حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A52 رسماً عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

ما طی روزهای اخیر، اخبار زیادی را از ارائه آپدیت اندروید ١٢ برای محصولات سامسونگ منتشر کردیم. از دیروز، ارائه این به روزرسانی برای میان رده‌های سامسونگ نیز آغاز شد. گلکسی A52، جدیدترین دستگاه سامسونگ است که به روزرسانی جدیدی دریافت کرده است. در ادامه، به آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A52 می‌پردازیم.

ارائه آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A52 به صورت رسمی و پایدار

گلکسی A52 یکی از گوشی‌های میان رده پر فروش سامسونگ است.

 

گلکسی A52 سامسونگ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

به نقل از AllnewsPaper، سامسونگ پس از منتشر کردن به روزرسانی اندروید ١٢ برای اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های رده بالای خود طی روزهای اخیر، هم اکنون آماده ارائه این آپدیت برای میان رده‌های خود است. همین دیروز بود که در مورد آپدیت اندروید ١٢ گلکسی A72 صحبت کردیم. اما تنها به فاصله یک روز، برادر کوچک‌تر این دستگاه، یعنی گلکسی ای ۵٢ نیز آپدیت جدیدی را دریافت کرده است!

صحبت ما، در مورد ارائه آپدیت اندروید ١٢ برای سامسونگ گلکسی A52 است. نسخه فریمور این به روزرسانی، A525FXXU4BUL8 می‌باشد. شایان ذکر است که این به روزرسانی، فعلاً در کشور روسیه عرضه شده است. اما تا روزهای آینده، این به روزرسانی در مناطق بیشتری نیز منتشر خواهد شد. موضوع دیگر، این است که وصله امنیتی این به روزرسانی مربوط به دسامبر ٢٠٢١ است و نه ژانویه ٢٠٢٢.

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی A52

به همین ترتیب، اگر کاربر گلکسی A52 در روسیه هستید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و بخش به روزرسانی دستگاه، هم اکنون آپدیت اندروید ١٢ را دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید این به روزرسانی را به صورت دستی هم نصب کنید.

برای یادآوری، گلکسی A52 اوایل امسال با اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 ارائه شده بود. اکنون، این دستگاه اولین به روزرسانی اساسی خود را دریافت کرده است و تا اندروید ١۴ نیز به روزرسانی‌های اساسی را دریافت می‌کند.

نظر شما در مورد پشتیبانی سامسونگ از محصولاتش چیست؟ آیا شما از Galaxy A52 استفاده می‌کنید؟ این به روزرسانی برای شما منتشر شده است یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy note13 pro max

کسانی که اطلاع دارید:
برای A52s هم همزمان با A52 آپدیتش میاد یا دیرتر ارائه میشه؟

Mortaza

ماه بعدی (فوریه) آپدیتش میاد
نسخه اندروید : Android 12
رابط کاربری : One UI 4

aydin.a

کِی اندروید ۱۲ برای a72 هم میاد؟

Mortaza

تاریخ دقیقی براش اعلام نشده

saint72

سلام
آپدیت اندروید ۱۲ برای s20 ultra 5g در ایران عرضه شد

Pedram1996

سلام‌امروز برای a52 4g رام ویتنام عرضه شد داخل ایران‌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️