حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری هواوی P50 در ۲۸ فروردین به تعداد محدود معرفی و عرضه می شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

بالاخره امروز مشخص شد، ارائه سری جدید گوشی های هوشمند پرچمدار هواوی P50 در نیمه دوم ماه آینده یا بهتر بگوییم، در ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ انجام می شود. همچنین در این رابطه خبری منتشر شده مبنی بر این که شرکت چینی قصد ندارد سری هواوی P50 را به صورت گسترده وارد بازار کند و به عرضه محدود آن اکتفا خواهد کرد.

سری هواوی P50

ممکن است تجارت تلفن های هوشمند هواوی زمان سختی داشته باشد اما این مشکلات، تیم را از ارایه تلفن های جدید باز نمی دارد. سری هواوی P50 معمولا در ماه اسفند به بازار عرضه می شد اما امسال هواوی این سری را با یک ماه تاخیر در فروردین ماه معرفی و عرضه می کند.

منابع تامین کننده قطعات سری هواوی P50 تأیید کرده اند که عرضه این سری از سوی این شرکت محدود خواهد بود. ما دلیل دقیق آن را نمی دانیم، اما قابل درک است. هواوی دارای تعداد بسیار کمی پردازنده پرچمدار HiSilicon Kirin 9000 است و این شرکت از سال گذشته نتوانسته است پردازنده و قطعات جدیدی دریافت کند.

سری هواوی P50

سری هواوی P50

 

به نقل از gizchina، در حال حاضر، سری هواوی P50 برای تولید انبوه آماده است. این سری شامل هواوی P50 ، هواوی P50 Pro و هواوی P50 Pro پلاس خواهد بود. یک بار دیگر سه تلفن با دو چیپست متفاوت وجود خواهد داشت. مدل پایه هواوی P50 با Kirin 9000E عرضه می شود، در حالی که P50 Pro و P50 Pro Plus با تراشه پرچمدار Kirin 9000 کار می کنند.

علاوه بر این، نسخه کوچک دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی خواهد بود، در حالی که هواوی P50 Pro و هواوی P50 Pro پلاس به ترتیب یک صفحه ۶.۶ اینچی و ۶.۸ اینچی دریافت می کنند. البته دوربین های برتر باید از مزیت های اصلی گوشی های هوشمند P50 Pro و P50 Pro پلاس باشند.

 

هواوی P50 و ۵ خواسته ما از آن

 

هواوی P50 ، P50 Pro و P50 Pro مطمئناً یک دوربین جدید، صفحه نمایش بهبود یافته و قابلیت های بازی به ارمغان می آورند. پنل جلویی OLED خواهد بود. در حالی که تولیدکنندگان کره ای ال جی و سامسونگ آماده ارائه پنل هستند، ما کاملا مطمئن هستیم که هواوی برای برخی دستگاه ها (احتمالاً دستگاه های بازار داخلی) به شرکت چینی BOE نیز اعتماد خواهد کرد.

شایعه شده است که هوای P50 دارای طراحی دوربین با لنز مایع “freeform” است که می تواند باعث کاهش اعوجاج در عکسهای با زاویه دید گسترده شود.

 

حق اختراع هواوی “ماژول دوربین لنز مایع” شاید در Huawei P50 ارایه شود

 

نسخه جهانی P50 باید با EMUI 11.1 وارد شود. در حالی که نسخه چینی HarmonyOS را بدون خدمات گوگل دریافت می کند. به جای آن، کاربران چینی خدمات موبایل هواوی و فروشگاه AppGallery را دریافت می کنند.

 

هواوی اپ گالری سومین فروشگاه نرم افزاری بزرگ در دنیا شد

 

نظر شما چیست؟ شما از هواوی P50 چه چیزهایی انتظار دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خدافظ هواوی

ali karimi

ای چی بگم به این لفظت، سنگ بشی تو،

Sarnevesht

دلم برا هواوی میسوزه 😢😢

هوآوی جان یه چیزی میشه دیگه غصه هاتو بس کن.
یه چیزی میشه دیگه، حالتو عوض کن.
یه چیزی میشه دیگه…….❤
این روزهاهم میگذره…..

ali karimi

امیدوارم این روزهای بد برای ش کتهای جینی بخصوص همین هواوی زودتر تموم بشه،یه سریع ها اصلا مغزشون کار نمیکنه یا کلا با تعصب حرف میزنن، یکی ندونه میگه هواوی یا فلان شرکت باهاشون چیکار کرده که اینقدر ازشون متنفره

Milad7

به امید رفع تحریم های هواوی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی