حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ایکس ۲ با Kirin 9000 عرضه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

دیروز به صورت رسمی تاریخ معرفی هواوی Mate X2 رسما مشخص شد. گوشی تاشو جدید هواوی تاریخ ۴ اسفند ۹۹ رونمایی خواهد شد. امروز اما Gsmrena گزارش می دهد که هواوی میت ایکس ۲ با Kirin 9000 عرضه خواهد شد. این موضوع به صورت رسمی توسط هواوی تایید شده است.

هواوی میت ایکس ۲

ریچارد یو، مدیر عامل هواوی در Weibo عنوان کرد که که Mate X2 در تاریخ ۴ اسفند ۹۹ رونمایی می شود. او می گوید که پرچمدار تاشو “شکل جدیدی از تلفن های هوشمند را در آینده هدایت می کند”. همانطور که در تصویر می بینید، گوشی برخلاف Mate اصلی، از طراحی تاشو به داخل برخوردار خواهد بود.

هواوی Mate X2

هواوی Mate X2

جزئیات شگفت انگیز دیگری امروز منتشر شد و به ما می گوید که هواوی Mate X2 به Kirin 9000 مجهز خواهد شد. البته اینکه هواوی می خواهد از بهترین تراشه خود استفاده کند جای تعجب نیست، اما به دلیل موجودی تراشه مذکور در انبارهای این این شرکت، تعجب آور است. ما می دانیم که به دلیل تحریم هواوی، تراشه های جدید از آن زمان تولید نشده اند.

پیش از این، میت X2 از سازمان TENAA عبور کرده بود نشان داد این گوشی از یک نمایشگر خارجی 6.45 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 و وضوح تصویر 1،160 در 2،700 پیکسل برخوردار خواهد بود (برای مقایسه، Galaxy Z Fold2 دارای نسبت تصویر عجیب 25:9 است که ما در بررسی خود از گلکسی زد فولد ۲، به آن اشاره کاملی داشتیم.)

صفحه نمایش داخلی یک صفحه تاشو بزرگ است که در اندازه 8.01 اینچ با رزولوشن 2220 در 2480 پیکسل، با نسبت تصویر خیلی مربعی 10:9 ارایه می شود. نسبت تصویر نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد ۲ برابر ۲۰:۲۵ یا ۴:۵ یا ۱۰:۸ بود که کمی مستطیلی تر است اما نه خیلی.

ابعاد هواوی میت ایکس ۲ در حالت بازشده به صورت 161.8 در 145.8 در 8.2 میلی متر ذکر شده است. در داخل آن یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات قرار دارد. دوربین چهارگانه در عقب دارای مشخصات 50 + 16 + 12 + 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

رندر مقهومی هواوی میت ایکس ۲

رندر مقهومی هواوی میت ایکس ۲

همچنین به تازگی این تصویر منتشر شده است که Mate X2 را در موقعیت های بسته و باز نشان می دهد. این رندر یک سوراخ نمایشگر کپسولی در صفحه خارجی (با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی) نشان می دهد در حالی که صفحه داخلی بزرگ بدون زائده است.

اگرچه این اطلاعات از سازمان TENAA لو رفته و باید کاملاً قابل اعتماد باشد اما این اطلاعات رسماً تأیید نشده است. تمام آنچه که امروز ریچارد یو و کمپانی نشان داده اند طراحی تاشو به سمت داخل و چیپست Kirin 9000 است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، آفرین بر هواوی که با این همه مشکلات بازم داره گوشی هاشو روانه بازار میکنه اونم تاشو، به کوری چشمهای اون ترامپ احمق، فقط خداکنه بایدن هم مثل اون احمق نباشه، میخواد با چین درگیر باشه باشه، اشکال نداره، ولی اینطور کارهای مسخره مثل تحریم یه شرکتی که تو ساخت گوشی، وسایل مخابراتی و چیزهای دیگه هستش انجام نده

Yousef.komando

کاش میتونست چیپ های اسنپدراگون بزنه واقعا ممتاز مثل شیائومی ولی این چیپ های کایرین خودش واقعا به ارزش نه خوده شرکت میخوره نه استفاده کنند البته میتونست از مدیاتک استفاده کنه ولی خوده مدیاتک چیپست هاش فقط بیشتر و زیاد تو های گوشی های زیر زیر رده هست

Milad7

چون قیمت فضایی خواهد داشت بهتر بود از پردازنده ی جدیدتری استفاده بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)