حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت وان پلاس تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

تقریبا ۲ ماه پیش برای شما نوشتیم که ساعت هوشمند وان پلاس سال ۲۰۲۱ ارایه می شود. امروز تقریبا رسما تایید شده که ساعت وان پلاس تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد.

ساعت وان پلاس

سالهاست که درباره اولین ساعت هوشمند OnePlus اخباری می شنویم. انتظار می رفت سال گذشته در کنار وان پلاس 8T وارد بازار شود. خب همانطور که می دانید این اتفاق نیفتاد ولی مدیر عامل وان پلاس آقای پیت لاو در ماه دسامبر گفت که این شرکت اولین ساعت هوشمند خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه می کند. اکنون ما می دانیم که این ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا همراه با وان پلاس ۹ معرفی خواهد شد.

وان پلاس هند یک تیزر کوتاه در توییتر به اشتراک گذاشت که حاوی نظرات کاربران مشتاق به ساعت هوشمند هستند. عنوان این توییت این است: “شما آن را خواسته اید. می توانید دریافت‌ش کنید” پس این مشخص می کند که ساعت هوشمند وان پلاس به زودی ارائه می شود. وان پلاس به صراحت تاریخ رونمایی را ذکر نمی کند، اما به راحتی می توان گفت که ساعت هوشمند در کنار وان پلاس ۹ یعنی ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی می شود.

وان پلاس در پستی در فروم رسمی خود گفت: “عضو تازه خانواده وان پلاس مهم برای سلامتی و وقت شناس است و حتی هنگام خواب از شما مراقبت می کند.” این فرمول ها تأیید می کنند که OnePlus Watch دارای ویژگی های سلامتی و تناسب اندام و ردیابی خواب است. خب البته این اصلا تعجب آور نیست چرا که اکثر ساعت های هوشمند این کارها را انجام می دهند.

در حالی که OnePlus هنوز اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند خود ارائه نداده است، اما مسابقه ای را اعلام کرده است که در آن ۹ برنده برای اولین ساعت هوشمند وان پلاس وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TaHaSoLtAnI

بسیار هم خوب
امیدوارم با امکانات خوب و قیمت به صرفه عرضه بشه ✓

Mahdi

ساعت خوبی میتونه باشه

david2arc

عالیه فقط کاش نسخه چهارگوش هم داشته باشه. ساعت دایره‌طور زیاد کاربردی نیست، چون انطباق مناسب با محتوای موبایلی نداره

Milad7

وان پلاس عالیه👻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)