حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان Realme C20 با مدیاتک Helio G35 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریلمی

برند ریلمی یک گوشی جدید در سری C ارزان قیمت خود معرفی کرده است. این دستگاه اولین بار در ویتنام عرضه خواهد شد. گوشی ارزان Realme C20 با یک چیپست Helio G35، یک باتری بزرگ و یک دوربین تکی در پشت عرضه می شود.

گوشی ارزان Realme C20

گوشی ارزان Realme C20

ریلمی C20 مجهز به نمایشگری با پنل LCD در اندازه 6.5 اینچ و رزلوشن HD+ است. این انتخاب یک امر معمول برای تلفن های Realme C است. در بالای آن یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی کاملا ساده ۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

در پشت، یک جزیره مربعی شکل بزرگ قرار دارد که میزبان یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و فقط با فلاش LED همراه است. بلندگو نیز در پشت قرار دارد، در حالی که قسمت پایین آن دارای جک صوتی 3.5 میلی متری، میکروفون و پورت microUSB است (متأسفانه بله در سال ۲۰۲۱ پورت MicroUSB).

پورت ممکن است یک ویژگی تاریخ گذشته باشد، اما حداقل Realme با یک باتری 5000 میلی آمپری وضعیت را نجات می دهد. این گوشی با رم ۲ گیگابایت و اندروید ۱۰ (و باز هم بله متاسفانه) ارائه می شود. فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و خبر خوب این که که جای اسلات کارت microSD دارد.

گوشی Realme C20 در حال حاضر برای فروش در برخی از خرده فروشی های محلی در دو رنگ – آبی یا سیاه در دسترس است. قیمت آن معادل 105 دلار است.

نظر شما چیست؟ ریلمی سی ۲۰ دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ارزش نداره اصلا

Mahdi

باز جای شکر داره p22نیست

Milad7

جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)