حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا روند بیت کوین صعودی شده است؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

بیت کوین (BTC) پس از پشت سر گذاشتن مقاومت مهم و اصلی خود در سطح 40 هزار دلار، به بالاترین قیمت خود در دو ماه اخیر، یعنی 45300 دلار رسید. پادشاه رمزارزها توانست این مقاومت طولانی مدت خود را اکنون به یک حمایت اصلی تبدیل کند. حالا به نظر می رسد در آینده نزدیک نیز می تواند 45 هزار دلار را فتح کند. در حال حاضر بیت کوین با قیمت 43400 دلار خرید و فروش می شود و به نظر می رسد برای لمس مقاومت 50 هزار دلاری و البته تغییر روند بیت کوین از نزولی به صعودی موقعیت خوبی دارد.

روند قیمت بیت کوین

مقاومت مهم و سرسخت بعدی بیت کوین در سطح 45 هزار دلار قرار دارد که دیروز نتوانست آن را بشکند. در صورت ادامه این روند صعودی، این مقاومت کلیدی نیز به حمایت تبدیل می شود و لمس 50 هزار دلار به سرعت و در زمان کوتاهی اتفاق خواهد افتاد. بیت کوین برای دومین بار در این ماه از بازه محدود قیمت دو ماهه خود خارج شده است و قطعاً این اتفاق راه رسیدن به 50 هزار دلار را آسان تر می کند و می تواند به روند صعودی که چند ماه پیش طی کرده بود، بازگردد.

روند بیت کوین

روند بیت کوین

با افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن قیمت این رمزارز به سطوح بالاتر از 40 هزار دلار، میزان عرضه بیت کوین در صرافی ها با کاهشی مداوم روبرو شده است. هفته گذشته هم شاهد جابه جایی حجم و مقدار زیادی بیت کوین در صرافی ها بودیم. خروج بیت کوین از صرافی ها اغلب سیگنالی صعودی تلقی می شود زیرا معامله گران دارایی های خود را در انتظار افزایش قیمت به کیف پول خود منتقل می کنند و به اصطلاح آن را Hodl می کنند.

به نقل از coingape، نکته مهم دیگر این است که در حال حاضر، حرکات قیمتی بیت کوین در جهتی معکوس با طلا پیشروی می کند. به طوری که هم زمان با افزایش قیمت اخیر بیت کوین، طلا روندی نزولی را در پیش گرفت. بیت کوین و طلا در چند سال اخیر به عنوان منابع ذخیره دارایی ها با یکدیگر در حال رقابت هستند و در حال حاضر بیت کوین به وضوح از نظر بازگشت سرمایه (ROI) برنده این رقابت است.

اولین NFT مارول با طرح مرد عنکبوتی رسما رونمایی شد

 

به نظر شما بیت کوین برای سرمایه گذاری بهتر عمل می کند و یا طلا می تواند مثل سالیان گذشته بهترین منبع ذخیره دارایی ها به شما رود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی