حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50 و ۵ خواسته ما از آن

نوشته

3 سال قبل | 41 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

هواوی P50 پرچمدار مهمی برای نیمه اول سال ۲۰۲۱ خواهد بود. یکی از اصلی ترین دلایل آن را می توان در انتظاری که از دوربین آن داریم، دانست. همچنین این شایعه که هواوی P50 با تراشه Snapdragon 875G ارایه خواهد شد را فارغ از پس زمینه زورگویی امریکا می پسندم. اجازه بدهید کمی بیشتر درباره پرچمدار آتی هواوی صحبت کنیم. امروز هواوی P50 و ۵ خواسته ما از آن را مرور می کنیم و امیدواریم که این انتظارات ما در آن برآورده شود.

هواوی P50

هواوی P40 و دیگر اعضای این خانواده یعنی Huawei P40 Pro و Huawei P40 Pro Plus از برخی جهات در بین بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰  قرار دارند. آنها دارای دوربین های عالی، قدرت بسیار زیاد و عمر باتری عالی هستند. اما همه آنها وقتی در مورد نرم افزار صحبت می کنند به طور قابل ملاحظه ای عقب مانده اند، زیرا آنها به خدمات Google Mobile دسترسی ندارند.

متأسفانه، این مشکل نرم افزاری موضوعی است که احتمالا برای خانواده Huawei P50 حل نخواهد شد، اما حداقل ممکن است بهبود یابد. این یکی از مواردی است که دوست داریم در سری P50 حتی بهتر از هواوی P40 انجام داده شود.

لیست کامل خواسته های ما را برای این سری را پایین تر پیدا خواهید کرد، اما قبل از آن اطلاعات مربوط به تاریخ و قیمت احتمالی انتشار، همراه با مشخصات و ویژگی های شایعه را پیدا خواهید کرد. ما هنوز چیز زیادی نشنیده ایم. بریم سر اصل مطلب:

  1. ۱- چیست؟ جانشین پرچمدار هواوی P40
  2. ۲- چه موقع ارایه خواهد شد؟ احتمالا فروردین ۱۴۰۰
  3. ۳- قیمتش چقدر است؟ به احتمال زیاد 699 پوند / 900 دلار

تاریخ معرفی و قیمت Huawei P50

از زمان معرفی Huawei P50 خبری نیست اما می توان حدس خوبی زد، زیرا Huawei P40 و Huawei P30 هر دو در تاریخ 26 مارس سال مربوط به خود معرفی شدند، بنابراین 26 مارس سال آینده (معادل ۶ فروردین ۱۴۰۰) بسیار محتمل به نظر می رسد.

مسلما، هواوی P20 اما در تاریخ 27 مارس اعلام شده است، ولی همان محدوده زمانی از سال تقریبا و مطمئنا زمانی است که هواوی P50 را شاهد خواهیم بود. ما انتظار داریم که تلفن ها بر اساس فرم گذشته، اگر نه زودتر، ظرف دو هفته از آن تاریخ به بازار عرضه شوند، بنابراین شما می توانید Huawei P50 را اواخر فروردین ۱۴۰۰ بخرید.

در مورد قیمت، در زمان نوشتن این مقاله هنوز چیزی مشخص نیست، اما Huawei P40 با قیمت 699 پوند / ۹۰۰ دلار معرفی شد، بنابراین قیمت Huawei P50 ممکن است مشابه باشد.

البته، این فقط مدل پایه است. هواوی P40 Pro برابر 899 پوند / حدود 1100 دلار و هواوی P40 Pro Plus با قیمت 1،299 پوند / 1،570 دلار هزینه داشته، بنابراین انتظار دارید قیمت های هواوی P50 Pro و هواوی P50 Pro Plus افزایش یابد و همانند سری P40، این تلفن ها مطمئناً در ایالات متحده ارایه نخواهند شد.

اخبار و شایعات هواوی P50

در زمان نوشتن این مقاله، ما هنوز چیز زیادی در مورد Huawei P50 نشنیده ایم، اما بر اساس فرم گذشته، مطمئناً از همان تراشه هواوی Mate 40 استفاده خواهد شد، که خود شایعات جدیدی را برای چیپست جدید ارائه می دهد. اینجا لازم می دانم که متن مقاله اصلی را تصحیح کرده و به جای کایرین ۱۰۰۰ یا کایرین ۱۰۲۰ به حدس جدیدتر کایرین ۹۰۰۰ اشاره نمایم. البته همانطور که گفتیم هواوی به دلیل تحریم امریکا نمی تواند این تراشه را تولید کند و شاید از کوالکام یا مدیاتک کمک بگیرد.

گفته می شود این اولین چیپست ۵ نانومتری این شرکت است، حرکتی که باید همانطور که انتظار دارید منجر به بهبود عملکرد شود. هواوی P40 Pro از دوربین فوق العاده ای برخوردار است اما احتمال ارتقا در سری هواوی P50 کاملا استوار است.

همچنین شایعه شده است که Mate 40 دارای طراحی دوربین با لنز مایع “freeform” است که می تواند باعث کاهش اعوجاج در عکسهای با زاویه دید گسترده شود. اگر هواوی P50 هم از چنین فناوری بهره مند شود تعجب نخواهیم کرد.

حق اختراع هواوی “ماژول دوربین لنز مایع” شاید در Huawei P50 ارایه شود

همچنین می توان گفت که تا زمانی که اوضاع در روابط هواوی با ایالات متحده تغییر نکند، Huawei P50 به برنامه ها و خدمات Google دسترسی نخواهد داشت.

همانطور که گفتیم ما هنوز درباره هواوی P50 چیز زیادی نمی دانیم اما می دانیم چه چیزی را از آن می خواهیم، موارد زیر در لیست ما قرار دارند.

۱- خدمات موبایل Google

سخت افزار هواوی هر چقدر خوب باشد، نرم افزار آن همیشه کم خواهد بود مگر اینکه دسترسی به Google Mobile Services (و بنابراین فروشگاه Google Play و برنامه های Google) را دوباره بدست آورد. این از دست هوآوی خارج است و ما خوشبین نیستیم که به موقع برای عرضه Huawei P50 اتفاق بیفتد، اما این بزرگترین امید ما برای تلفن است.

و اگر این واقع بینانه نیست، حداقل می خواهیم پیشرفت های بزرگی در فروشگاه برنامه جایگزین هواوی داشته باشیم. در حال حاضر نسبت به Google Play به شدت فاقد آن هستیم و حتی تعدادی از برنامه های بزرگ را نیز از دست می دهید، بنابراین ما می خواهیم ببینیم هواوی یک فشار واقعی برای جذب برنامه نویسان بیشتری دارد.

۲- رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در همه مدل ها

حتی هواوی پی ۴۰ پرو پلاس فقط دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز است، در حالی که برخی از تلفن ها – مانند OnePlus 8 Pro و سامسونگ گلکسی S20 – دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز هستند. حتی نسخه پایه هواوی P40 پایه دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز است، که به طور واضح یک کمبود برای گوشی رده بالا است.

بنابراین برای Huawei P50 ما می خواهیم این شرکت رفرش ریت را تا ۱۲۰ هرتز بالا ببرد. من شخصا امیدوارم بتواند عمر باتری را هم همینطور خوب نگاه دارد.

۳- صفحه نمایش واضح تر (رزلوشن بیشتر)

هواوی P40 فقط دارای یک صفحه نمایش FHD+ یا دارای 1080 در 2340 پیکسل است و در حالی که هواوی P40 Pro و P40 Pro Plus با صفحه نمایش 1200 در 2640 بهتر هستند، اما هنوز ذر سطح QHD+ در تلفن هایی مانند 1440 در 3200 سامسونگ گلکسی S20 وجود ندارد.

با توجه به اینکه این گوشی های پیشرفته و در برخی موارد گوشی های سطح بالایی هستند، انتظار وضوح رقابتی را داریم، بنابراین می خواهیم شاهد بهبود این موارد در سری Huawei P50 باشیم.

نیازی به زیاده روی نیست، در یک زمان خاص پیکسل های اضافی کار زیادی نمی کنند مگر اینکه چشم های شما به بسیار نزدیک شود، اما مطابقت با سامسونگ در اینجا شروع خوبی است و با توجه به اینکه حتی گلکسی S20 نسخه پایه از وضوح بالایی برخوردار است، ما حتی دوست داریم مدل پایه P50 نیز این ویژگی را داشته باشیم.

۴- مقاومت مناسب در برابر آب در مدل پایه P50

هواوی در سری P40 با ۲ دستگاه پرچمدارتر P40 Pro و Pro Plus از مقاومت در برابر آب مناسب برخوردار است. هر دو دارای گواهینامه IP68 هستند، که مطابق با نمونه هایی از iPhone 11 و Samsung Galaxy Note 20 Ultra است و به این معنی است که می توانند در برابر غوطه ور شدن در آب مقاومت کنند. هر چند هواوی P40 مدل پایه فقط دارای درجه IP53 است، به این معنی که در مقابل پاشش آب مقاوم است.

برای سری Huawei P50، ما می خواهیم گواهینامه IP68 در سراسر خانواده ارائه شود و اگر هواوی می خواهد مدل های گران قیمت خود را برجسته کند، در مورد مقاومت در برابر آب بهتر برای آنها چطور؟ تلفن های زیادی وجود ندارد که بتوانید به طور مثال با خیال راحت غواصی کنید، بنابراین شاید هوآوی P50 Pro بتواند از این طریق ایستادگی کند. (منبع مطلب رویاپردازی داریم!)

۵- شارژ بی سیم در همه مدل ها

شارژ بی سیم در حال رایج شدن است، اما در حالی که توسط Huawei P40 Pro و Huawei P40 Pro Plus ارائه می شود، شما آن را در Huawei P40 استاندارد پیدا نمی کنید. بنابراین با رواج بیشتر شدن آن در میان گوشی های سطح بالا، ما دوست داریم Huawei P50 استاندارد آن را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ شما از هواوی P50 چه چیزهایی انتظار دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
41 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

زوم دویست برابری …اپتیکال بیست برابری .روشنایی نمایشگر بیشینه هزار نیت رو رد کنه .یه باطری ۵۵۰۰ .یه طراحی خفن و بشدت بی حاشیه .یه سخت افزار قابل رقابت با جدیدترین پرچمدار های بازار .فست شارژ صد واتی . همین

نیما عرفانی

همین؟ اطاعت
عه اووووم فقط، نقد پرداخت میکنید یا اقساط؟؟ارسال با پیک و پرداخت درب منزل هم داریم!

afsoon

😆کلا من نیازی بهش ندارم چیزایی که واسه برترین شدن لازم داره رو گفتم..

نیما عرفانی

احسنت
مستفیض شدیم

V800B

همچین بدم نگفت
اون‌روزی معرفی پی ۴۰ پرو امدی ای اتیش دادی ما گفتیم دیگه زمین اسمون پاره میکنه برامون میره خرید
گوشی های هواوی تو این دو ساله بیشتر دوربین محور بودن
اون مصرف کم‌ باتری هم مدیون نوع طراحی بودن ک دیگه ندارنش
کنترل خودتو حفظ کن فقط نظرش گفت برای جهش پریدن هنوز زوده

نیما عرفانی

بدیهیات رو اکثرمون میدونیم نیازی به گفتن نداره ، ضعف و قوت هر برند و هر محصولی مشخصه.
“گوشی های هواوی تو این دو ساله بیشتر دوربین محور بودن”
ببخشید عذرمیخوام که تحریمش کردم و تعاملاتش محدود شد …
“اون مصرف کم‌ باتری هم مدیون نوع طراحی بودن ک دیگه ندارنش”
بیشتر توضیح بده یه چیز دستگیرمون شه!

afsoon

😑😑هزار دلار بدم گوشی ؟ خخخخخخ .

نیما عرفانی

من همچین حرفی زدم؟؟ هرجور مختارین.

The MTest MT

شمارو نمیدونم ولی من فقط سرویسای گوگل یا هارمونی رو ازش میخام
بقیه چیزاش عالیست

AŁɪ

من یه چیپست خفه ازش می‌خوام با یه طراحی خاص و دلربا حتی گوگل هم نداشت مشکلی نیست 😅.
شوخی کردم خدا کنه تحریم هاش هم برداشته بشه .

AŁɪ

خفه😶 خفن*
تصحیح خودکار خدا خفت کنه

AŁɪ

بر خلاف نظر نویسنده بنظر من 90 هرتز واسه موبایل کافیه و بیشتر از اون نه حس میشه نه فایده داره چون مصرف باتری رو خیلی می‌بره بالا .
ولی اگه مثل راگ فون 3 باتری بزرگی داشته باشه تا مصرف متعادل بشه عالیه.

Mahdi

آره واقعا همین ۹۰ هرتز خودش خیلیه

Mahdi

من یه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خیلی عالی یه التراواید ۵۰ یه تله فوتو متغیر بین ۲تا ۶ برابری اپتیکال ، چیپست اسنپدراگون ۹۰۰ ، باتری ۶۰۰۰ ، فریم استیل ضد زنگ ، دوربین زیر صفحه ، قیمت ۹۰۰ دلاری و از همه مهمتر وزن ۱۸۰ گرمی

نیما عرفانی

دوستان لطفاً ازدحام نکنید و پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنید … سفارشات به همگی میرسه ، به اندازه ی کافی جنس تو انبار زیاد داریم!

Mahdi

بنظر شما هم رویایی نمیشه؟ البته اگه سرویس های گوگل هم همراهش بود

نیما عرفانی

آره برادر با وجود این دو مؤلفه ؛ «باتری ۶۰۰۰ ، فریم استیل ضد زنگ» وزن ۱۸۰ گرمی واقعاً رویایی میشه.

Mahdi

اون ۱۸۰ گرم رو آخر نوشتم و جدا کردم چون یه شوخی بود😂😂😂

Amir galaxy

اصلا باتری ۶۰۰۰ و فریم استیل ساخته شدن برای وزن بالا😂

Mahdi

خب اونو آخر نوشتم واسه شوخی

Mahdi

😂😂😂 من وزن زیاد واسم مهم نیست

V800B

خیلی شانس نداره
رقباش بیشتر میپسندم
چون ی محصولی شده فقط دوربین محور
صفحه نمایش ک هیچ
رابط کاربری با این ک من قبول دارم
ولی عموم دوسش ندارن
خدمات گوگل
پردازنده ضعیف در مقابل اسنپ و سری a
پشتیبانی ک جدیدا ضعیف شده

Taha

دوربین سلفی زیر نمایشگر 😍

نیما عرفانی

#Samsung
مشخصات گلکسی m51 توسط وبسایت آلمانی سامسونگ فاش شد…
The specifications will be 6.7″ Super AMOLED centered hole punch display, 7000mAh battery with 25W fast charger and a quad camera setup of 64MP+12MP(123° ultra wide)+5MP depth+5MP macro.
✓http://uupload.ir/files/1hc_20200830_233742.jpg
✓http://uupload.ir/files/ibzq_20200830_233740.jpg
✓http://uupload.ir/files/yarn_20200830_233738.jpg
✓http://uupload.ir/files/97f0_20200830_233736.jpg

AŁɪ

چیپستش معلوم نشد چیه ؟
با توجه به حجم باتری غول آسا بنظرم اگه صفحه نمایش ۶٫۹ یا ۷ اینچ هم میبود بازم برا دو روز جوابگو بود الان که دیگه بهترم میشه .
طراحیش بد نیست تکراری شده ولی بازم قشنگه .

TheFreeCritic

چیپستش sd 730 هست احتمالا

نیما عرفانی

نه عزیزم فعلاً قطعی مشخص نیست اما بعید نیست اگزینوس ۹۶۱۱ باشه ولی به نظرم اسنپدراگون ۶۹۰ در کنار سایر شاخصه هایی که داره یه ترکیب وسوسه انگیز میشه و حسابی رقبارو به چالش می‌کشه حتی اگه بالاتر از حد معمول قیمت گذاری بشه بازم ارزش خریدش بالاست.
شاید تنها نکته‌ی منفیش این باشه که احتمالاً بازم سامسونگ تو متریال و جنس بدنه ی این گوشی طبق سابقه ی سری m کم کاری کنه .

Mahdi

690 مثل ۶۶۲ رو هیچ دستگاهی نمیاد😂

Pouya

بعضی ها گوشی رویاییشون رو گفتن من همچنان دلم میخواد گوشی ها برگردن به فلز من 😁هیچ وقت گوشی فلزی نداشتم ولی همیشه دوس داشتم تجربش کنم با ایفون 6 کار کردم کلا بدنه فلزی رو ترجیح میدم البته شاید دوستان مخالف باشن ولی سلیقه ایه دیگه من یه گوشی فلزی 6 اینچی نسبت نمایشگر به بدنه حداقل 83 درصد اولد qhd نود هرتزی باتری 6000 ضخامت 7.5 وزن 180 اسپیکر استریو پردازنده اخرین مدل اسنپ دراگون دوربین که خیلی برام مهم نیست با رابط کاربری وان پلاس سلفی پاپ اپ اپدیت دهی هم تا 6 سال….همین دیگه چیز دیگه ای به نظرم نمیاد دوستان چیزی از قلم نیوفتاد که نه؟😂😂😂

Pouya

اخ اخ اشتباه شد سلفی زیر نمایشگر میخوام😂

m.b

با فلزی و سرامیک من کار کردم…
خنکی فلزی خیلی باحال‌تر از شیشه هست خصوصاً اگر زبر باشه…
اما خنکیش زود از بین میرهذچون رسانا هست…
هیچ چیزی برلی من به پای سرامسک نرسیده…
رنگ سرامیک خیلی عجیبه و خیلی خیلی زنده‌تر از شیشه هست چون رنگش از خودشه…
خنکیش هم مثل فلز زود از بین نمیره…
یه جورایی تودل برو هست… از دور انگار گوشی نرم و ژله‌ایه بخاطر برق زدناش اما وقتی دستت میگیری انگار سنگ مرمر تو دستت گرفتی… یه حس خاصیه که کمی شیشه هم همون حس رو میده اما رنگ و خنکیش خیلی با سرامیک فاصله داره…
فلز من مشکی و زبر دست گرفتم…
لیز بودنش تو دست خیلی باحال بود(هرچندخطرناکه)…
بخاطر شارژ وایرلس تو پرچمدارای این سال ها نمیشه از فلز استفاده کرد…

Pouya

من تا حالا با سرامیک کار نکردم ولی همین طور که گفتی باید جنس بدنه ی خوبی باشه🙂👌

ممد بمولا

باتری 6000 اندازه 6 اینچ ضخامت 7.5…

برادر یه چی بگو منطقی باشه…

m.b

هنگام استفاده از “…” احتیاط کنید… خطر سقوط سنگ…

_V_

پست جدید درباره طراحی میت ۴۰ پرو
https://www.instagram.com/p/CEhmZprjMEQ/?igshid=1snpiy3p266y7

MiladSA

فقط سرویسهای گوگل و اسپیکر استریو ، بقیه چیزاش فوق العادس p40 pro

hossein.pr91

چرا هنوز میت نیومده رفتید سراغ p50 ?!

Finch

بشین که این ۵ مورد مخصوصا رزولوشن برات بزنه😂

Milad7

من زوم 12 برابر اپتیکال و اسپیکر استریو میخوام 🙁

Milad7

خواسته زیادیه؟ 😐

۵- شارژ بی سیم در همه مدل ها

این مورد اصلا برام مهم نیست ازش استفاده نمیکنم

Mortazavi

فقط و فقط سرویس گوگل موبایل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)