حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی A21 با One UI 3.1 ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر ثبت نام برای نسخه آزمایشی رابط کاربری سفارشی One UI 4.0 را آغاز کرده است. این رابط کاربری بر اساس سیستم عامل اندروید ۱۲ توسعه داده می شود و در اولین ارایه ها به گوشی های پرچمدار می رسد. اگر شما Galaxy A21 دارید شاید خبر آپدیت اندروید ۱۲ فعلا برای شما با فاصله بیشتری ایستاده باشد اما خبر خوب این که آپدیت سامسونگ گلکسی A21 با One UI 3.1 ارایه شده است.

آپدیت سامسونگ گلکسی A21

اگر به یاد داشته باشید ۶ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A21s سامسونگ با One UI 3 رسما ارایه شد. آپدیت جدید که مبتنی بر One UI 3.1 است برای مدل قدیمی تر آن یعنی Galaxy A21 و به تازگی برای بازار امریکا ارایه شده که احتمالا به زودی به دیگر بازارها می رسد.

گلکسی ای ۲۱

آپدیت مذکور برای Galaxy A21 با نسخه A215USQU5BUI4 است و همراه با رابط کاربری به روز شده، یک وصله امنیتی جدید نیز ارائه می دهد.

با این به روزرسانی یک رابط کاربری جدید با تنظیمات سریع و بخشهای اعلانات با قابلیت دسترسی بهتر ارائه می دهد. برنامه های پیش فرض، از جمله تقویم، صفحه کلید سامسونگ، گالری و مرورگر اینترنت سامسونگ نیز به روزرسانی طراحی و ظاهر خود را دریافت می کنند.

انفجار گوشی سامسونگ Galaxy A21 باعث تخلیه هواپیما شد

آپدیت جدید Galaxy A21 سامسونگ همچنین دارای ویژگی های قابل توجهی در بخش دوربین است. از جمله آن ها می تواند به ویژگی Director’s view، نمای Vlogger، قابلیت Single Take 2.0 و بهبوددهنده فوکوس اشاره کرد. در حال حاضر این به روز رسانی در حال عرضه است و ممکن است مدتی طول بکشد تا در دسترس همه قرار گیرد.

در مورد اندروید 12 و One UI 4.0، احتمالاً سامسونگ گلکسی A21 آن را دریافت می کند، اما هیچ تأیید رسمی از این شرکت وجود ندارد. حتی اگر سامسونگ به روز رسانی را ارائه دهد، این اتفاق بسیار دیرتر و در حدود یک سال یا بیشتر رخ می دهد و نه به این زودی.

سامسونگ گلکسی A21 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی به رزلوشن HD+ از نوع Super AMOLED با تراکم پیکسلی 274ppi است. این دستگاه از پردازنده MediaTek Helio P35 بهره می برد که همراه با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

در بخش دوربین، یک دوربین چهارگانه 13 مگاپیکسل اصلی همراه با دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو داریم. همچنین یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند.

شما گلکسی A21 دارید؟ امیدوارم به زودی این آپدیت را دریافت کنید و عملکرد دستگاه شما ارتقا پیدا کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)