حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل بایننس می گوید هرگز بیت کوین نمی فروشم

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

بنیان گذار و مدیرعامل بایننس بزرگ ترین اکوسیستم ارزهای دیجیتال دنیا، به دنبال کنندگان خود در حساب توییتریش، داستان خرید اولین بیت کوین خود را بازگویی کرد.

مدیرعامل بایننس می گوید هرگز بیت کوین نمی فروشم

Changpeng Zhao مدیر عامل بایننس داستان خرید اولین بیت کوین خود در هفت سال پیش با قیمت ۴۰۰ دلار را بازگو کرد. در میان اصلاح شدید قیمت بیت کوین در هفته گذشته که قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال را تا سطح ۴۴ هزار دلار نیز پایین آورد و منجر به این شد که سهام شرکت Microstrategy را به شدت کاهش داد، Michael Saylor، مدیر عامل این شرکت، سخنانی از اسطوره ی سرمایه گذاری یعنی Peter Lynch و نویسنده ی کتاب  One Up on Wall Street، به اشتراک گذاشت.

مدیرعامل بایننس

مدیرعامل بایننس

 

او در این سخنان، تلاش بسیاری از سرمایه گذاران برای خرید در کف قیمتی، با وقوع هر اصلاح در بازار را اشتباه دانست و رد کرد. Michael Saylor، این سخنان را به بیت کوین تعمیم داد. این در حالی است که Peter Lynch این سخنان را بسیار پیش تر از پذیرفته شدن ارز های دیجیتال در جامعه، بیان کرده بود.

پول بیشتری توسط سرمایه گذارانی که خود را برای اصلاح قیمتی آماده کرده بودند و یا سعی در پیشبینی این اصلاح ها داشته اند، نسبت به خود آن اصلاح قیمتی، از دست رفته است.

 

لپ تاپی با ۱۰،۰۰۰ عدد بیت کوین گم شد!

 

به نقل از u.today، در همین زمان،CZ، مدیر عامل بایننس ، تصمیم به اثبات بیشتر قانون Lynch گرفت. او در پاسخ به توییت Michael Saylor، نوشت:

من بیت کوین را در سال ۲۰۱۴ و با قیمت میانگین ۶۰۰ دلار خریداری کردم. من اصلاح های قیمتی زیادی را دیده ام اما هرگز بیت کوین هایم را نفروخته ام و تا کنون خوب عمل کرده ام. این یک توصیه ی اقتصادی نمی باشد.

او اشاره کرد که بعد از خرید بیت کوین توسط او، قیمت بیت کوین به ۲۰۰ دلار سقوط کرد و برای چند ماه در این سطح باقی ماند. بنابراین او توصیه می کند که همه ی معامله گران، تایم فریم معاملاتی خود را برای تحلیل قیمت بیت کوین، اصلاح کنند.

 

بیت کوین یک تجارت فوق العاده کثیف است!🤨

 

CZ مدیرعامل بایننس همچنین از اولین حامیان چالش چشم های لیزری در توییتر بود. این چالش این گونه می باشد که افراد تا رسیدن قیمت بیت کوین به صد هزار دلار، عکس پروفایل خود را به چشم های لیزری تغییر دهند. پس از او، بسیاری از سلبریتی ها و سیاست مداران به او پیوستند و عکس های خود را تغییر دادند.

تا کنون این چالش موفقیت آمیز نبوده است و بیت کوین با در حال حاضر با قیمتی در حدود ۵۷ هزار دلار درحال خرید و فروش است. اما بسیاری از تحلیل گران قیمت های بسیار بیشتری را برای آینده این ارزدیجیتال متصور هستند.

نظر شما درباره قیمت آینده بیت کوین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

به نظرم آینده مال ایاس و کاردانو هست .اتر هم می‌تونه با بهبود ها در زمان تراکنش و هزینه انتقال ارزان تر آینده دار باشه .بیت خوبه ولی فکر نکنم آینده بجز قشر پولدار بقیه مردم رو راضی کنه بخاطر کم بودن سرعت و هزینه انتقال وحشتناکی که داره .در مورد کلیت رمز ارز ها هم فقط حمایت دولت های جهانی مهمه یه چیزی بین ارزش صفر و ملیارد ها دلار می‌تونه باشه .فعلا که دولت ها دارن حمایت میکنن ببینیم آینده چیه .بهترین سرمایه گذاری ولی کاردانو هست و ایاس چون اینا قطعا با این بنیاد و مغز پختگی هنوز کلی راه دارن واسه پرواز کردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی