حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس ۹ رسما اعلام شد: ۳ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | وان‌پلاس

خانواده وان پلاس ۹ امسال کمی پرجمعیت تر از سال های قبل خواهد بود. ما منتظر رونمایی از این سری پرچمدار OnePlus هستیم و اگر شما هم مثل ما منتظر این رویداد بودید، خبر خوبی برای شما داریم. امروز تاریخ معرفی وان پلاس ۹ رسما اعلام شده است و ۳ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود.

تاریخ معرفی وان پلاس ۹

همانطور که در پوستر رسمی وان پلاس می بینید، به وضوح به همکاری وان پلاس با هاسلبلاد اشاره شده است. در حالی که وان پلاس در مورد محصولات آینده خود جزئیات خاصی ارائه نکرد اما در بیانیه مطبوعاتی که امروز صادر شد، این شرکت بارها و بارها از عبارت “سری OnePlus 9” استفاده کرد، که نشان می دهد ما احتمالا باید شاهد یک مدل پایه و مدل “Pro” جذاب باشیم، دقیقا مشابه سالهای گذشته. البته امسال انتظار معرفی یک دستگاه میان رده تر یا پرچمدار اقتصادی هم با نام وان پلاس 9R داریم.

سرمایه گذاری وان پلاس در بخش دوربین

سرمایه گذاری وان پلاس در بخش دوربین

با این حال، پیشرفت بزرگتر را می توان در همکاری جدید بین OnePlus و Hasselblad دید که به گفته وان پلاس، این شرکت طی سه سال آینده ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد تا تجربه دوربین خود را بهبود بخشد. این همان چیزی است که پیش از این پیت لاو، بنیانگذار OnePlus به عنوان یک هدف اصلی برای سال ۲۰۲۱ عنوان کرده بود و این بسیار منطقی است. کیفیت تصویر در مقایسه با گوشی های اپل، گوگل، سامسونگ و دیگران یکی از بزرگترین نقص های گوشی های OnePlus بوده است.

با شروع سری OnePlus 9، وان پلاس دارای فرآیند جدید کالیبراسیون رنگی به نام کالیبراسیون طبیعی رنگ با Hasselblad است که به گفته OnePlus به عنوان استاندارد دقت و کالیبراسیون آن عمل می کند.

علاوه بر این، OnePlus همچنین حالت جدید Hasselblad Pro را اضافه می کند که باید ویرایش و تنظیم دقیق عکس ها را آسان تر کند و به کاربران امکان کنترل دقیق بیشتر تنظیمات مانند ISO ، فوکوس ، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر را بدهد. وان پلاس حتی از عکس های RAW 12 bit که باید رنگ های غنی تر و دامنه پویایی بهتری ارائه دهند پشتیبانی خواهد کرد.

در مورد سخت افزار، وان پلاس می گوید که با همکاری Hasselblad یک لنز free-form جدید برای سری OnePlus 9 ایجاد کرده است که طبق ادعای شرکت، اعوجاج معمول تصویر را از لنزهای دوربین فوق عریض کاملاً از بین می برد. وان پلاس می گوید سنسور اصلی استفاده شده در وان پلاس سونی IMX789 خواهد بود که همچنین می تواند فیلم برداری 4K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه یا فیلم برداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه را ضبط کند.

وان پلاس با نگاه بیشتر به آینده می گوید که در حال کار بر روی فناوری جدید تلفن های آینده است، از جمله یک دوربین پانوراما با میدان دید ۱۴۰ درجه و فناوری لنز T، که قرار است زمان فوکس سریع تری را برای دوربین های جلو ارائه دهد.

از دیگر ویژگی های مورد انتظار می توان به پشتیبانی از شبکه 5G و تراشه کوالکام Snapdragon 888 اشاره کرد، اما برای جزئیات بیشتر در مورد مدل های مختلف و قیمت گذاری، باید منتظر بمانیم تا رویداد رسمی شود.

این رویداد سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. شما منتظر سری وان پلاس ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به عجب پرچمداری حیف که وارد نمیشن یا خیلی کم مگرنه حتما وان پلاس می خریدم

persepolis

افتخار – طبق شایعات ، آنر برای تقویت دوربین پرچمدار تلفن خود با مهندسان کانن همکاری خواهد کرد و سری 40 آنر اولین گوشی با نام تجاری “Canon” خواهد بود.

comment image

Mahdi

تاریخ معرفی mi10s هم 10مارچ هست

Mahdi

خواهش میکنم عشقی😘😘

persepolis

OnePlus رسماً از همکاری خود با Hasselblad برای توسعه دوربین های سری OnePlus 9 خبر داد
و همچنین مشخصات دوربین نسخه OnePlus 9 Pro را اعلام کرد:

– 48MP IMX789 16:11 4K 120fps
– 50MP wide-angle IMX766
– 8MP 3x telephoto
– 2MP Filter

comment image

comment image

comment image

comment image

mostafa3

سایز سنسور مشخص نیست چقدره

persepolis

اینم سایزش خودت دیگه حساب کن…

https://uupload.ir/filelink/pEsrRxVbntQw/ri59_technology.edge.te_1615188147.mp4

Milad7

ایول منتظرش میمونیم🤠

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)