حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پذیرش ارز دیجیتال توسط شیائومی برای به فروش رساندن سفارشات رسمی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز، شیائومی

شیائومی هر روز با رشد بیشتری مواجه می‌شود. این کمپانی توانست با پیاده سازی استراتژی هوشمندانه خود، به پر فروش‌ترین کمپانی گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. از سوی دیگر، ارزهای دیجیتال نیز روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. شیائومی در جدیدترین خبر، اقدام به امکان ثبت سفارش از طریق ارز دیجیتال کرده است. اما موضوع پذیرش ارز دیجیتال توسط شیائومی چیست؟

پذیرش ارز دیجیتال توسط شیائومی برای فروش محصولات رسماً تأیید شده است

همان طور که گفتیم، ارزهای دیجیتال با گذشت روز‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. این محبوبیت، در حال فراگیرتر شدن است. به طوری که بر اساس آمارها، حدود ١٠ درصد افراد آمریکایی ارز دیجیتال دارند!

 

۱۰ درصد آمریکایی ها ارز دیجیتال دارند!

 

به همین ترتیب، شیائومی نیز از این محبوبیت اطلاع یافته است و پذیرش ارز دیجیتال توسط شیائومی برای فروش محصولات آغاز شده است. بر اساس گزارش منتشر شده از U.Today، در حالی که آمازون اخیراً شایعات مربوط به پذیرش رمز ارزها در سفارشات را تکذیب کرده است، پذیرش ارز دیجیتال توسط شیائومی رسماً آغاز شده است! شعبه پرتغال شیائومی، اخیراً از امکان خریداری محصولات به وسیله ارزهای دیجیتال خبر داده است. این موضوع برای یک نمایندگی شیائومی، تا حدودی عجیب است. چرا که پیش از این شیائومی تمایلی به رمز ارزها نشان نداده بود.

به همین ترتیب، در حال حاضر امکان خرید گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، جاروبرقی، اسکوتر برقی و دیگر محصولات شیائومی از طریق ارزهای دیجیتال وجود دارد. اگر بخواهید از این طریق یک محصول از شیائومی را خریداری کنید، به چند طریق می‌توانید این کار را انجام دهید. شما می‌تواند به وسیله یکی از چهار ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، تتر و دش نسبت به خرید محصولات شیائومی اقدام کنید! به منظور اطمینان بیشتر در هنگام خریداری، شیائومی تدارکاتی را انجام داده است. این کمپانی با ارائه دهنده خدمات پرداخت سوئیسی Utrust همکاری کرده است.

این امکان توسط شعبه پرتغالی شیائومی نیز رسماً تأیید شده است. پدرو ماریا، مدیر بخش بازاریابی شیائومی پرتغال می‌گوید که شیائومی اخیراً در بازار گوشی‌های هوشمند از اپل پیشی گرفته است. البته دیشب مشخص شد که شیائومی، سامسونگ را هم کنار زده است. او اظهار دارد که می‌خواهد با حرکت به سوی ارزهای دیجیتال، نوآوری را در اختیار همه قرار دهد. وی در ادامه گفت:

شیائومی یک نام تجاری تکنولوژی و نوآوری محور است. به همین دلیل، ما همیشه می‌خواهیم یک قدم جلوتر باشیم. ما به همه طرفداران خود این امکان را می‌دهیم تا محصول مورد علاقه خود را با تکنولوژیک‌ترین پول جهان خریداری کنند!

نظر شما در مورد پذیرش ارز دیجیتال توسط شیائومی چیست؟ این حرکت را منفی می‌دانید یا مثبت؟ آیا دیگر برندها هم باید این قابلیت را برای مشتریان خود فعال کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

یه حرکت انقلابی از یه شرکت انقلابی… عالیه… خصوصاً اگر گسترده‌تر بشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️