حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52 با One UI 5.0 به صورت آزمایشی ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی A52 سامسونگ یکی از مدل های بسیار محبوب و پرفروش این برند است. خبر خوبی برای کاربران موبایل منتشر شده است، حداقل آنهایی که در بازار هند هستند. آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52 با One UI 5.0 به صورت آزمایشی ارایه شد.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52 با One UI 5.0

سامسونگ امروز نسخه بتای One UI 5.0 خود را حتی بیشتر گسترش داده است، اما شاید نه به سمتی که انتظارش را داشتید. پس از در دسترس بودن برنامه بتا برای چند نسل اخیر پرچمداران سامسونگ، این آپدیت اکنون به سمت پرفروش ترین خط محصولات این شرکت یعنی Galaxy A5x می رود. این حرکت با Galaxy A52 در هند شروع می شود.

اگر گلکسی A52 دارید که از هند خریداری کرده اید، برای دریافت نسخه بتا One UI 5 به اپلیکیشن Samsung Members نیاز دارید. پس از ورود به برنامه، کافی است بر روی بنر بزرگ “One UI Beta Program” که در بالای صفحه نمایش داده می شود ضربه بزنید.

هنگامی که جزئیات خود را وارد کردید، انتظار داشته باشید که نسخه بتا را به عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزار OTA طی چند ساعت یا حداکثر چند روز پس از تکمیل ثبت‌نام دریافت کنید.

از آن نقطه به بعد، نسخه‌های بتا بعدی و همچنین آخرین رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر به‌روزرسانی اندروید 13 را به‌عنوان به‌روزرسانی‌های OTA دریافت خواهید کرد.

البته اگر گلکسی A52 تنها گوشی هوشمند شما است، باید کمی احتیاط کنید چون این یک نسخه بتا است. به این معنی که ممکن است اشکالاتی را در موارد مختلف پیدا کنید وشاید همه چیز دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده است کار نکند.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ برای ارایه آپدیت های اخیر خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)