حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارتباط ماهواره ای هواوی به Mate X2 اضافه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

هواوی ۱ روز پیش از رونمایی آیفون ۱۴ از سری Mate 50 پرده برداشت و دیدیم که به قابلیت ارتباط ماهواره ای مجهز شده است. خبر جالب این است که ارتباط ماهواره ای هواوی به Mate X2 اضافه خواهد شد. این اضافه شدن توسط یک آپدیت صورت خواهد پذیرفت.

ارتباط ماهواره ای هواوی Mate X2

ارتباط ماهواره ای برای استفاده در شرایط اضطراری پیش بینی شده است. این یعنی شرایطی که شما به ارتباط مخابراتی دسترسی ندارید و به کمک نیاز دارید.

می دانیم که قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در سری Huawei Mate 50 سرویس پیام‌رسانی اضطراری را با پشتیبانی از سیستم Beidou ارائه می‌کند.

این توسعه پس از آن صورت گرفت که هواوی حق اختراع “Method and Device for Satellite Communication” را دریافت کرد و این شرکت همچنین برای چندین پتنت دیگر مرتبط با این فناوری درخواست داده است.

به تازگی خدمات مشتریان هوآوی تایید کرد که هواوی میت ایکس ۲ از ارتباطات ماهواره‌ای Beidou و پس از به‌روزرسانی بعدی، پشتیبانی خواهد کرد.

تصویر زیر نشان از این تاییدیه دارد.

تایید ارایه قابلیت ارتباط ماهواره ای به Mate X2

تایید ارایه قابلیت ارتباط ماهواره ای به Mate X2

هنوز دقیقا مشخص نیست که قابلیت ارتباط ماهواره‌ای هواوی نیازمند به سخت افزار ویژه‌ای است یا نه. با این حال اگر نیازمند باشد، هواوی آن را باید از قبل در میت ایکس ۲ پیش بینی کرده باشد.

قابلیت ارتباط ماهواره ای میت 50 هواوی در تیزر رسمی این شرکت تأیید شد

نظر شما درباره ارتباط ماهواره‌ای چیست؟ فکر می کنید به یک استاندارد تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)