حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ گلکسی A52 5G سامسونگ بالأخره منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

گوشی‌های سری Galaxy A52، بی شک از جذاب‌ترین میان رده‌های چند سال گذشته سامسونگ هستند. گلکسی A52 به واسطه فروش مثال زدنی که داشت، آپدیت اساسی جدیدش را اخیراً دریافت کرد. اما پس از آن، گلکسی A52 5G نیز بالأخره به جمع دریافت کنندگان اندروید ١٢ پیوسته است. در ادامه، نگاهی به جزئیات آپدیت اندروید ١٢ گلکسی A52 5G خواهیم داشت.

آپدیت اندروید ١٢ گلکسی A52 5G به صورت پایدار و نهایی

حدوداً ٩ روز پیش، Galaxy A52 اولین آپدیت اساسی خود را دریافت کرد.

 

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A52 رسماً عرضه شد

 

بر اساس گفته‌های Droid News، این یک روز مهم برای گوشی محبوبی مانند Galaxy A52 5G است. کاربران هلندی این دستگاه، هم اکنون می‌توانند به روزرسانی اندروید ١٢ آن را دریافت کنند. به همین ترتیب که سامسونگ در حال افزایش سرعت ارائه به روزرسانی اندروید ١٢ برای دستگاه‌های مطرح خود از جمله میان رده‌های سری Galaxy A است. پیش از این، گوشی‌های میان رده‌ای از جمله Galaxy A72 و دستگاه‌های دیگر سری Galaxy A52 نیز به این قافله پیوسته بودند. در همین راستا، آپدیت اندروید ١٢ گلکسی A52 5G نیز ارائه شده است تا بخش قابل توجه میان رده‌های سامسونگ، این به روزرسانی را در این برهه زمانی دریافت کرده باشند.

در نظر داشته باشید که چون این به روزرسانی تنها در یک کشور عرضه شده است، به زودی سامسونگ آن را در اختیار کاربران دیگر کشورها نیز قرار خواهد داد؛ اما باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانید تا این به روزرسانی، به دستگاه شما راه پیدا کند. برای چک کردن دسترسی به این به روزرسانی، کافیست تا وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

پس از آن، به بخش به روزرسانی نرم افزاری بروید و با اتصال به یک شبکه پایدار، دسترسی به به روزرسانی‌های جدید را چک کنید. در صورت یافت نشدن به روزرسانی جدید، تا چند روز دیگر باید منتظر بمانید. اما تغییرات این نسخه از اندروید و رابط کاربری OneUI 4.0،. چه چیزهایی هستند؟

خب، یکی از مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته، مربوط به بخش طراحی بصری رابط کاربری است. یکی از ویژگی‌های جدید در این بخش، گزینه پالت رنگی است که به شما اجازه می‌دهد تا ظاهری متفاوت به آیکون‌ها و برنامه‌های پیش فرض دستگاه بدهید تا به طور خودکار، با والپیپر گوشی شما همگام شود. به عنوان مثال، اگر گستره رنگی والپیپر شما بیشتر متمرکز بر رنگ آبی باشد، همین رنگ در بخش پالت رنگی فعال سازی خواهد شد.

علاوه بر گوشی‌های میان رده سامسونگ، گوشی‌های رده بالا و گران‌تر سامسونگ نیز این به روزرسانی را دریافت نموده‌اند. از جمله این دریافت کنندگان، می‌توان به تمام گوشی‌های منعطف سامسونگ و پرچمداران سه سال اخیر سری Galaxy S و Galaxy Note اشاره کرد.

آپدیت اندروید ١٢ گلکسی A52 5G

برای مرور، گلکسی A52 5G دستگاهی مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. قلب تپنده این دستگاه، تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 750G می‌باشد. دوربین اصلی گلکسی A52 5G، متشکل از سنسورهای ۵+۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز ٣٢ مگاپیکسلی است. باتری آن نیز ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی است و از شارژر ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A52 5G با اندروید ١١ ارائه شده و انتظار می‌رود که این گوشی پس از دریافت کامل آپدیت اندروید ١٢، در نهایت آپدیت‌های اندروید ١٣ و اندروید ١۴ را دنیز دریافت کند!

نظر شما در مورد ارائه آپدیت اندروید ١٢ گلکسی A52 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza1992

سلام دوستان یه راهنمایی میخاستم
بین گوشی oneplus nord ce 5g و realme gt
master edition کدوم بهتره
قیمت جفتشونم یکیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️