از یک نمایشگر مینی LED جدید برخوردار خواهد بود، چیزی که اپل قبلاً هرگز در دستگاه تولیدی استفاده نکرده است.

آیپد پرو ۲۰۲۱

آیپد پرو ۲۰۲۱

این منابع معتقدند که اپل به زودی اواخر ماه مارس (اوایل فروردین ۱۴۰۰) آیپد پرو نسل جدید خود را که مدعی بهترین تبلت بازار است، معرفی خواهد کرد. جدول زمانی کاملاً مطابق با جدول ارائه شده توسط Jon Prosser است و او عنوان کرده که تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ باید شاهد رویداد اپل باشیم.

احتمالاً یک آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۱ در کنار مدل جدید ۱۲.۹ اینچی معرفی خواهد شد، اما منابع هیچ اشاره ای به آن نکرده اند. به همین ترتیب، انتظار می رود اپل از برچسب یا Tag ردیابی AirTags و البته هندزفری AirPods جدید خود نیز رونمایی کند.

تبلت اپل iPad Pro (2021) چه ویژگی های دیگری دارد؟

علاوه بر نمایشگر به روز شده، این تبلت احتمالاً تغییر عمده ای در طراحی نخواهد داشت. مدل ۱۲.۹ اینچی iPad Pro 2021 پشتیبانی از شبکه 5G را به صورت اختیاری را ارائه می دهد.

در قلب چنین تبلتی باید چیپست اپل A14X Bionic باشد. شایعه شده که این تراشه می تواند در حد و اندازه های تراشه Apple M1 که در جدیدترین مدل های MacBook Air و MacBook Pro استفاده شده است، باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپد پرو جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

سلام دوستان میخکام لب تاب بخرم . در حد ۲۵ ملیون دست دوم. جنوب کشور هم هستم و نسبت به مرکز کشور قیمت ها پایین نره. به نظرتون چ لب تابی بگیرم . فروشنده های مطمعن هم زیاد میشناسم

m.b

کیفیت بدنه عالی، سخت افزار عالی، قیمت بالا=ایسوس
کیفیت بدنه خوب، سخت افزار عالی، قیمت خوب=ایسر
کیفیت بدنه معمولی، سخت افزار عالی، قیمت عالی=لنوو

اول برندایی که میخوای ازشون بخری رو محدود کن بعد تو مدلای مناسبشون دنبال خریدت باش…

ali9392

سلام بچه ها اگه میشه بهم بگید اگه شارژر نوت بیست اولترا را به گلکسی s20 fe بزنم مشکلی پیش نمیاد؟ باهاش سازگاره؟

m.b

بله

ali9392

چی بله؟

m.b

بله سازگاره

ali9392

ممنون

m.b

❤️🌹

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)