حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی A52 سامسونگ مدل 4G و 5G لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

ما از این واقعیت مطلع هستیم که سامسونگ در حال آماده سازی دستگاه جدید سری A یعنی گلکسی A52 است. این گوشی دارای دو مدل 5G و 4G است. در چند ماه گذشته گمانه زنی های زیادی درباره مشخصات این مدل منتشر شده بود و هر کدام قیمت متفاوتی را برای این گوشی عنوان می کردند. اما امروز قیمت دقیق گلکسی ای ۵۲ در دو مدل 4G و 5G مشخص شده است.

گلکسی A52 | گلکسی ای ۵۲

سامسونگ چندی پیش مدل گلکسی A32 را در بازارهای مختلف به صورت رسمی معرفی کرد. با این حال، گلکسی A52 دقیقا مانند خواهر و برادر بزرگتر خود، گلکسی A72 ، به زودی معرفی و عرضه می شود. اگرچه قیمت های زیادی در گذشته برای این مدل منتشر شده بود، طبق خبری که امروز در gizmochina ازگزارش جدید Techniknews منتشر شده است، اطلاعات دقیق را به همراه تاریخ فروش گلکسی ای ۵۲ به ما می دهد.

گلکسی A52

گلکسی A52

همان طور که در گزارش های مختلف گذشته گفته شده است، سامسونگ گلکسی A52 در نسخه های LTE و 5G ارائه خواهد شد. بر این اساس، آخرین گزارش ها حاکی از این است که این مدل با شماره های 4G (SM-A525F) و 5G (SM-A526B) تاییدیه گرفته اند و عرضه می شوند.

همانطور که قبلا نیز در خبرهای مختلف گفته شده بود گلکسی A52 در چهار رنگ سفید، آبی، مشکی و بنفش ارائه خواهد شد. می توانید قیمت گذاری گلکسی ای ۵۲ را در زیر مشاهده کنید:

  • گلکسی A52 4G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۴۹ یورو
  • گلکسی A52 5G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۴۹ یورو

عرضه خواهند شد.

جدا از این، این دو مدل همچنین دارای یک نسخه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی هستند. طبق این گزارش مدل ۲۵۶ گیگابایتی در هر دو مدل گلکسی A52 با افزایش قیمت ۵۰ یورویی نسبت به قیمت مدل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد بود. انتظار می رود سامسونگ گلکسی ای ۵۲ اوایل فروردین ماه برای فروش در دسترس کاربران قرار بگیرد.

گلکسی A52 5G سامسونگ

گلکسی A52 5G سامسونگ

مشخصات گلکسی A52 | گلکسی ای ۵۲

انتظار می رود گلکسی ای ۵۲ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Infinity-O AMOLED بهره ببرد. به احتمال فراوان نسخه 4G دارای نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است در حالی که صفحه نمایش مدل 5G احتمالاً تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

این مدل در نسخه های 4G و 5G به ترتیب به اسنپدراگون 720G و اسنپدراگون 750G مجهز خواهند شد. در قسمت دوربین، این مدل دارای دوربین چهارگانه در پشت بدنه است. سنسورهای دوربین: ۶۴ مگاپیکسل لنز اصلی، ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید، دو سنسور ۵ مگاپیکسلی Macro & Depth و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو است.

از دیگر مشخصات مورد انتظار می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 وات اشاره کرد که دارای اندروید ۱۱ با One UI 3.1 خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

گرون خیلی گرون

Mahdi

بسه دیگه این ۶ بار قیمتشون لو رفت
دوما اینا گرونن خیلی بعدم ۷۵۰
حالا شیائومی رو سریk خوبه۸۸۸ داره میزاره

Milad7

نسبتا به قیمتش ارزش خرید نداره. فکر نکنم زیاد استقبال بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی