حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ایرپادز مکس / Airpods Max با ۲۰ ساعت عمر باتری رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 36 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اپل امشب و خیلی بدون مقدمه چینی سرانجام اولین هدفون بی سیم خود را به بازار عرضه کرد. این هدفون که AirPods Max نام دارد، دارای برچسب قیمت بالایی است و از ویژگی هایی مانند لغو نویز فعال یا ANC، صدا با کیفیت بالا و موارد دیگر برخوردار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اپل ایرپادز مکس / Airpods Max با ۲۰ ساعت عمر باتری بیشتر صحبت کنیم.

قیمت و در دسترس بودن AirPods Max 

اپل ایرپادز مکس

اپل ایرپادز مکس

هندزفری روی گوشی اپل AirPods Max در پنج رنگ وجود دارد: فضای خاکستری، نقره ای، آبی آسمانی، سبز و صورتی. در ایالات متحده و 25 کشور دیگر (شامل هند، چین) در دسترس خواهد بود. در زیر می توانید به قیمت گذاری ایالات متحده، چین، هند نگاهی بیندازید:

  1. ۱- چین – 4399 یوان
  2. ۲- هند- 59،900 روپیه
  3. ۳- ایالات متحده آمریکا – 549 دلار

هندزفری AirPods Max از امروز ۱۸ آذر ۹۹ برای پیش سفارش در دسترس است و از ۲۵ آذر ۹۹ به فروش می رسد.

طراحی ایرپادز مکس

اپل AirPods Max رویکرد کمی متفاوت در مورد هدفون بی سیم دارد. از بالا دارای یک مش کشباف قابل تنفس است که بر روی سر کاربران قرار می گیرد. اپل می گوید سایبان (پارچه زینتی) فشار را کاهش می دهد و وزن هدفون را به خوبی توزیع می کند. علاوه بر این، قاب هدفون برای استحکام و راحتی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

علاوه بر این، بازوهای تلسکوپی برای انعطاف پذیری و متناسب بودن در اندازه های مختلف طراحی شده اند. این هدفون همچنین دارای بالشتک های فوم، دکمه دیجیتال چرخان برای کنترل میزان صدا، پخش / مکث موسیقی، پاسخگویی / رد شدن از تماس ها، فعال کردن سیری است. همچنین یک دکمه برای جابجایی بین حالت ANC و حالت شفافیت وجود دارد.

قابلیت های سمعی

اپل می گوید AirPods Max دارای یک درایور پویا 40 میلی متری است که توسط این شرکت برای صدای با کیفیت بالا طراحی شده است. همچنین یک موتور مگنت حلقه نئودیمیم دوتایی برای THD <1 یا (Total Harmonic Distortion) وجود دارد. برای كنترل بهینه آنها، اپل از تراشه اپل H1 (كه در AirPods 2 نیز وجود دارد) در هر گوش استفاده كرده است. این شرکت می گوید AirPods Max قادر به محاسبات صوتی با تراشه H1 طراحی صوتی و نرم افزار است.

درایورهای 40 میلی متری پویا

بر این اساس، ویژگی های صوتی شامل Adaptive EQ با ANC ، حالت شفافیت و صدای فضایی است. EQ تطبیقی ​​سیگنال های صدا را اندازه گیری می کند و آن را با توجه به هدفون در آنِ واحد تنظیم می کند. همانطور که همه می دانید ANC برای لغو صدای پس زمینه است. برای کنترل نویز محیطی ۳ میکروفون در خارج و یک میکروفون در داخل گوش قرار دارد.

بعلاوه، حالت شفافیت دقیقاً مانند یک حالت محیطی است که به کاربران امکان می دهد از آنچه در اطراف اتفاق می افتد مطلع شوند. اپل می گوید از ژیروسکوپ و شتاب سنج برای ردیابی حرکت سر کاربر و نقشه برداری از صدا برای یک تجربه تئاتر مانند (برای 5.1 ، 7.1 ، محتوای Dolby Atmos) با صدای فضایی استفاده می کند.

امکانات

درست مانند هدفون AirPods ، هدفون AirPods Max نیز از تنظیمات یک ضربه، جفت شدن خودکار با دستگاه های اپل پشتیبانی می کند. بعلاوه، درصورتیکه کاربر می تواند هندزفری را بردارید، در آنجا می تواند موسیقی را پخش یا مکث کند. در مورد ماندگاری باتری، AirPods Max ادعا می شود که با یک بار شارژ ۲۰ ساعت پخش صوتی / مکالمه / فیلم را ارائه می دهد.

از ویژگی های دیگر می توان به سوئیچینگ خودکار برای جابجایی یکپارچه بین دستگاه های اپل، اشتراک گذاری صوتی برای به اشتراک گذاشتن جریان صوتی بین دو مجموعه AirPod در iPhone / iPad / Mac و دسترسی به Siri برای موسیقی ، تماس ، پیمایش و موارد دیگر اشاره کرد. نیازی به گفتن نیست که AirPods Max دارای جعبه هوشمند بوده و وقتی درون جعبه قرار دارد روی حالت صرفه جویی انرژی قرار می گیرد.

نظر شما درباره هندزفری اپل ایرپادز مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
36 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

باحال به نظر میاد
ولی ازش 13 میلیون رو داره؟فکر نمیکنه خیلی گرونه؟

*ارزش

Auroro

فردا شیائومی بهترشو میزنه 100 دلار

نویسنده آزمایشی

قطعا،شک نکن👍👌

نیما عرفانی

اوه اوه فن سامسونگ داره اینو میگه؟🙄عزیزم
شیائومی فعلاً بیاد یه چیزی بزنه که بتونه با اینا رقابت کنه ؛
ایرپادز پرو
گلکسی بادز لایو
فری بادز پرو
تا بعد به اینم میرسیم🙂

Auroro

میرسه شک نکن

Auroro

ی زمان ایفونم ب سرعت شارژ شارژ بیسیمش مینازید

شارژرشو که اوف نگو

نیما عرفانی

لوازم جانبی و اکسسوری ها بحثشون جداست . فقط کافیه بری یه نگاه به آمار فروش اپل واچ‌ ها و ایرپادزها با وجود قیمت بالاشون بندازی … .

Farcry

امثال تو هیچی از هدفون سرشون نمیشن. الان این پست درمورد هدفون های ۷۰۰ یا ۱۰۰۰ دلاری یه شرکت مثل شور یا بنگ اند اولسن بود تو باز میگفتی شیائومی با نصف قیمتش میتونه بهتر از اون رو بزنه! اپل هم چون بیتس رو در اختیار داره (که حداقل از نظر بیس بهترین هدفون های دنیا رو میسازه) توی این رده قیمتی محصول بد نمیسازه.همین طراحیش که باعث میشه بازوبند های هدفون رو کم یا زیاد کرد و راحت تر روی
سر قرار بگیره.این هدفون فقط ۶ تا بلندگو برای حذف صدای محیطی داره!!! نمیدونم تاحالا با ایرپاد پرو کارکردی یا حتی بررسی های اون رو خوندی یا نه ولی ایرپاد پرو با دو تا میکروفون از نظر نویز کنسلینگ جزو بهترین های بازاره(بین هندزفری های بیسیم)
یه نوبی مثل خودت توی پست همین شکلی اومده بود ایرپاد های اپل رو با ردمی ایرداتز مقایسه کرده بود و میگفت اپل گرون بازه و شیائومی با یک دهم اون قیمت هدفون بهتر میده! درحالی که از هیچ نظر این دو تا شبیه هم نیستن. من هم ردمی ایرداتز و هم ایرپاد پرو.نه از نظر کیفیت و راحتی قرار گیری در گوش و نه از نظر صدا و تاخیر (عملا توی کلاس آنلاین ردمی ایرداتز رو نمیتونم استفاده کنم چون کلی قطع و وصل میشه و با تاخیر زیاد صدام میره درحالی ایرپاد پرو در زمان معرفی بین همه هندزفری های بیسیم دنیا کمترین تاخیر رو داره که ۱۴۰ میلی ثانیه هست یعنی نزدیک تاخیر اسپیکر های گوشی موبایل و توی گیم و فیلم دیدن با کمترین تاخیر صدا رو پخش میکنه)
هیچ وقت یه هدفون ۵۰-۱۰۰ دلاری شیائومی نمیتونه با یه هدفون یا هندزفری بیسیم گرون تر مقایسه بشه چه بیتس یا اپل سازندش باشه چه شرکت دیگه ای.الان مثلا میشه یه گوشی میان رده یا پایین رده یا حتی بالارده شیائومی مثل pocco f2 pro رو با آیفون ۱۲ پرو اپل مقایسه کرد؟؟؟؟؟ نه ولی میشه یه گوشی مثل mi 10 pro که عرضه جهانی شده و پک گلوبالش ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته یا mi 10 ultra که نسخه چینش ۷۰۰ دلار قیمت داره رو با آیفون ۱۲ پرو مقایسه کرد و اونوقت درمورد برتری هاش حرف زد.

AŁɪ

جوک سال نگید لطفا 😀

V800B

با توجه ب توضیحات و نع طراحی ک جالب میشه گفت قیمت تقریبا خوبه
طراحیش از نما بالا انگار شبیه اپل واچ هر قسمت

قیمتش خوبه؟؟؟
شرکتای سونی و akg و سنهایزر و jbl و حتی boss و b&o هدفونای خیلی بهتری اونم تو رنج قیمت 350 دلار! میدن که لوکسم هستن! از نظر طراحیم یک سروگردن خفن تر و شیک ترن
خیلی میخوام قیافه اون یارویی که برای هدفون anc که حتی لوگوی سیب گاز زده هم نداره! 550 دلار پول میده از نزدیک قیافشو ببینم

حالا بازم وای میستم ریویو هاش بیاد و یه score بهش rtings بده ولی چشمم آب نمیخوره هدفونای ارزونتر از برندای رقیب از روش رد شن

خب منم همه ی اون اسامی که اوردی قبول دارم ولی حالا چرا اسمی از Beats نیاوردی؟؟

A.R.P

جدا از اینکه بیتس زیر مجموعه خود اپله از لحاظ کیفیت با سونی و بوز فاصله داره.
مقایسه XM3 با بیتس استدیو رو حتما تو یوتیوب ببین.

راست میگی نیما از خود اپل برند بیتس هم هست

ولی خوب من خودم سونی و سنهایزر و مرتبه بعد بوز رو همیشه تو اولیتم قرار میدم

نیما عرفانی

.R.P
اون که آره خودم اینجا یه جورایی اشاره کردم که زیر مجموعه اپله …
✓https://toranji.ir/?p=1087847/#comment-256818
الان یعنی خودت رفتی مقایسه ی تمام مدل های بیتس با سونی و boss رو دیدی و به این نتیجه رسیدی که برتری کامل و مطلق با سونی و boss بوده؟؟!
ببین من خودم وقتی می‌خوام بین اکسسوری ها و به خصوص محصولات صوتی تصویری انتخاب کنم اول میام میبینم کدوم برند عقبه و سابقه ی درخشان تر و تجربه ی بیشتری داره . مسلماً سونی تو این زمینه زبان زد خاص و عامه و تو هدفون ها و هدست های استودیویی و گیمینگ؛ سونی ، سنهایزر ،بنگ اند آلفسن ، یاماها ، boss , JBL زبان زدِ خاص و عامن اما اینو خوب می‌دونم که بیتس حتی قبل از اینکه به مالکیت اپل دربیاد برند بسیار محبوبی بود و هنوزم هست و به هیچ عنوان رقیب دست و پا بسته ای نیست .

نیما عرفانی

@س.ینا
نمی‌دونم اسمت چی بود ولی فکر کنم همین س.ینا یا مسعود بودی…
ببین من به سلیقه و انتخابت احترام میذارم ولی برای این حرفت جواب دارم ؛
“خیلی میخوام قیافه اون یارویی که برای هدفون anc که حتی لوگوی سیب گاز زده هم نداره! 550 دلار پول میده از نزدیک قیافشو ببینم

حالا بازم وای میستم ریویو هاش بیاد و یه score بهش rtings بده ولی چشمم آب نمیخوره هدفونای ارزونتر از برندای رقیب از روش رد شن”
شاید بهتر باشه بری به قیافه ی اونایی که همین الانش دارن به آمار فروش آیفون SE 2020 اضافه میکنن نگاه بندازی 🤏
اپلی که آیفون ۱۱ عش هنوزم جزو پرفروش ترین یا بهتر بگم مدت زمان زیادی پرفروش ترین گوشی تو بازارهای مختلف بوده و شاید هنوزم باشه ، و به علاوه آیفون SE 2020 نه چندان جذابش هم بر خلاف انتظار کلی فروش داشته, پس همچین برندی شرایط حاکم بر بازار رو خوب درک کرده و میدونه چی باید بزنه و چجوری قیمت گذاری کنه که فروش بره و این نشون میده قدرت تحلیل و آنالیز بالا ، دقیق و حساب شده ای داره .
این هدفون هم از این قاعده مستثنی نیست .
حالا تو بشین چشم انتظار به امید اینکه یه برند اقتصادی بیاد یه هدفون با قیمت به مراتب ارزون تر از این بزنه که از روش رد شه🤙.

A.R.P


رقیب XM4 همون بیتس استدیو هستش.
بیتس به خاطر تبلیغات بالاش معروف شد.
قیمت بالا و کیفیت معمولی. audiophile ها اکثرا بیتس رو قبول ندارن.
الانم چند ساله محبوبیت برند بیتس کم شده و خود اپل هم میخواد کم کم برند بیتس رو حذف کنه. (منبع: Jon Prosser)
نشونه هاش تغییر نام رادیو بیتس وان به اپل موزیک وان و همین ایرپادز مکسه.

نیما جان اپل موقع ایفون se مدل قبلی خیلی شدید شکست خورد
اینکه بگیم برندای لوکسی نیستن بوز و سونی و… بی انصافیه
برند اقتصادیم نیستن احتمال بالا با 350 دلار عملکرد به مراتب بهتری دارن
امیدوارم شکست بخوره چون شکست نخوره توی فروش نسل بعدی هدفونای anc این شرکتا میره تو زنج 500 که اصلا خوب نیست

نیما عرفانی

با نگاه صفرو صدی نمیشه گفت داره از محبوبیت بیتس کم میشه ، آره شاید به گفته ی تو، تو ابعاد کوچیک تر یسری ها که کارشون DJ , تدوینگر ، musician حرفه ای هست و کلاً تحلیل استودیویی دارن برندهای لوکس دیگه مثل همین سونی و سنهایزر و بعضاً boss رو ترجیح بدن به بیتس اما در نگاه عوام مردم و یوتیوبرها و بلاگرها و اون چیزی که من از فیدبکاشون نسبت به بیتس و اپل سراغ دارم مسلماً برندی نیستش که محبوبیت و موفقیتش فروکش کنه .
Jon Prosser هم خودم خیلی قبولش دارم و برام در حد مینگ چی کوعه اما تغییراتی که اپل داره تو سرویس های استریم و پخش محتوای صوتی تصویری و نام گذاری هاشون لحاظ می‌کنه صرفاً به این دلیل نیست که میخواد کلاً بیتس رو بذاره کنار ، میخواد وابستگیش رو ازش کم کنه . یه زمان از اسم و برند بیتس برای جذب مخاطب و افزایش محبوبیت سرویس ها و اکسسوری های خودش استفاده میکرد.

نیما عرفانی

@س.ینا
“اپل موقع ایفون se مدل قبلی خیلی شدید شکست خورد”
کسی از مدل 2016 آیفون SE حرفی نزد😐 هموطن ، صحبت از مدل ۲۰۲۰ بود .
اون مدل خیلی وقته که منسوخ شده .گذشته رو ول کن در زمان حال زندگی کن ببین دورو‌برت چی میگذره …
“اینکه بگیم برندای لوکسی نیستن بوز و سونی و… بی انصافیه”
حرف تو دهن گذاشتن کاری نداره رفیق و إلا ما هم از پرستیژ و کیفیت سونی ، boss و سنهایزر با خبریم.
“برند اقتصادیم نیستن احتمال بالا با 350 دلار عملکرد به مراتب بهتری دارن”
بعد از اینکه این هدفون عرضه و بررسی شد ، مثال همون ۳۵۰ دلار اونارو برام بیار که بتونه از خجالت این در بیاد .
“امیدوارم شکست بخوره چون شکست نخوره توی فروش نسل بعدی هدفونای anc این شرکتا میره تو زنج 500 که اصلا خوب نیست”
یکم دندون رو جیگر بذار مشخص میشه شکست میخوره یا باز با موفقیت های مجددش یه عده رو بیش از پیش حسرت به دل می‌ذاره😉.

نیما
اولا مشخصات روی کاغذ هست مشخصات اونام هست
نمیگی که عدد کمتر یا مشابه اپل بهتره؟!
چون الان هم قیمت اپل هدفونای نیمه حرفه ای میدن به ما

من هدفون pxc550 سنهایزرو با 350 دلار قیمت لانچش خریدمش 3500 الان چنده؟
نسل دومشم همین قیمته
فرض کن به لطف اپل (حدود 4 سال میشن یک قیمت دارن) قیمت نسل بعدیش بشه 450 یا 500 دلار
چی به من و تو میرسه جز ضرر؟
مثل حذف جک و شارژرو…
من همین الانش نمیتونم جایگزینشو بخرم
خیلی دوست داشتم سال بعد قیمتا ثابت بمونه

موفقیتشو اپل مدیون برند سازیشه
حسرتی که تو دل همه ما میزاره بهونه برای افزایش قیمت هدفونای anc هست

شرکت Beats زیر مجموعه اپل پس با یه نتیجه گیری ساده و کیفیت خوب اپل تو اکثر محصولات دیگه سخت نیس بگیم ارزشش بالاس
قیمتش وقتی میگم تقریبا خوبه دارم با توجه ب نام سازنده اینو میگم
چرا چون اپل کلا محصولاتش گرونه یکم
صحبت من از روی مقایسه نبود چون هنوز بیرون نیومده و تست نشدن
یکم نفس عمیق بکش گلم ی کم اسکرول کن ببین چی نوشتم 😉

یه چیزی میگی
مگه موبایله هدفون؟
مشخصات این هدفون هست مشخصات بقیم هست که بعید میدونم اپل با اعداد کمتر یا مشابه عملکرد بهتری داشته باشه
بعدشم beats کجا گفتن کیفیتش خوبه یا عملکردش از بقیه بهتره؟ همین الانش از هر 5 تا هدفون رقیب 4 تاشون عملکرد کلی بهتری دارن (تاکید میکنم عملکرد کلی)
ایرپاد پرو اپل قیمتش 250 دلاره که 100 دلارم ارزونتر از رقباش هست
مگه نام های کمی هستن شرکتایی مثل بوز یا هارمن یا b&o و… ؟ شرکتایی که اسپیکرای برندایی مثل استون مارتین و رولزرویس و bmw و آئودی و … تامین میکنن

بالا گفتم از این هدفون استقبال شه نسل بعدی رقباشونم میرن تو رنج 500 دلار چون مشخصات این هدفون اپلو میخونم میبینم اونا هیچی کم ندارن بلکه بهترم هستن
حالا
خوب چرا اونا وقتی از هدفون اپل استقبال شد قیمتارو نبرن بالا بعد 4 سال ثابت نگه داشتن قیمت؟!

A.R.P

با این قیمت حتی جک هدفون هم نداره.
سونی 1000XM4 بوز 700 سرفیس هدفون 2 قیمتشون از این خیلی پایین تره طراحی بهتری هم دارن.فکر نمیکنم از لحاظ نویز کنسلینگ بتونه به سونی و بوز برسه.
ولی از اونجایی که مارک اپل داره قطعا میفروشه.

Auroro

ولی خودمونیما
اپل سامسونگ چون سالها بی رقیب بودن جنساشونو با هر قیمتی میدادن

الان شیائومی داره کارشونو سخت میکنه

Farcry

آخه دیوانه شیائومی توی ساخت هدفون و هندزفری در مقابل شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی مثل بیتس و شور و سنهایزر و بنگ اند اولسن و فوکال الکترا و ….. چی به حساب میاد؟ اپل و سامسونگ بدون رقیب بودن؟؟؟!!! اپل و سامسونگ تا همین چند سال پیش حتی یه محصول هم توی پخش موسیقی (اسپیکر،هدفون،هندزفری بیسیم یا بیسیم) نداشتن که اصلا تو درموردشون حرف میزنی.همین اپل بیتس رو در اختیار داره یا سامسونگ یه همکاری هایی با AKG همکاری میکنه ولی شیائومی چی؟!

البته سامسونگ مالک کل شرکت هارمن هست از سال 2015 و زیر مجموعه هاش مثل jbl و akg و هارمن کاردن و… همگی متعلق به شرکت سامسونگ هستن

خب منم همین رو میگم.شیائومی نهایت همکاری که کرده همکاری با شرکت وان مور بوده.وان مور شرکت خوبیه و محصولاتش در برابر قیمتشون ارزش خرید بالایی دارند ولی هیچ وقت نتونستن توی یه سری از مولفه ها به پای شرکت های بزرگ برسه.

همکاری با وان‌مور؟ 🤔 😂
درسته که تا اینجا درست حرف زدید اما دیگه تو خط اشتباه نیافتید دیگه… 😂
وان مور یکی از برند های شیاست… همکاری چیه… برندشه…

AŁɪ

هدفون حرفه ای فقط بی دینامیک و سنهایزر بقیه بچه بازیه 👿

AŁɪ

بیر*

AŁɪ

اگه بخوام از قدمت و دیرینه حرف بزنم خودتون ببینید :
بنگ آن الفسن : ۱۹۲۵
بیر داینامیک : ۱۹۳۷
سنهایزر : 1945
جی بی ال : ۱۹۴۶
ای کی جی آکوستیک :۱۹۴۷
سونی هدفون : ۱۹۷۹
بیتس : ۲۰۰۸

Auroro

جنتی اکو
0000

Milad7

قطعا کیفیت بالایی داره ولی حس میکنم ابعادش زیادی بزرگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)