حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسم رمز اندروید ۱۲ احتمالا Snow Cone 🍧 یا بستنی یخی خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اندروید ۱۲

یک سال دیگر، یک نسخه اندروید دیگر! همانطور که انتظار دارید، سیستم عامل گوگل امسال Android 12 نامیده می شود زیرا این شرکت از ۲ سال پیش طرح نامگذاری دسری خود را برای اندروید لغو کرده است. به هر صورت اما گفته می شود که اسم رمز اندروید ۱۲ احتمالا Snow Cone 🍧 یا بستنی یخی خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید اسم رمز اندروید ۱۱ کیک مخملی قرمز یا Red Velvet Cake بود!

اسم رمز اندروید ۱۲

به عقیده Xda-Developers حتی اگر اندروید ۱۲ رسما اسم دسری خوشمزه ای نداشته باشد، این بدان معنا نیست که گوگل کاملا از انتخاب کردن نام دسر برای سیستم عامل خود منصرف شده است. در حالی که نسخه سال گذشته اندروید ۱۱ (اندروید “R”) اسم رمز “Red Velvet Cake” داشت، به نظر می رسد نسخه اندروید ۱۲ یا اندروید “S” یا “Snow Cone” باشد.

اسم رمز اندروید ۱۲

اسم رمز اندروید ۱۲

در حالی که گوگل اسم رمز دسرطور اندروید ۱۲ را به طور رسمی تأیید نکرده است، ما به لطف کنجکاوی، این موضوع کوچک را متوجه شدیم. هنگامی که گوگل اواخر امسال سورس کد Android 12 را منتشر می کند، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از نمونه های توسعه با عنوان “sc” ارائه شده اند.

عبارت SC مخففی برای Snow Cone است، دقیقاً مانند این که نمونه های توسعه دهنده Android 11 با “rvc” برای “Red Velvet Cake” ارائه شدند.

اندروید ۱۲ را با طراحی جدید و جذاب ببینید!

سال گذشته، گوگل یک مجسمه سرگرم کننده AR منتشر کرد که دارای یک دستورالعمل پنهان برای نحوه ساخت کیک مخملی فرمز با تم Android 11 بود. شاید اواخر امسال بر اساس نام دسر اندروید ۱۲ بسته های سرگرم کننده و ایستر-اگ های بیشتر به دست ما برسد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نام گذاری خوشمزه گوگل جذاب تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به چه اندروید خوشمزه ای

نیما عرفانی

#فان
خدایی یه پرچمدار از هواوی یا شیائومی با این حجم از دوربین میطلبه!🍑¹²³📸
comment image
Score of Dxo: 200🍌

Mahdi

😵😵😵😢

Milad7

چه اسم خوشمزه ای 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)