حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 3.1 گلکسی اس ۱۰ لایت رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

دیروز آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G و گلکسی M51 رسما ارایه شد. خبر خوب بعدی این که آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۱۰ لایت با One UI 3.1 رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی اس ۱۰ لایت با One UI 3.1

ماه گذشته آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 برای سری Galaxy S10 منتشر شد. به طور خاص برای سه عضو اصلی خانواده یعنی S10، S10 Plus و S10E. خب ما می دانیم که یک گوشی هوشمند دیگر نیز در این خانواده وجود دارد و آن گلکسی اس ۱۰ لایت است. در حال حاضر رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندورید ۱۱ برای آن ارایه شده است.

اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 اکنون برای Galaxy S10 Lite در اسپانیا در دسترس است. در حال حاضر کاربران اسپانیایی می توانند آپدیت مذکور را با بیلد ورژن G770FXXU4EUBA دریافت کنند. این آپدیت در کنار وصله امنیتی مارس 2021 ارایه شده است که به چند مورد از آسیب پذیری های اگزینوس ۹۹۰ پاسخ می دهد، اگرچه این با توجه به اینکه دستگاه مجهز به Snapdragon 855 است، برای صاحبان Galaxy S10 Lite معنای زیادی نخواهد داشت.

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت برای اولین بار آذر ۹۹ بود که به اندروید ۱۱ و One UI 3.0 به روز شد، بنابراین همه آن تغییرات جدید در رابط کاربری از چند ماه پیش اعمال شده است.

مثل همیشه، با باز کردن برنامه تنظیمات در تلفن خود و دسترسی به بخش به روزرسانی نرم افزار، می توانید جدیدترین به روزرسانی را دانلود کنید. همچنین می توانیم تأیید کنیم که DeX بی سیم در به روزرسانی One UI 3.1 برای Galaxy S10 Lite وجود ندارد.

آپدیت One UI 3.1 گلکسی اس ۱۰ لایت را شما دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)