حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی Mate X2 رسما مشخص شد: ۴ اسفند ۹۹ و با طراحی جدید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

هواوی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت دستگاه های تاشو است. این شرکت تا کنون ۲ موبایل تاشو بر مبنای یک فرم فکتور یکسان و با پیشرفت سخت افزار داخلی ارایه کرده است. به نظر می رسد که نسل دوم گوشی تاشو این شرکت از فرم فکتور متفاوت و مشابه با رقیب استفاده می کند. امروز به صورت رسمی تاریخ معرفی هواوی Mate X2 رسما مشخص شد و باید ۴ اسفند ۹۹ را در تقویم های‌تان علامت گذاری کنید.

هواوی Mate X2

احتمالاً به راحتی می توان گفت که سامسونگ حداقل در حال حاضر، بازار نوپای گوشی های تاشو را در اختیار خود داده است. برند چینی Royole با سری FlexPai به طور کلی در اکثر بازارها در دسترس نیست و موتورولا تقریباً در Razr موفق نشده است. نزدیکترین رقیب سامسونگ را می توان هواوی دانست که البته در حال حاضر بیش از حد مشغول نگرانی های مهمتر نبود. با این اوصاف، به نظر می رسد که شرکت چینی جنگ زده (از بابت تحریم امریکا) هنوز چیزی در چنته دارد و تنها در عرض چند هفته گوشی تاشو نسل بعدی خود را معرفی خواهد کرد.

هواوی Mate X2

هواوی Mate X2

در مدت زمانی که سامسونگ برای تولید حداقل پنج گوشی تاشو صرف کرد، هواوی فقط دو گوشی را به بازار عرضه نمود، که یکی از آنها فقط نسخه بهبودیافته دیگری بود. هواوی در مورد انتخاب عملی تر صفحه نمایش تاشو “بیرونی” که فقط به یک نمایشگر تاشو گران قیمت احتیاج داشت به خود می بالید. با این وجود ممکن است این بالیدن دیگر دیری نپاید، زیرا هوآوی مصمم شده تا به جای آن از طرحی متفاوت استفاده کند.

از سال گذشته تاکنون شایعات زیادی مبنی بر تغییر هواوی به یک طراحی “داخلی” منتشر شده است، همان طرحی که سامسونگ از روز اول استفاده کرده است. بزرگترین تاییدیه آن اکنون از طرف خود هواوی منتشر شده است. در پوستر رسمی که شامل تاریخ معرفی هواوی میت ایکس ۲ است و نام آن را نیز تأیید می کند، صفحه ای را نشان می دهد که برخلاف اولین Mate X روی خود جمع می شود.

این طراحی داخلی از مزیت محافظت از صفحه حساس قابل انعطاف هنگام تا شدن و استفاده نکردن، برخوردار است. با این وجود، برای استفاده از تلفن حتی در حالت تاشده نیاز به صفحه دیگری است. طبق گزارش های قبلی، صفحه نمایش دوم خارجی یک صفحه 6.45 اینچی 2700 × 1160 خواهد بود در حالی که صفحه نمایش تاشو در داخل آن از 8.01 اینچ با 2480 × 2200 پیکسل است.

هنوز بسیاری جزئیات بسیاری در مورد Huawei Mate X2 ناشناخته است، که به شرکت اجازه می دهد تا در ۴ اسفند ۹۹ ما را غافلگیر کند. برخی معتقدند که این دستگاه پشتیبانی از قلم خواهد داشت را ارایه خواهد کرد و سامسونگ را در این زمینه عقب خواهد زد. همچنین برای بازار جهانی باید یادآور شد که که عدم حضور Google Play به طرز دردناکی احساس می شود.

منتظر گوشی تاشو جدید هواوی هستید؟ به نظر شما چه فرم فکتوری برای گوشی تاشو بهتر است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

اگه به نبوغ صفحه نمایشگر تیلی مقاوم برسند نسل تاشو ها عالی میشن، (راستی اینا که اینقدر بزرگن چرا باطری بزرگتر نمیچپونن توش؟؟!

Auroro

سایت برا شمام خراب شده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)