حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دومین ساعت هوشمند وان پلاس در راه است

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

بیش از ۲ سال و نیم پیش بود که اولین ساعت هوشمند وان پلاس با قیمت ۱۵۹ دلار معرفی شد. راهبرد OnePlus برای این دستگاه جذاب نبود و نتوانست موفق باشد. با این حال به نظر می‌رسد که این برند نمی‌خواهد تسلیم شود. در جدیدترین گزارش‌ها می‌شنویم که دومین ساعت هوشمند وان پلاس در راه است.

دومین ساعت هوشمند وان پلاس

دو سال از عرضه فاجعه‌بار اولین ساعت وان پلاس می‌گذرد. در حقیقت می‌توان گفت که آن دستگاه برای قرارگرفتن در دسته دستبند هوشمند مناسب‌تر بود تا در دسته ساعت‌های هوشمند. اما به نظر می‌رسد که این شرکت تسلیم نمی شود و می تواند یک ساعت هوشمند جدید را در سال 2024 عرضه کند.

طبق گزارش جدید، وان پلاس ممکن است در سال 2024 برای عرضه OnePlus Watch 2 آماده شود. احتمالا طراحی این ساعت با صفحه گرد انجام خواهد شد.

وان پلاس واچ

وان پلاس واچ

در حالی که قبلاً بازه زمانی حدودی برای عرضه نداشتیم، اما شنیده بودیم که ممکن است ساعت جدیدی از OnePlus در راه باشد. چند هفته پیش، گزارش دیگری نشان داد که شرکت مادر OnePlus روی ساعت هوشمندی با اسم رمز «Star» کار می‌کند. این ساعت هوشمند ممکن است با مدل OWW231 برای بازار چین، OWWE231 برای بازار جهانی و OPWWE231 برای بازار جهانی به عنوان یک محصول با برند OnePlus عرضه شود.

گفته می‌شود که این ساعت هوشمند گرد دارای صفحه نمایشی با وضوح 466 در 466 است. همچنین احتمال دارد که دارای تراشه کوالکام Snapdragon W5 Gen 1 به همراه پردازنده کمکی BES 2700 برای انجام پردازش‌های کم مصرف باشد. این دستگاه می‌تواند دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله نوار قلب، نمایشگر همیشه روشن، eSIM، اندازه‌گیری اکسیژن خون، پایش استرس، پایش خواب و پایش تمرین ورزشی باشد.

نظر شما چیست؟ وان پلاس می تواند محصول موفقی در این دسته عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)