حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

اگرچه Galaxy A71 مدل 5G ماه گذشته آپدیت اندروید ۱۱ خود را با رابط کاربری One UI 3.0 دریافت کرده، مدل 4G با رابط کاربری One UI 2.5 و اندروید ۱۰، چشم انتظار آپدیت اندروید ۱۱ باقی ماند. خبر خوب این است که دارندگان Galaxy A71 مدل 4G، بر خلاف همتایان 5G خود، یک جهش مستقیم به One UI 3.1 دارند. بله، آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G با ورژن بیلد A715FXXU3BUB5 ارایه می شود و هم آن ۲.۶ گیگابایت است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G

سامسونگ طی چند سال گذشته وضعیت به روزرسانی نرم افزار خود را با جهشی خوبی بهبود بخشیده و از یکی از بدترین شرایط از روزهای ابتدایی اندروید به یکی از بهترین در شرایط فعلی تبدیل شده است. وقتی حجم عظیم پرتفوی گوشی های هوشمند است شرکت کره ای را در نظر بگیرید، این حتی چشمگیرتر است.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

رابط کاربری One UI 3.1 جدیدترین رابط کاربری سفارشی سامسونگ است. تاکنون این شرکت جدیدترین نسخه آن را برای تعداد زیادی گوشی هوشمند از جمله سری Galaxy S20، سری Galaxy Note 20 ، Galaxy S10 ، Galaxy Note 10 و موارد دیگر عرضه کرده است.

به نقل از xda-developers، پس از نصب به روزرسانی جدید، کاربران Galaxy A71 مدل  4G می توانند منتظر آخرین تغییرات معرفی شده در Android 11 از جمله اعلان های مکالمه، حباب های گفتگو، مجوزهای یکبار مصرف میکروفون و مکان، کنترل های دستگاه هوشمند و موارد دیگر باشند. One UI 3.1 همچنین پیشرفت های خاص خود را دارد، از جمله حالت محافظ جدید راحتی چشم برای فیلتر نور آبی. برنامه دوربین به روز شده، جلوه های تماس ویدیویی، ادغام فید Google Discover و موارد دیگر.

در حال حاضر، به نظر می رسد که بروزرسانی One UI 3.1 فقط در لهستان در حال اجرا است، اما به زودی باید در بازارهای دیگر وارد بازار شود. اگر نسخه 4G Galaxy A71 دارید، در هفته های آینده منتظر بروزرسانی باشید. برای بررسی اینکه این دستگاه برای دستگاه شما موجود است یا خیر ، به تنظیمات> درباره دستگاه> به روزرسانی نرم افزار بروید.

شما گلکسی A71 مدل 4G دارید؟ آپدیت One UI 3.1 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

اپدیت دهی سامسونگ خیلی پیشرفت کرده و این جای تحسین داره

جناب A71 4G ایتقد صبر کردی برات به جای 3.0 نسخه 3.1 اومد.😆😆😆
مبارکت باشه.

Milad7

مبارک دوستانی که دارن😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)