حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپی با ۱۰،۰۰۰ عدد بیت کوین گم شد!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

الکس جونز، بنیان گذار InfoWars، یک لپ تاپ با ۱۰،۰۰۰ بیت کوین که ۱۰ سال پیش توسط مکس کایزر به او هدیه داده شده بود را گم کرده است! وی در مصاحبه ای که با Flagrant 2 انجام داده است به این اشتباه خود اعتراف کرده است.

لپ تاپی با ۱۰،۰۰۰ عدد بیت کوین گم شد!

الکس جونز، مدیر و بنیان گذار InfoWars، در مصاحبه خود گفته است:

۱۰ سال پیش مکس کایزر نزد من آمد و گفت این ۱۰،۰۰۰ بیت کوین برای تو! این ارز آینده خواهد بود و در آینده بیشتر از آن می شنوی، من لپ تاپی که آن ۱۰،۰۰۰ BTC روی آن بود را گم کردم. در حال حاضر ۱۰،۰۰۰ BTC چه مقدار ارزش دارد؟ بسیار زیاد!

الکس جونز

الکس جونز

 

اما ۱۰،۰۰۰ BTC در حال حاضر چقدر ارزش دارد؟ در زمان نوشتن این مطلب ۱۰،۰۰۰ عدد بیت کوین ۵۶۰ میلیون دلار و یا به عبارتی ۱۴ تریلیارد تومان ارزش دارد!!😶 پیش از این مصاحبه در توییتی، مکس کایزر تایید کرده بود که ۱۰،۰۰۰ بیت کوین را به جونز هدیه داده است.

 

داستان مردی که قفل کیف پول بیت کوین ۲۷۰ میلیون دلاری اش را فقط با ۲ حدس دیگر باید به یاد بیاورد

 

اشتباهات گران قیمت در حوزه رمزارزها

به نقل از u.today، در این دوره ها که بیت کوین توانست به قیمت های بسیار بالایی برسد، بعضی از افراد نتوانستند ثروت خود را حفظ کنند.

مهندس نرم افزار انگلیسی، جیمز هاولز، در سال ۲۰۱۳ اشتباهی لپ تاپ خود را با ۴۱۹ میلیون دلار بیت کوین دور انداخت و هنوز هم ناامیدانه در تلاش است تا مجوز جستجو در سایت دفن زباله را بدست آورد.

در دی ماه ۹۹، نیویورک تایمز گزارش داد که مدیر سرمایه گذاری سابق ریپل، استفان توماس، رمز ورود کیف پول کریپتوی خود را که حاوی ۳۹۲ میلیون دلار BTC بوده است را گم کرده و در تلاش برای پیدا کردن آن است.

 

آیا داشتن ۰.۰۱ بیت کوین شما را ثروتمند می کند؟!

 

شما تا به حال شی یا مبلغ ارزشمندی را گم کرده اید؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

یا ابرفرض😯

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی