حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی A52 با پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ و قابلیت رم پلاس ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

تقریبا تمام سازندگان گوشی های اندرویدی، به تازگی قابلیت رم مجازی را به تلفن های هوشمند خود اضافه کرده اند. سامسونگ نیز اخیرا ویژگی رم مجازی را همراه با آپدیت گلکسی A52، به این دستگاه آورده است. غول فناوری کره جنوبی این ویژگی را «RAM Plus» می‌نامد. اکنون به کمک این قابلیت می‌توانید چهار گیگابایت رم اضافه تر بر روی Galaxy A52 خود داشته باشید.

آپدیت جدید گلکسی A52، چهار گیگابایت رم اضافی تر به دستگاه شما می‌آورد

چند ساعت قبل، سامسونگ شروع به ارائه وصله امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ برای Galaxy A52 کرد. به گفته SamMobile، این به روزرسانی، ویژگی رم پلاس را نیز به این دستگاه می‌آورد. بنابراین، کاربرانی که آخرین به روزرسانی موجود را دریافت کرده اند، اکنون مقدار RAM بیشتری در دسترس دارند. برای بررسی اینکه آیا آپدیت گلکسی A52 را دریافت کرده اید یا خیر، باید به تنظیمات > باتری و مراقبت از دستگاه > حافظه بروید.

مطابق با گزارش GizmoChina، برخلاف تولیدکنندگان چینی، سامسونگ به کاربران اجازه غیرفعال سازی رم پلاس و تغییر میزان رم در دسترس را نمی‌دهد. اگر دستگاهی از RAM Plus پشتیبانی کند، این ویژگی برای همیشه روشن باقی می ماند. همچنین، این ویژگی همواره ۴ گیگابایت رم اضافه تر (استفاده در مواقع نیاز) را به دستگاه شما اضافه می‌کند و توانایی تغییر آن را ندارید.

از آنجا که رم مجازی از حافظه داخلی گوشی استفاده می‌کند، کاربران مقداری از حافظه در دسترس خود را از دست می‌دهند. انتظار می‌رود سامسونگ قابلیت RAM Plus را از طریق به روزرسانی OTA به تعداد بیشتری از دستگاه های گلکسی اضافه کند.

سامسونگ گلکسی A52 در ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) با تراشه اسنپدراگون 720G، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و باتری لیتیومی ۴۵۰۰ میلی آمپری رونمایی شد.

حافظه رم مجازی چیست و آیا واقعاً تأثیری در کارکرد گوشی دارد؟

نظر شما درباره ویژگی‌ «رم مجازی» در گوشی های اندرویدی چیست؟ آیا تا به حال از این قابلیت استفاده کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی