حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه داخلی آیفون ۱۳ حداکثر ۱ ترابایت خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

در حالی که چندین ماه با آیفون بعدی فاصله داریم، شایعات در مورد گوشی های آینده اپل از قبل شروع شده است. گزارش ها حاکی از آن است که آیفون ۱۳ از یک صفحه نمایش همیشه روشن ۱۲۰ هرتزی، یک بریدگی صفحه کوچک تر برای دوربین سلفی، محفظه ای برای خنک سازی بهتر دستگاه و باتری های کوچک تر برخوردار خواهد بود. اکنون، خبری منتشر شده است که نشان می دهد حافظه داخلی آیفون ۱۳ حداکثر ۱ ترابایت خواهد بود.

حافظه داخلی آیفون ۱۳ حداکثر ۱ ترابایت خواهد بود

آیفون ۱۲ فعلی دارای حداکثر گزینه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت است، به این معنی که حافظه داخلی آیفون ۱۳ به طور موثر دو برابر فضای ذخیره سازی خواهد داشت. از منظر گسترده تر، این امر در میان گوشی های امروزی چندان تعجب آور نخواهد بود، زیرا سامسونگ از سال ۲۰۱۹ حافظه داخلی ۱ ترابایتی را با سری گلکسی اس ۱۰ آغاز کرد.

رفرش ریت صفحه نمایش آیفون ۱۳

حافظه داخلی آیفون ۱۳

به نقل از MacRumors، بررسی زنجیره تأمین کنندگان آیفون ۱۳ این ادعا را تایید می کند که حافظه داخلی آیفون ۱۳ با گزینه ۱ ترابایتی همراه خواهد بود. احتمالا اپل در سری جدید آیفون ۱۳ حافظه های پایین تر مانند ۱۲۸ گیگابایت را به طور کامل حذف خواهد کرد، اما هنوز چیزی به طور قطعی از سوی اپل تایید نشده است و همه این ها حدس و گمان است. باید منتظر ماند تا ببینیم سری بعدی در هنگام معرفی چه ویژگی هایی خواهد داشت.

پیش بینی می شود امسال اپل چندین مدل مشابه آیفون ۱۲ برای آیفون ۱۳ معرفی کند. انواع مدل های قبلی بر اساس مشخصات دوربین و اندازه نمایشگر طبقه بندی می شدند، اما اطلاعات جدید نشان می دهد که به طور بالقوه آیفون های سری ۱۳ می توانند با حداکثر گزینه های ذخیره سازی نیز دسته بندی شوند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حذف پورت شارژ = حافظه بیشتر.
حذف جک هدفون = معرفی ایرپاد.
کلاً اپل فازش اینه یه چیز رو بگیره یه چیز دیگه میده.🤔🤔🤔🤔🤔

Mahdi

یادش بخیر اس۱۰پلاس ۱ ترابایتی ۱۱ تومن بود ولی این اگه بیاد احتمالا ۷۰ تومن قیمتش میشه

Milad7

خب کاربری افراد متفاوته به شخصه برای من ۱۲۸ گیگابایت هم‌کافیه

Mahdi

یکی ۱۸ گیگ رم میده یکی حافظی یه ترابایتی چه خبره امروز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی