حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هواوی Mate V با تراشه Kirin 9000 اواخر امسال معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

در فوریه 2021، هواوی دومین نسل از گوشی‌های تاشو خود را با نام Mate X2 معرفی کرد. مدل جدید در سری تلفن‌های تاشو در ابتدا به قدری محبوب بود که صفحه پیش‌سفارش آن در چین، چندین بار بسته شد. حال، به‌نظر می‌رسد که این شرکت درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که به‌صورت عمودی تا شده و عملکردی مانند Galaxy Z Flip سامسونگ را از خود به‌جای می‌گذارد. این گوشی که به‌احتمال زیاد هواوی Mate V نامیده خواهد شد، از تراشه Kirin 9000 این شرکت نیز بهره می‌برد.

گوشی هواوی Mate V

صبح امروز، وبلاگ‌نویس چینی Panda is bald در حساب Weibo خود، فاش کرد که پیش از پایان امسال، ما می‌توانیم Mate V جدید را مشاهده کنیم. علاوه‌بر سری جدید گوشی تاشو هواوی که به‌صورت عمودی نیز تا می‌شود، این دستگاه همچنین از جدیدترین چیپست Kirin 9000 نیز بهره می‌برد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا تراشه Kirin 9000 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر. شایان ذکر است که این تراشه درحال‌حاضر در نسخه 4G نیز موجود است و دارای مشخصاتی دقیقا مشابه با نمونه اصلی بوده اما فاقد اتصال 5G می‌باشد. آخرین بار، تراشه Kirin 9000 نسخه 4G در سری Huawei P50 استفاده شد.

گوشی هواوی Mate V

گوشی هواوی Mate V

طبق شایعات به‌گوش رسیده، بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند چینی منتظر معرفی اولین گوشی تاشو خود به‌صورت افقی (از جمله OPPO و Vivo) هستند. در همین زمان، هواوی با معرفی Mate V جدید با راه‌حل تاشو عمودی، قصد دارد سری گوشی‌های تاشو خود را به سطح جدیدی برساند.

در زمان حال، چند مدل مانند Galaxy Z Flip و Motorola Razr اصلی‌ترین رقبا برای Mate V آینده خواهند بود و باید دید که هواوی، چه مشخصات و ویژگی‌های برتری را برای سبقت از رقیبان در گوشی تاشو خود درنظر می‌گیرد.

نظر شما راجع‌به معرفی هواوی میت وی و طراحی و مشخصات احتمالی آن تا انتهای سال جاری میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی