حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رالی صعودی بیت کوین به پایان راه نزدیک شده است

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

بن آرمسترانگ، تحلیلگر با سابقه و تریدر حرفه ای حوزه ارزهای دیجیتال می گوید روند صعودی بیت کوین به زودی تمام می شود! این گفته های آرمسترانگ در شرایطی منتشر شده است که تحلیلگران بسیاری بیت کوین را در آغاز روند صعودی خود می دانند و قیمت های خیلی بیشتری برای طلای ارزهای دیجیتال متصور هستند.

روند صعودی بیت کوین به زودی تمام می شود؟!

آرمسترانگ که در بین طرفدارانش با نام BitBoy Crypto شناخته می شود، به حدود ۶۰۰ هزار دنبال کننده خود گفته است:

گرچه روند صعودی بیت کوین هنوز تمام نشده است، اما طرفداران و دارندگان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باید برای پایان رالی صعودی آماده باشند، زیرا وقتی پادشاه سقوط کند، ارزهای دیگر به شدت افت خواهند کرد.

تعیین بیت کوین به عنوان مهریه

 

به نقل از dailyhodl، این تحلیلگر حرفه ای با یادآوری روند صعودی چند سال گذشته بیت کوین و اتفاقاتی که در سال ۲۰۱۸ رخ داده است اضافه کرده است:

بسیاری آن را در سال ۲۰۱۸ تجربه کردند. من شاهد بودم که پورتفوی من به اوج رسید و بعد نابود شد. چرا؟ زیرا آن زمان روان شناسی بازار را نمی دانستم‌. نمی دانستم زمانی که در اوج هیجان هستی، زمانی است که بیت کوین سقوط میکند. همان زمانی که نمی خواهی در اوج بفروشی، زمان خارج شدن است.

 

در حالی که این تحلیلگر برجسته اعتراف می کند که دقیقا نمی توان فهمید که بیت کوین چه زمانی این بول ران را تمام می کند، اما معتقد است این اتفاق در طی یک دوره نهایت دو هفته ای رخ خواهد داد.

من نمی دانم روند صعودی بیت کوین دقیقا چه زمانی تمام می شود. درست است که نمی توانم روز دقیق آن را مشخص کنم، اما در یک بازه دو هفته ای نزدیک به روزهای پایانی سپتامبر زمانی است که باید از بازار ارزهای دیجیتال خارج شوید.

 

مدیرعامل بایننس می گوید هرگز بیت کوین نمی فروشم

 

آرمسترانگ می گوید که پیش بینی خود را از The Golden Bull Cycle Ratio گرفته است که یک نمودار ایجاد شده توسط TradingShot است، گروهی که داده های TradingView را تولید میکند.

این نمودار برای پیش بینی چرخه های صعودی در آینده به چرخه های صعودی گذشته بیت کوین متکی است.

 

در دو چرخه و بازه قبلی در کندل های هفتگی دقیقا نسبت ۴۹ – ۵۱ درصد بین دو قسمت مجزا روند صعودی وجود داشته است.

۵۱ درصد از روند صعودی بیت کوین از کف بازار تا هاوینگ ادامه پیدا می کند و ۴۹ درصد از هاوینگ تا بالاترین اوج ادامه می یابد.

وقتی که این تاریخ ها را بررسی می کنید، ۲۲ اردیبهشت روز هاوینگ سال گذشته، ۵۰۴ روز دیگر مانده است … این تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۰ را به شما نشان می دهد.

 

بیت کوین یک تجارت فوق العاده کثیف است!🤨

 

با وجود این که هیچ تضمینی وجود ندارد که تاریخ تکرار شود، آرمسترانگ می گوید این روند به شدت شبیه روند سال ۲۰۱۷ است، به این معنی که صعود اصلی هنوز شروع نشده است.

وقتی ما به چرخه‌ قبلی که آن را با این چرخه مطابقت می دهیم، نگاه می کنیم متوجه می شویم که روند صعودی اصلی هنوز آغاز نشده است، پس دلیلی ندارد که تصور کنیم چیز متفاوتی اتفاق خواهد افتاد و در ادامه روند قبلی مجددا دوباره تکرار خواهد شد.

 

آیا داشتن ۰.۰۱ بیت کوین شما را ثروتمند می کند؟!

 

نظر شما درباره روند صعودی بیت کوین چیست؟ به نظر شما رکورد قیمتی بیت کوین در سال ۲۰۲۱ چه عددی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی