حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند وان پلاس نورد به طور اتفاقی در وبسایت این برند افشا شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

وان پلاس سخت مشغول معرفی و عرضه محصولات خود در سال جاری است و به نظر می‌رسد که آخرین تولید آنها ساعت هوشمند وان پلاس نورد باشد. سال گذشته ما شاهد اولین تلاش این برند برای ساخت ساعت هوشمند بودیم. حال نوبت دومین تلاش وان پلاس برای ساخت یک ساعت هوشمند اما این‌بار با قیمتی به صرفه تر و همچنین ایرادات کمتر است.

مدت زیادی بود که طرفداران منتظر بودند و می خواستند وان پلاس یک ساعت هوشمند بسازد، اما افسوس که وقتی وان پلاس واچ عرضه شد، همه کمی ناامید شدند. این دستگاه با فقدان نرم افزار های شخص ثالث، عجله‌ای و بررسی نشده به نظر می‌رسید. همچنین تقریبا هیچ ویژگی هوشمند خاصی ارائه نمی‌کرد و دارای باگ ها و اشکالات فراوان بود. اما ناامید کننده تر از همه ردیابی تناسب اندام بود که نامطمئن و با اندازه‌‌گیری های اشتباه به نظر می‌رسید.

اما اخیراً شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی به نام OnePlus Nord Watch است. با نگاهی به نام آن مشخص است که ظاهراً یک پوشیدنی مقرون به صرفه تر از این شرکت خواهد بود. در حال حاضر هنوز اطلاعات زیادی از ساعت آینده وان پلاس در دسترس نیست. اما توییت اخیر یک افشاگر مطرح هندی نشان می‌دهد که نام این دستگاه در وب سایت رسمی وان پلاس برای دقایقی ظاهر شد.

انتظار می رود ساعت هوشمند وان پلاس نورد همراه با گگشی هوشمند وان پلاس نورد 3 در نیمه دوم سال 2022 عرضه شود. از سوی دیگر، شایعه شده است که یکی دیگر از اعضای خانواده نورد، یعنی Nord Buds، در 10 روز دیگر و در جریان رویداد رسمی وان پلاس عرضه می شود. اگرچه OnePlus 10R 5G و OnePlus Nord CE 2 Lite 5G ستاره های اصلی این رویداد خواهند بود.

نسل اول ساعت هوشمند وان پلاس

نسل اول ساعت هوشمند وان پلاس

ساعت وان پلاس نورد

علاوه بر نامی که اخیراً به صورت تصادفی منتشر شد، اطلاعات زیادی در مورد جزئیات دومین تلاش وان پلاس برای ساخت ساعت هوشمند جدید وجود ندارد. لازم به ذکر است که گزارش ها ادعا می‌کنند که قیمت این ساعت هوشمند مقرون به صرفه، چیزی بین 70 تا 110 دلار خواهد بود. برای مقایسه، قیمت اولین ساعت وان پلاس 160 دلار بود.

در حالی که این تلاش دوم وان پلاس است، این شرکت این شانس را دارد که بسیاری از مشکلات نسل اول ساعت های هوشمند خود را برطرف کند. همچنین انتظار می رود OnePlus Nord Watch گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به نسل اول خود باشد. اگر اینطور باشد، منطق نشان می‌دهد که ساعت هوشمند جدید باید نسبت به همتای گران‌تر خود توانایی کمتری داشته باشد.

 

منتظر اطلاعات بیشتر از ساعت هوشمند مقرون به صرفه وان پلاس باشید. به نظر شما ساعت وان پلاس نورد تجربه موفق تری برای این برند در حوزه گجت های پوشیدنی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری