حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه نمایش آیفون ۱۳ مجهز به سنسور تاچ آی دی خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

در حال حاضر، یکی از ویژگی های آیفون ۱۳ که به طور مداوم در مرکز اخبار و شایعات حضور دارد، سنسور تاچ آی دی در صفحه نمایش آیفون ۱۳ است که برای همه مدل ها ارائه می شود یا خیر. گفته می شود که اپل در حال آزمایش سنسور بیومتریک جدید در سری آینده تلفن های هوشمند است و گزارش جدیدی امروز منتشر شده است که هر چهار مدل سال ۲۰۲۱ آیفون به احتمال زیاد در کنار Face ID، به این سنسور بیومتریک مجهز خواهند بود. با این حال، پیش بینی جدید همچنین بیان می کند که فقط آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس حسگر LiDAR (تشخیص نور و تابش) را دریافت خواهند کرد.

صفحه نمایش آیفون ۱۳ مجهز به سنسور تاچ آی دی خواهد بود

طبق خبری که در wccftech منتشر شده است، همه مدل های آیفون ۱۳ دارای یک ناچ کوچک تر در بالای صفحه نمایش خواهند بود، کاهش اندازه ناچ توسط یک ماژول دوربین جمع و جورتر امکان پذیر خواهد شد.

اندرو گاردینر، تحلیلگر بارکلیز و سه نفر از همکارانش، یادداشت تحقیقاتی را در MacRumors منتشر کردند که در مورد برخی از ویژگی های آیفون ۱۳ و همچنین به روزرسانی های دوربین صحبت کردند. به گفته آن ها، تمام مدل های آیفون ۱۳ دارای یک بریدگی و ناچ کوچک تر هستند که تغییری است که قبلاً به آن اشاره شده بود، همراه با یک شاسی ضخیم تر. شکاف کوچک تر به لطف یک نوع کاملا یکپارچه از سیستم دوربین سلفی امکان پذیر خواهد شد.

صفحه نمایش آیفون ۱۳

صفحه نمایش آیفون ۱۳

 

با این حال، یکی دیگر از مواردی که ممکن است به آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ نرسد، اسکنر LiDAR است. با فرض صحت این گزارش در مورد اسکنر LiDAR ، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس با تغییراتی همان مسیرهای قبلی خود را دنبال می کنند. به عنوان مثال، گزارش شده است که هر دو این تلفن ها با سنسورهای دوربین بزرگ تر همراه با صفحه نمایش های 120Hz LTPO OLED وارد بازار خواهند شد و حداقل در هر چهار مدل آن ها تثبیت کننده تصویر نوری Sensor-Shift وجود خواهد داشت.

تمامی اطلاعاتی که تا به حال درباره آیفون ۱۳ منتشر شده است را می توانید از لینک های زیر مشاهده کنید:

 

به نظر شما آیفون ۱۳ با چه ویژگی هایی خواهد آمد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

آزمایشات اولیه Huawei P50 (مهندسی) تصاویر نمونه.

comment image

comment image

comment image

persepolis

comment image

comment image

persepolis

این هم تصاویر میت چهل پرو

comment image

comment image

comment image

comment image

و این هم برا بچه های گروه !.

comment image

Mahdi

این همه شایعه دور ورش هست به ۲ تاش عمل کن من راضیم

امروز خبرشو مخابره میکنن:
تا آیفون 16 فقط فیس آیدی😀😀✌🏼✌🏼

اگه نظر افشاگرا باشه که آیفون ۱۳ با اثرانگشت میاد به خاطر اینه که میگن استفاده از ماسک فیس آیدی رو مشکل میکنه. ولی تا آیفون بیاد مردم واکسن زدن و همه چی تموم شده.

Milad7

فیس ای دی خیلی بهتره👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی