حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری آیفون ۱۳ بهتر از سری های قبلی خواهد بود

آیفون ۱۳ یکی از گوشی های مهمی خواهد بود که در ۲۰۲۱ معرفی می شوند و آخرین اطلاعات منتشر شده در مورد این دستگاه به این نکته اشاره دارد که هرکدام از گوشی های سری آیفون ۱۳ نسبت به نسل قبلی خود عمر باتری بهتری خواهند داشت. بر اساس یادداشت نوشته شده توسط تحلیل گر معروف محصولات اپل مینگ چی کوئو که MacRumors متوجه آن شده است، عمر باتری آیفون ۱۳ به دلیل بهره بردن از باتری های با ظرفیت بیشتر در مقایسه با سری آیفون ۱۲ بهتر خواهد بود.

عمر باتری آیفون ۱۳ بهتر خواهد بود

اطلاعات کوئو معمولا درست هستند، اما توجه داشته باشید که ما فقط با یک «Investor’s Note» طرف هستیم و هیچ تضمینی وجود ندارد که این اطلاعات در هنگام عرضه سری جدید آیفون در امسال درست از آب در بیایند.

کوئو در یادداشت خود نوشته است : «به لطف طراحی جدید خیلی از قطعات مورد استفاده در آیفون، اکنون فضای بیشتری در دسترس است و به همین دلیل نیز آیفون های ۲۰۲۱ از ظرفیت باتری بیشتری بهره خواهند برد. بنابراین مدل های آیفون ۲۰۲۱ کمی سنگین تر از سری آیفون ۱۲ هستند. این طراحی جدید که به ایجاد فضای بیشتر برای باتری منتهی شده است شامل یکپارچه سازی درگاه سیم کارت با برد اصلی و کاهش ضخامت ماژول های اپتیکال جلویی می شود. »

اپل می تواند با افزایش عمر باتری آیفون ۱۳ با گوشی های اندرویدی در زمینه باتری هم رقابت کند

وقتی صحبت از آیفون های ۲۰۲۱ می کنیم، یعنی هر گوشی هوشمندی که اپل تصمیم بگیرد امسال عرضه کند، و در حال حاضر ما انتظار داریم که گوشی های مورد نظر همان سری آیفون ۱۳ باشند، اما ممکن است که سری آیفون 12S به جای آیفون ۱۳ معرفی شوند.

باز طراحی که به افزایش فضای داخلی منجر شود یک حرکت جالب از طرف اپل است و هر فضای اضافی درون گوشی به معنی این خواهد بود که عمر باتری آیفون ۱۳ افزایش خواهد یافت. یک گوشی هوشمند کمی سنگین تر در ازای عمر باتری بهتر تصمیمی است که خیلی از کاربران از آن استقبال خواهند کرد.

عمر باتری آیفون ۱۲ مشخص شد

اگر می خواستید به سراغ یک گوشی با عمر باتری بالا بروید، آیفون های اپل هیچ وقت گزینه ایده ال شما نبودند، بنابراین افزایش ظرفیت باتری درون هرکدام از این گوشی ها ممکن است سبب تغییرات زیادی در عمر باتری آیفون ۱۳ شود تا این گوشی ها بهتر بتواند با بهترین گوشی های اندرویدی رقابت کند.

به دلیل همه گیری کووید ۱۹ اپل سری آیفون ۱۲ را کمی دیرتر از تاریخ همیشگی معرفی آیفون ها عرضه کرد. اما ما امسال انتظار داریم که اپل به تاریخ قبلی برگشته و سری آیفون ۱۳ را در ماه سپتامبر عرضه کند.

همچنین گفته می شود که اپل در سوم فروردین ماه مراسمی خواهد داشت و در طی آن محصولات متنوعی از جمله آیپد پرو ۲۰۲۱ ، AirTags اپل و شاید یک اپل TV جدید پرده برداری کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

پسرفت نکنه صلوات🤪

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد