حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند وان پلاس سال ۲۰۲۱ ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

حماسه جاه طلبی های ساعت هوشمند وان پلاس بسیار جالب است. این شرکت سال ها قبل کار روی ساعت هوشمند را شروع کرد ولی به سرانجام نرسید. مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو  ماه گذشته عنوان کرد که ساعت هوشمند دوباره در مسیر توسعه قرار گرفته و اوایل سال ۲۰۲۱ ارائه می شود. برخلاف تلفن های وان پلاس، OnePlus Watch (نام احتمالی) هنوز اطلاعات زیادی را در کارخانه شایعات ندارد. گفته می شود که ساعت هوشمند وان پلاس سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد و گواهی نامه های آن در حال دریافت است.

ساعت هوشمند وان پلاس

ساعت هوشمند وان پلاس توسط اداره استاندارد هند تأیید شده است که نشان می دهد دستگاه خیلی از اولین حضور رسمی خود دور نیست. براساس این گواهی دو مدل از ساعت OnePlus در پایگاه داده فهرست شده اند، W501GB و W301GB.

با این حال، مشخص نیست که آیا این دو مدل برای اندازه های مختلف ساعت هوشمند است یا فقط نسخه های بلوتوثی و LTE آن خواهد بود. همانطور که قبلا اشاره کردیم، هم اکنون همه موارد مربوط به گجت پوشیدنی آینده وان پلاس در مرحله حدس و گمان است. تنها اطلاعاتی که ما داریم این است که ساعت OnePlus دارای صفحه نمایش گرد خواهد بود.

در بخش نرم افزار، ساعت هوشمند آینده OnePlus احتمالا سیستم عامل Wear OS را اجرا می کند.

لاو سال گذشته در مصاحبه ای اشاره کرد:

Wear OS قطعاً جای پیشرفت دارد. آنچه ما در تلاش هستیم انجام دهیم این است که با گوگل همکاری کنیم تا بتوانیم ارتباط بین اکوسیستم Wear OS ، Android TV و تلفن های هوشمند اندرویدی را بهبود بخشیم تا این توانایی را برای همکاری بیشتر دستگاه در اکوسیستم ها ایجاد کنیم. این موضوعی است که از نظر گوگل نیز بسیار مثبت مورد بررسی قرار گرفته است.”

شایان ذکر است که وان پلاس ظاهرا برنامه های یک ساعت هوشمند را کنار گذاشته است زیرا این شرکت فکر می کند Wear OS آماده نیست و نمی تواند تجربه ساعت مچی رضایت بخشی را که این شرکت به دنبال دستیابی آن بود فراهم کند. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت سرانجام آماده است تا به Wear OS اعتماد کند. اگرچه، به احتمال زیاد ساعت هوشمند وان پلاس نسخه کاملا سفارشی Wear OS را اجرا می کند، دقیقاً مانند پوسته OxygenOS که در تلفن های هوشمند آن اجرا می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

از وان پلاس خوشم میاد با هاش حال می کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)