حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

گلکسی اس ۱۰ لایت را به خاطر دارید؟ تلفنی که هرگز دنباله ای نداشت زیرا تقریباً شش ماه بعد با گلکسی S20 FE جایگزین شد. با توجه به آنکه این دستگاه دیگر جانشینی ندارد، معمولا در میان اخبار دیده نمی‌شود. اما هم اکنون به لطف انتشار آپدیت اندروید ۱۲، Galaxy S10 Lite در صدر اخبار قرار گرفته است.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۱۰ لایت ابتدا برای کاربران اسپانیا عرضه شده است

سامسونگ هم اکنون انتشار به‌روزرسانی One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ را برای نسخه گلوبال Galaxy S10 Lite، با مدل نامبر SM-G770F آغاز کرده است. این به روزرسانی هم اکنون در کشور اسپانیا در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما انتظار می‌رود که به زودی، آپدیت اندروید ۱۲ اس ۱۰ لایت برای سایر بازار ها نیز عرضه شود. به روزرسانی مذکور دارای نسخه فریمور G770FXS6FULA و شامل وصله امنیتی دسامبر ۲۰۲۱ خواهد بود.

مشخصات Galaxy S10 Lite

مطابق با گزارش SamMobile، با به روزرسانی دستگاه گلکسی خود به OneUI 4.0 اکثر برنامه های سیستمی نیز به روزرسانی خواهند شد. همچنین امکان شخصی سازی بیشتری به لطف ویجت و تم های جدید تر خواهید داشت. اگر اعلان به روزرسانی را دریافت کرده اید که می‌توانید با تپ کردن بر روی آن، آپدیت اندروید ۱۲ را بر روی Galaxy S10 Lite خود بارگیری و نصب کنید. اما اگر هنوز نوتیفیکیشن دوازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت نکرده اید، می‌توانید با رفتن به «تنظیمات» و «به روزرسانی» و سپس با تپ کردن بر روی «بارگیری و نصب»، وجود این به روزرسانی را بررسی کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت با لرزشگیر Super Steady OIS رسما معرفی شد

همچنین اگر مایل باشید، می‌توانید فایل این آپدیت را دریافت کرده و به صورت دستی بر روی گلکسی S10 لایت خود فلش نمایید. Galaxy S10 Lite در سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه ۹۸) با اندروید ۱۰ معرفی شد. این دستگاه سپس اندروید ۱۱ و رابط کاربری OneUI 3.1 را دریافت کرد. هم اکنون نیز این تلفن هوشمند موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ شده است.

آیا شما تجربه کار با Galaxy S10 Lite سامسونگ را دارید؟ اگر کاربر این تلفن هوشمند هستید آیا موفق به دریافت آپدیت Android 12 شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی