حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام اندروید ۱۱ یا اندروید R احتمالا Red Velvet Cake باشد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اندروید ۱۱، برترین‌های ترنجی

می دانید که گوگل نام نسخه های اندروید را به ترتیب حروف الفبا انتخاب می کند. هر بار این ترتیب به ما نام یک دسر را می دهد. اندروید ۱۰ به این سو نام دسرها حذف شد و حالا به نظر می رسد که گوگل در اندروید ۱۱ دوباره فیل‌ش یاد هندوستان کرده باشد! گفته می شود نام اندروید ۱۱ یا اندروید R احتمالا Red Velvet Cake (حتی به اختصار اندروید RVC) باشد. این کیک مخملی قرمز می تواند موضوع جذابی باشد که ما آن را می خواهیم!

اندروید ۱۱ یا Red Velvet Cake

هر وقت به این فکر می کنیم که چگونه گوگل ایده نام گذاری با مضمون دسر را برای نسخه های اندرویدی خود رها کرده است، ما را ناراحت می کند. با این حال در گزارش های اخیر می شنویم که نام دسر برای اندروید ۱۱ احتامالا کیک قرمز مخملی یا Red Velvet Cake است و صادقانه ما از آن خوشحالیم.

این اطلاعات توسط دیو برک، که معاون بخش مهندسی است ، فاش شد. Burke هنگام صحبت با پادکست All About Android فاش کرد که تیم مهندسی نرم افزار داخلی که روی اندروید ۱۱ کار می کند، هنوز به طرح نامگذاری دسر برای اندروید پایبند است و نسخه جدید Red Velvet Cake یا RVC را به زودی ارایه می کند.

اندروید RVC

اندروید RVC

اندروید RVC

برک همچنین تأیید کرد که هیچ اشاره خارجی در AOSP از کیک قرمز مخملی یا RVC وجود ندارد. یک R وجود دارد که مورد استفاده قرار می گیرد اما به هیچ وجه طراحی یکسانی ندارد.

با نگاهی به تاریخ، متوجه می شویم که نام دسر در بین کاربران اندرویدی بسیار محبوب بود. اینکه نام دسرها حذف شده بود ممکن است برای کسانی که بی تفاوت هستند خوب باشد، اما طرفداران سخت افزاری اندرویدی که ماه ها حدس می زنند گوگل چه دسری را برای نام نسخه بعدی اندروید استفاده می کند؛ سرافکنده می شوند.

نظر شما چیست؟ امید دارید که گوشی شما مزه کیک مخلمی قرمز را بچشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چقدر خوشمزه😂😍

Finch

اسم ولوت اومد یاد عشقم الجی ولوت افتادم

HOSEIN

اندروید خوشمزه ای میاد😋

HOSEIN

ماه جولای هم داره تموم میشه اما هیچ خبری از mi A4نیست😑

Milad7

اسمش که خوشمزه اس 😀

ممد بمولا

اسمش که خوشمزس خودش چطوریه نمیدونم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)