حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M51 سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

امروز برای شما نوشتیم که آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شد. به نظر می رسد که امروز خبرهای خوب بیشتری برای کاربران گوشی های اقتصادی سامسونگ وجود دارد. آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M51 سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شده است و اولین آپدیت اساسی این دستگاه به شمار می رود.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M51

Galaxy M51

Galaxy M51

ابندا ۶ ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی M51 با Snapdragon 730 و باتری 7000 میلی آمپری به قیمت ۳۶۰ یورو در آلمان رونمایی شد. سه ماه بعد آپدیت One UI 2.5 گلکسی M51 ارایه شد و حالا این دستگاه در روسیه آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت می کند. این آپدیت با رابط کاربری One UI 3.1 اریه می شود.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

مثل همیشه، عرضه به تدریج در حال گسترش است و این آپدیت باید به زودی به بازارهای بیشتری برسد. دارندگان Galaxy M51 در روسیه می توانند به روزرسانی را با بیلد M515FXXU2CUB7 دریافت کنند.

در کنار ویژگی های جدید One UI 3.1، آخرین به روزرسانی سیستم عامل برای Galaxy M51 همچنین در کنار وصله امنیتی مارس 2021، امنیت را بهبود می بخشد.

گلکسی M51 هنوز یک گوشی هوشمند نسبتا جدید است. این دستگاه با اندروید ۱۰ عرضه شد، بنابراین می توان گفت که اولین آپدیت اساسی سیستم عامل خود را دریافت کرده است.

وب سایت Sammobile برای مدت کوتاهی توانسته اندروید ۱۱ گلکسی M51 را آزمایش کند و تأیید می کند که رابط کاربری One UI 3.1 را تایید کند. این رابط کاربری جایگزین One UI 2.5 می شود و محیط کاربری تازه طراحی شده با انیمیشن های جدید و همچنین تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید را به شما معرفی می کند. با این حال، این نسخه Core از One UI 3.1 است بنابراین نمی خواهد تجربه پرچمدار را ارائه دهید.

شما گلکسی M51 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۱ همراه با One UI 3.1 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سامسونگ دادا ایول همینطوری برو جلو🤞🏻🤞🏻🤟🏼🤟

سامسونگ بی زحمت یکم روی پردازنده های میان ردت کار کن

Milad7

افرین روند اپدیت دهی سامسونگ منظم تر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)